„Camelia“ bandė vilioti pirkėjus su melaginga reklama: tai brangiai kainuos

Bendrovės nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Konkurencijos taryba nustatė, kad UAB „Nemuno vaistinė“ (toliau – Bendrovė) skleidė klaidinančius teiginius apie internetinėje „Camelia“ vaistinėje maisto papildams taikomą nuolaidą ir taip pažeidė Reklamos įstatymą.

Konkurencijos taryba tyrimą pradėjo pagal pareiškėjo skundą įtarusi, jog įvairiais laikotarpiais nuo 2015 m. gruodžio 1 d. iki 2015 m. gruodžio 31 d. Bendrovės skirtingomis sklaidos priemonėmis skleisti teiginiai „Camelia vaistinė internete. Visiems maisto papildams iki -60 %“, „Visiems maisto papildams iki -60 %“, „IKI -60 %“, „Maisto papildai iki 60 % pigiau“, galėjo klaidinti vartotojus. Tyrimo metu nustatyta, kad nurodyta 60 proc. nuolaida buvo taikoma maisto papildų daliai, kuri nesiekė net 1 proc. visų akcijoje dalyvavusių maisto papildų.

Už klaidinančios reklamos skleidimą, Konkurencijos taryba skyrė Bendrovei 4 938 eurų baudą.

Tai jau ne pirmas Bendrovės pažeidimas šiais metais. Rugėjo 6 d. už „Camelia“ vaistinėse skleistą klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba Bendrovei skyrė 8 688 eurų baudą.

52 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Skelbiama apie naujus koronaviruso infekcijos atvejus

Birželį ketinama atnaujinti skrydžius mėgstama lietuvių atostogų kryptimi

Šilumą savaitgalį lydės netikėtos orų permainos

Su žinomos dainininkės buvusiuoju poruojama G. Alijeva: bet kuriam vyrui su manimi susitikti pavojinga

Kaune užfiksuotas sparčiausiai augantis darbo užmokestis Lietuvoje

Ką tik atvertą Vienybės aikštę išmargino juodos žymės

VTEK: nėra duomenų, kad S. Skvernelis supainiojo interesus dėl lėšų jo gatvės asfaltavimui

Į korupcijos skandalą įsivėlusiems „Kauno tiltams“ – stambus užsakymas uostamiestyje

Atsiveria dar viena lietuvių pamėgta atostogų kryptis

Sukurtas interaktyvus žemėlapis, rodantis visų Lietuvos medikų atlyginimus