Kaunietis: kodėl man nepatinka „Swedbank” | Kas vyksta Kaune

Kaunietis: kodėl man nepatinka „Swedbank”

Kas vyksta Kaune skaitytojų nuotr.

Kauniečiai ne kartą yra pakliuvę į situaciją, kai net ir turint pinigų savo sąskaitoje negali jų pasiimti. Tačiau pirmadienį “Akropolyje” įvykusi situacija kaunietį privertė netylėti ir pasidalinti savo nuotykiu su visais portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojais. Jis norėtų, kad bankas, už paslaugas imantis nustatytas kainas, taip pat tinkamai vykdytų savo funkcijas ir neverstų klientų gaišti laiką, norint pasinaudoti „Swedbank“ teikiamomis paslaugomis. Kaunietis svarsto, kad jei prie kitų bankomatų eilių beveik nėra, gal reikėtų pagalvoti apie banko keitimą, nes jis nepatenkintas tokia susidariusia situacija, mat tai įvyksta ne pirmą kartą, o eilės prie šio banko bankomatų – visad ilgiausios.

„Atėjus prie bankomato „Akropolyje“ – pastovios eilės. Jos mažesnės kitame prekybos centro gale, kur įrengta daugiau bankomatų, tačiau šis prie „Maxima“ kasų, žmonių labiausiai mėgstamas.

Šiandien atstovėjus nemažą eilę, kuri judėjo pakankamai greitai, pabandžius pasinaudoti bankomatu, jis kortelę priėmė, paprašė PIN kodo ir leido pasirinkti tik funkcijas be grynųjų pinigų: įnešti ar pasiimti grynųjų nebuvo įmanoma.

Keista, kad stovint eilėje, žmonės vieni kitiems nepasakė, kad pinigų išėmimas negalimas, taip visi kantriai ir ilgai stovėjo eilėje, o priartėję prie bankomato, nusivildavo, pasiimdavo kortelę ir nueidavo link „Swedbank“ skyriaus, kuris įsikūręs kitame prekybos centro gale“, – pasakoja kaunietis.

IMG_0338

Vyriškis pageidautų, kad bankas, įvertinęs klientų skaičių mieste ir išrinkęs populiariausias bankomatų vietas, užtikrintų patogesnį ir greitesnių paslaugų teikimą. Pvz. kai kuriuose Vilniaus prekybos centruose, kuriuose susidaro eilės prie bankomatų, stovi po du to pačio banko įrenginius, kad klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų. Kaune du ir daugiau bankomatų vienoje vietoje galima sutikti tik kai kuriuose bankų skyriuose. Tai pat,kaip galimą alternatyvą, kaunietis teikia variantą laikinai išjungti bankomatus, pateikiant vartotojams pranešimą „Bankomatas laikinai nedirba“.

Jei ir jūs norite pasidalinti savo nuomonėmis ar pastebėjimais iš gyvenimo Kaune, rašykite el. paštu kaunas@kasvyksta.lt arba per specialią funkciją „Pranešk naujieną„.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA