Kauniečiams pasiūlė užsidirbti papildomų pajamų ir neapsiriko

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kaune vos prieš pusmetį pradėjusi veikti populiariausia mobilioji taksi programėlė Baltijos šalyse „Taxify“ įnešė pokyčių ne tik į taksi paslaugų rinką, bet ir praplėtė kauniečių galimybes papildomai užsidirbti.

Studijas derina su darbu

„Taxify“ nėra tipinė mums suprantama taksi paslaugų teikėja, nes naudojantis ja galima išsikviesti ne standartinį taksi automobilį, bet pavėžėjantį vairuotoją. Tuo „Taxify“ yra panašesnė į kitą pasaulyje populiarų pavėžėjimo paslaugų teikėją „Uber“. Šiuo metu kauniečiams „Taxify“ pavėžėjimo paslaugas jau teikia 150 Kauno vairuotojų. Dauguma jų nėra profesionalūs taksistai, o pavėžėjimo paslaugas dažniausiai teikia laisvu nuo pagrindinio darbo laiku.

Kaip portalui „Kas vyksta Kaune“ papasakojo prieš mėnesį „Taxify“ vairuotoju tapęs Tadas Samaitis, šis užsiėmimas jam tapo puikia galimybe užsidirbti papildomų pinigų. Vaikinas šiuo metu studijuoja, o laisvu nuo paskaitų laiku – pavėžėja keleivius. „Man labai patogu, kad pats renkuosi laiką, kada dirbti. Esu visiškai laisvas ir nepriklausomas. O tai idealu studijuojančiam žmogui“, – teigė vaikinas. Tadas susidomėjo šiuo pasiūlymu pamatęs pranešimą socialiniame tinkle, o išbandęs šią veiklą, rekomendavo dar trims savo bendramoksliams.

„Dabar dirbame jau keturi draugai, o tai dar smagiau, nes galime pasikalbėti, pasidalinti įspūdžiais, nuotykiais“, – sakė Tadas.

Per mėnesį laiko vaikinui neteko sutikti konfliktiškų ar nemalonių keleivių, taip pat įsigijo jau ir keletą nuolatinių klientų. Jis pastebėjo, kad pradėjus dirbti iškvietimų buvo mažiau, o dabar vos spėja suktis.

„Padaugėjo ir vairuotojų, ir keleivių. Manau, kad „Taxify“ gerai sekasi Kaune, nes visi kas pabandė, dažniausiai lieka patenkinti kokybe ir šiuolaikišku paslaugos teikimo principu, kai gali atsiskaityti kortele, matai savo kelionės maršrutą, o ataskaitą apie kelionę ir kainą dar gauni ir elektroniniu laišku“, – įsitikinęs Tadas.

Griežta patikra garantuoja kokybę

Paklaustas, ar sunku buvo tapti „Taxify“ vairuotoju, Tadas patikino, kad šiek tiek užtruko pristatyti reikalingus dokumentus. Norintieji tapti vairuotojais turi pristatyti pažymą, kad nėra teisti, informaciją iš policijos apie padarytus kelių eismo pažeidimus bei įsigyti individualios veiklos pažymą.

Taip pat buvo kruopščiai patikrintas Tado automobilis ir tai daroma nuolat. „Visi vairuotojai esame perspėti, kad privalome palaikyti automobilių tvarką ir švarą. Manau, tai labai svarbu – gerbti save ir klientus, kuriuos vežame“, – atsakingą požiūrį išsakė jaunuolis.

Pasak Tado, ar įsitvirtinsi šiame darbe, ar tapsi populiariu, ar turėsi pastovų klientų ratą, labai daug priklauso nuo tavo asmeninio požiūrio. Ir čia verta stengtis, nes klientai programėlėje mato, kuris automobilis ir vairuotojas atvyks, gali vertinti jo suteiktų paslaugų kokybę, įrašyti pastabas. Tadas per dieną pavėžėtoju dirba apie 5-6 valandas. Jo skaičiavimu, dirbant tokiu grafiku vidutiniškai per dieną galima uždirbti apie 20 eurų. Mėgstančio vairuoti vaikino vertinimu, jam šis darbas kur kas mielesnis, nei dirbti barmenu ar pardavėju.

Daugiau apie pavėžėjimo paslaugų teikimą skaitykite čia.

Vairuoja dėl bendravimo

Portalo „Kas vyksta Kaune“ autoriai taip pat išbandė  „Taxify“ programėlėje vadinamuosius „hop“ – pavėžėjančius vairuotojus. Vairuotojus kvietėme atsitiktine tvarka, kas buvo arčiausiai vietos, iš kurios išvykome. Iš Eigulių į Senamiestį su „Honda“ mus pavėžėjo Remigijus, o iš Senamiesčio į Ž. Šančius su „BMW“ – Tomas. Abu vyriškiai nebuvo informuoti, kad kalbasi su žurnalistais.

Labiausiai nudžiugino, kad abu „hop“ vairuotojai buvo labai malonūs, paslaugūs ir linkę bendrauti. Automobiliai buvo tvarkingi, švarūs, nesmirdėjo rūkalais, negrojo prasto skonio muzika, kaip dažnai nutinka važiuojant Kauno taksi.

Kelionės metu maloniai pasišnekučiavome apie „Taxify“, kaip jiems sekasi, kodėl dirba šį darbą. Abiems vyrams – tai ne pagrindinė veikla, todėl jie tai vertino labiau, kaip malonų užsiėmimą, o ne pajamų šaltinį. „Man patinka vairuoti, man tokia veikla – būdas atsipalaiduoti ir pabendrauti su žmonėmis“, – sakė Remigijus. Jis prisiminė atvejį, kuomet teko pavėžėti keleivį, kuris tiesiog norėjo pasikalbėti. „Įsėdo ir sako – vežk mane per Kauną, kur nori. Ir mes taip gerai praleidome laiką, kalbėjomės įvairiausiomis temomis, tikrai buvo įsimintina kelionė“, – sakė vyras.

Kitas mus vežęs vairuotojas Tomas prisipažino, kad turi savo verslą transporto srityje, tačiau vakarais nori atitrūkti nuo rūpesčių, sutikti naujų žmonių, pasikalbėti ne apie darbą. „Išvažiuoju į Kauno gatves tik po darbo, dažniausiai – savaitgaliais, bet man tai geresnis poilsis nei su draugais prie alaus bokalo bare“, – atviravo Tomas.

Primename, kad „Taxify“ pavėžėjimo paslaugas „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai gali išbandyti nemokamai.

Pirmąjį kartą programėlėje „Taxify“ suvedus specialų promo kodą KASVYKSTAKAUNE, iki 7 eurų kainuojanti kelionė jums bus padovanota.

Skubėkite pasinaudoti šia puikia galimybe!

Daugiau apie šį specialų pasiūlymą skaitykite čia.

115 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Ieškantiems alternatyvų: geriausiais pripažintų pigių išmaniųjų dešimtukas

Į Kauną grįžtančius poilsiautojus pasitinka masinės spūstys

Pakartotinis pranešimas: uždaromas Aleksoto tiltas

Tyrimas atskleidė senatvės Lietuvoje realybę: rezultatai sukrėtė net tyrėjus

Seime svarstymai dėl stichijų padarinių: akiratyje – ūkininkai

Iškilo naujas siūlymas – neapmokestinti surinktų žmonių aukų

Žinios iš buvusio Kauno mero: siūlo pakeisti vardines rinkėjo korteles

Kaunietis atskleidė daugiau detalių apie gyvybę nusinešusią avariją

Buvusio žalgiriečio D. Lavrinovičiaus šeimą aplankė gandrai: atskleidė vardą

Karštas diskusinis klausimas – gimdymas sulaukus 45-erių: už ar prieš?