Į portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi kaunietis Irmantas, susidūręs su neįprasta situacija Kauno viešajame transporte.
Perkant vienkartinį važiavimo bilietą vyrui kilo įtarimas, kad jis nebegalioja, nes vairuotojas bilieto nespausdino. „Pastebėjau, kad vairuotas jį tiesiog ištraukė iš kasos/bilietų spausdinimo aparato. Pasižiūrėjus atidžiau pastebėjau, kad jis spausdintas 13:30 2016-06-30. Primenu, kad veiksmas vyko 08:14 2016-07-01“, – pasakojo Irmantas.
Pasak kauniečio, jam atkreipus dėmesį, kad bilietas jau nebegalioja, vairuotojas neatrodė sutrikęs. „Tiesiog paėmė seną ir nebegrąžino, ir išspausdino naują. Minėtąjį numetė už kasos“, – teigė jis.
Šioje situacijoje vyras teigia labiausiai suglumęs dėl to, kad įlipus keleivių kontrolei, jis būtų buvęs likęs kaltas, nors už kelionę susimokėjo. „Aš pats buvau pakankamai sutrikęs dėl tokių veiksmų, nors ne pirmąkart man taip pasitaiko. Pirmąkart troleibuse gavau 10 minučių anksčiau spausdintą bilietą, bet kadangi tai buvo maršruto galas, galbūt per daug išsispausdinusi buvo vairuotoja… O šiandien gavau vakarykščią bilietą“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ pasakojo vyras.
Susisiekus su UAB „Kauno autobusai“ atstovu Kamiliu Doveika, šis teigė, kad taip būti tikrai neturėtų. „Vairuotojas savo pasiaiškinime tokius kaltinimus neigė, tačiau buvo įspėtas vadovų. Gavus kitą panašų skundą iš keleivių, vairuotojas sulauks griežtos darbinės nuobaudos“, – teigė K. Doveika.
„Pagirtina, jog keleiviai yra atidūs ir pastabūs, tačiau tuo pačiu labai apmaudu, kad teko susidurti su tokia situacija. Kilus panašiems nesklandumams raginame nedelsiant skambinti nemokama Keleivių aptarnavimo centro linija 8 800 700 10 arba rašyti elektroninį laišką [email protected] “, – skatino įmonės atstovas.
Jei ir jūs norite pasidalinti savo užfiksuotais vaizdais ar perduoti informaciją apie įvykius Kaune, rašykite specialios funkcijos „Pranešk naujieną“ pagalba.