Įvertinkite: Lietuva pasauliui prisistatys nauju šūkiu ir logotipu – Kas vyksta Kaune

Įvertinkite: Lietuva pasauliui prisistatys nauju šūkiu ir logotipu

Valstybinis turizmo departamentas pristato naują Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepciją. „Lithuania. Real is beautiful“ – šis šūkis pasirinktas šalies turizmo rinkodaros esminiu akcentu.

Vietinio turizmo rinkodara remsis smalsumą žadinančiu klausimu „O čia ar buvai?“, skatindama keliautojus atrasti konkrečias įdomias vietas Lietuvoje.

Lietuvos pažadas turistams: gražu tai, kas tikra

Pasak valstybinio turizmo departamento vadovės Jurgitos Kazlauskienės, beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudojomas „Lietuva – drąsi šalis“ logotipas, tačiau jį kuriant nebuvo koncentruojamasi į turizmą, jame neatspindėti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties išskirtinumai.

„Kuriant naują turizmo prekės ženklą kėlėme visai kitas užduotis ir tikslus – pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti mūsų šalį ir išskirti ją iš kitų turistinių krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamus potyrius. Šį kartą atskirą šūkį kūrėme ir vietiniam turizmui, kuris anksčiau apskritai nėra turėjęs savarankiško šūkio ir prekės ženklo koncepcijos, o juk vietiniai turistai sudaro net pusė visos Lietuvos turizmo rinkos. Be to, labai svarbu akcentuoti, kad Lietuvos turizmo prekės ženklas nėra Lietuvos šalies prekės ženklas, todėl iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją“, – atkreipia dėmesį J. Kazlauskienė.

Vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašis – pašto ženklas. Logotipas sukonstruotas iš gyvybingo, dinamiško šrifto, keliančio asociacijas su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolio. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padeda komunikuoti tikslesnę žinutę („Meet people“, „Taste Food“, „Stay Active“, „See Nature“, „Explore nature“).

Pagal logotipą kuriama reprezentatyvi suvenyrų linija, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

„Nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Šiaurės Europos šalį, kuri neturi pribloškiančių gamtos ar architektūros stebuklų, kurios anglišką pavadinimą sunku ištarti, į kurią tiesioginių skrydžių nėra tiek daug ir apie kurią žinoma arba nieko, arba labai mažai. Kurdami logotipą ir formuluodami Lietuvos žinią pasauliui, identifikavome, kad Lietuva yra vieta, kur vertinami tikri dalykai: lietuviškas maistas, gamta, bendravimas, nenupudruota architektūra, pasaulyje vertinama kultūra, nedirbtinis svetingumas. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas“, – kūrybinę idėją pristato reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas.

Kuriant Lietuvos turizmo prekės ženklą buvo remtasi diskusijomis sudarytoje darbo grupėje, atliktomis turistų iš užsienio apklausomis bei Lietuvos kaip šalies turizmui vertinimo tyrimais.

Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas ir šūkiai jau palaipsniui įvedinėjami ir kartu su sukurtu komunikacijos priemonių stiliumi pradedami naudoti turizmo rinkodaroje.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA