Baigėsi mokslą ir verslą sujungęs „Marketingo laboratorijos” projektas | Kas vyksta Kaune

Baigėsi mokslą ir verslą sujungęs „Marketingo laboratorijos” projektas

Organizatorių nuotr.

Sukurti naują produktą ir suplanuoti strateginį jo pateikimą rinkai – su tokia užduotimi dorojosi unikalaus Vytauto Didžiojo universiteto ir įmonės „Volfas Engelman“ edukacinio projekto „Marketingo laboratorija“ dalyviai.

Projekto baigiamojo renginio metu buvo apdovanoti studentai, sugebėję per penkis mėnesius su verslo ir universiteto atstovų pagalba šią užduotį atlikti geriausiai.

„VDU ir „Volfas Engelman“ projektas Marketingo laboratorija – tai neabejotina mokslo ir verslo bendradarbiavimo sėkmės istorija bei itin pavykęs teorijos pritaikymo praktikoje atvejis. Šis projektas unikalus ne tik savo idėja, bet ir formatu: glaudžiu dėstytojų ir verslo atstovų darbu. Įmonė nuolat aktyviai dalyvavo procese, teikė informaciją, dalinosi įžvalgomis, finansavo atskirus projekto etapus, t.y. užtikrino praktinį projekto rezultatų pritaikomumą. VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto geriausi marketingo dėstytojai koordinavo ir kuravo projekto dalyvių veiklą, konsultavo studentus, juos skatino ir palaikė“,- teigė VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto dekanė, docentė Rita Bendaravičienė.

Lapkričio pabaigoje startavusiame projekte įvairių specialybių studentai dirbo komandose, turėjo galimybę susitikti su savo srities profesionalais, išklausyti kviestinius lektorius, dalyvauti darbinėse sesijose su „Volfas Engelman“ specialistais, dizaineriais.

Pasak R. Bendaravičienės, studentams tai buvo asmeninio ir profesinio augimo, savęs pažinimo, išbandymo ir atradimo džiaugsmo dovana. Taip pat projektas tapo gražiu buvusių studentų grįžimo į savo Alma Mater ir dalinimosi sukaupta patirtimi pavyzdžiu, mat tiek „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas, tiek marketingo vadovas Mantas Matukaitis – VDU absolventai. M. Horbačauskas priklauso ir VDU Tarybai.

„Visuomet smagu grįžti į savo Alma Mater. Dar smagiau, kai grįžimu galiu prisidėti prie dabartinių studentų ugdymo – perduoti savo patirtį bei suteikti studentams galimybę praktikoje pritaikyti jų kaupiamas žinias. Manau, vienas pagrindinių šio projekto privalumų buvo tai, kad jis leido apjungti mokslą ir verslą, teoriją ir praktiką. Visi turėjome progą įsitikinti, kad šioms sritims bendradarbiaujant galima pasiekti puikių rezultatų“,- teigė M. Matukaitis.

Į projektą įsitraukė net devynių specialybių studentai. Vieniems tai tapo tiesioginiu savo teorinių žinių pritaikymu praktikoje, kitiems – naujų veiklos sričių ir savo sugebėjimų atradimu. Tiek vieni, tiek kiti itin palankiai vertino galimybę pažvelgti į produkto kūrimo procesą nuo idėjos gimimo iki jo įgyvendinimo bei patirti tiesioginio bendradarbiavimo su klientu ypatumus.

„Šiame projekte turėjau puikią progą pritaikyti teorines žinias praktikoje. Taip pat daug ko išmokau, sužinojau kaip vyksta visas prekės ženklo kūrimo procesas nuo paprastos idėjos iki pabaigto produkto ir jo pristatymo. Sukurti produktą ne taip lengva kaip atrodo, kiekviena idėja turi būti paremta pirkėjų norais ir elgsena. Idėjas sugalvoti lengva, svarbu jas gerai įvykdyti, nušlifuoti. Tikrai labai džiaugiuosi sudalyvavęs“,- teigė Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo vadybos programos antrakursis Tomas Lazickas.

Projekte įvairiose kategorijose rėmėjų įstegitais prizais buvo apdovanotos net 7 komandos. Už geriausią produkto konceptą – komanda „Magnus Animus“, už geriausiai išreikštą pozicionavimą – „Wise Wolves“, už tikslo siekimą nepaisant aplinkybių – „Alfa“, už geriausią reklaminės kampanijos idėją – „Ragutis“, už linksmiausią reklaminę kampaniją – „Face Lifters“, už novatoriškas idėjas – „Placibus“, ir už geriausiai atliktą rinkos analizę – „Rinkodaros bravoras“.

Organizatorių teigimu, ši įgyvendinta iniciatyva buvo itin sėkminga, nes suteikė studentams progą teorines žinias pritaikyti praktikoje ir leido susipažinti su ateities karjeros darbo ypatumais bei perspektyvomis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA