Prasidėjus Laisvės alėjos grindinio klojimo darbams, žmonės smalsauja, kaip atrodys pasikeitusi atkarpa nuo Kauno soboro iki A. Mickevičiaus gatvės. O tuo tarpu, portalas „Kas vyksta Kaune“ domisi, kas simbolinėje pėstiesiems skirtoje gatvėje išliks nepakitę.
Panašu, jog atnaujintoje Laisvės al. išliks dar sovietmetį menanti automobilinė vandens cisterna, skirta laistyti alėjos želdiniams. Pasidomėjus, kodėl nebuvo rinktasi automatinės laistymo sistemos Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis paaiškino, jog buvo tiesiog pasirinktas pigesnis variantas.
„Pietų šalyse automatinės laistymo sistemos – įprastas reiškinys dėl palankių klimato sąlygų. Deja Lietuvos sąlygomis tai nebūtų racionalus sprendimas. Automatinės laistymo sistemos idėjos atsisakyta dėl to, jog padidėtų eksploatavimo kaštai, žiemą sistemą reikėtų nusausinti ir pan. Kiekviename Laisvės alėjos rekonstrukcijos etape numatyta įrengti po 2 šulinėlius, su vandentiekio sklendėmis pasijungimui tiek laistymui, tiek renginių reikmėms ir pan. Alternatyvi laistymo priemonė – automobilinė vandens cisterna“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ paaiškino A. Pakalniškis.
Jo nuomone, nederėtų baimintis, jog sunkiasvoriai automobiliai iškraipys naujai paklotą grindinį, nes jis tam buvo specialiai pritaikytas.
„Laisvės alėjos grindinys pritaikytas atlaikyti dideles apkrovas. Įrengti pagrindai, atliktas jų sutankinimas, esant reikalui leis grindiniu važinėti ir sunkiasvoriam transportui. Tikrai nereikia baimintis, kad grindinys bus sugadintas. Priešingai – norint ją sugadinti reikėtų pasistengti“, – nuramino miesto tvarkymo skyriaus vadovas.