Keleiviai pasibaisėjo, ką pamatė Kauno oro uoste

delfi.lt 2016/06/07 14:34

Pirmadienio popietę turėjęs vykti bendrovės „Ryanair“ skrydis iš Kauno į Dubliną, buvo kelioms valandoms atidėtas. Jo belaukiantys keleiviai pasibaisėjo tvarka Kauno oro uoste.

DELFI skaitytojas Andrius pasidalino savo įspūdžiais.

„Esame Kauno oro uoste vėl atidėtame „Ryanair“ skrydyje. Sakau vėl, nes jau buvome parą užstrigę prieš metus Vilniaus oro uoste. Dabar viskas atrodo kiek linksmiau. Po poros valandų laukimo gavome maitinimo talonėlį. Tiesa, iškilo problema: kioske nėra maisto. Kada atveš, niekas nežino, sakytum, gyventume XVIII amžiuje.

„Ryanair“ asistentės kaip ir praėjusį kartą nežino nieko. Paklaustos, kada pradės organizuoti viešbučius, kaip numato taisykles, jos nežino kada tą reikia daryti. Nejau taip sunku priimant į darbą išmokyti pora lapų teksto…

Pavargęs nuėjau į tualetą. Pasirodo, 2 unitazai tiesiog užsikimšę ir, atrodo, tiesiog apgailėtinai. Belieka dar kartą stebėtis, kai mokėdamas po 200 Eur už skrydį į vieną pusę gauni tokias paslaugas. Galiausiai, nėra net kur telefoną įsikrauti, tad neaišku, kaip reiktų su kuo nors susisiekti, jei prireiktų pagalbos“, – stebėjosi skaitytojas.

Kauno oro uosto tualetai Skaitytojo nuotr.

Kita skaitytoja taip pat pasibaisėjo patirtimi Kauno oro uoste belaukiant vėluojančio lėktuvo.

„Skrydį vis atideda ir atideda. Darbuotojų nėra. Pasirodo po dviejų valandų. Tiesa, nieko nežino. Trečią valandą dalina 5 Eur vertės talonus. Kavinėje tėra „šokoladukų“ ir gėrimų. Dar po valandos oro uosto apačioje atsidaro pora kavinukių su sumuštiniais. Suvalgome. Tada paaiškėja, kad visų „šokoladukai“ seni. Galiojimas baigėsi gegužę.

Vėl naujai tikrina apsauga, kabinėjasi kiek gali. Skrydžio vis dar nėra. Kauno oro uostu stengsiuosi nesinaudoti. Tokį elgesį su žmonėmis seniai buvau mačiusi!“, – pasipiktinimo neslėpė keleivė, po kurio laiko pranešusi, kad lėktuvas išskrido 6 valandomis vėliau nei turėjo išskristi.

DELFI paprašė „Ryanair“ komentaro, dėl ko vėlavo skrydis ir kokiais atvejais keleiviams siūlomi maisto talonai ir nakvynė viešbutyje. Tačiau kol kas bendrovė nieko nekomentuoja.

Valstybės įmonės „Lietuvos oro uostai“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė apgailestavo ir atsiprašė keleivių dėl patirtų nemalonumų.

Anot jos, keleivių patogumu vėluojant skrydžiams rūpinasi oro linijos. Jos suteikia ir visą keleiviams reikalingą informaciją, ir papildomas priemones, kol jiems tenka laukti atidėto skrydžio.

„Kodėl neveikė vadinamieji „voucheriai“ (talonai), taip pat vertėtų klausti oro linijų, kurios tai organizuoja ir yra už tai atsakingos. Oro uostas šiuo klausimus susijęs tik tiek, kad jo teritorijoje keleiviai turi laukti savo skrydžio“, – paaiškino I. Baltrušaitienė.

Jos teigimu, Kauno oro uoste pasikrauti mobiliuosius įrenginius galima prie bet kurios elektros rozetės – jų yra žemai sienose tiek iki saugumo patikros, tiek už jos. Esą jas rasti visuomet gali padėti oro uoste dirbantys asmenys.

„Dėl užsikimšusių tualetų negalime patvirtinti, kad taip išties buvo, nes neturime duomenų. Jų švara ir priežiūra rūpinasi UAB „Akvija“, kuri juos ir tvarko.

Suprantame, kad išties nemalonu ilgai laukti savo skrydžio ir atsiprašome už oro uoste patirtus nemalonumus“, – komentavo oro uostų atstovė.

Daugiau skaitykite čia

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA