Kaune ruoš orlaivių mechanikus, specialistų uždarbis prilygs Vakarų Europos šalims

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kauno ambicijas tapti stipriausiu Lietuvos aviacijos miestu dar labiau sutvirtins Kauno technikos kolegijoje (KTK) pradedami ruošti orlaivių mechanizmų techninio eksploatavimo specialistai.

KTK direktoriaus Nerijaus Varno teigimu, Kaunas visada buvo Lietuvos aviacijos sostinė, todėl natūralu, kad čia bus rengiami ir orlaivius galintys prižiūrėti mūsų šalies specialistai.

„Kaune yra net du oro uostai, o orlaivystės ištakos prasidėjo seniau nei prieš 100 metų.  Aleksote Antanas Gustaitis konstruodavo ir testuodavo savo gamybos lėktuvų modelius. Taip pat Kauno technikos kolegijoje sukonstruotas ir pirmasis lietuviškas sklandytuvas „Technikas-1“, tad visiškai natūralu, kad turime ambicijų ir toliau vystyti miesto ir visos šalies aviaciją“, – sako jis.

Pasak KTK vadovo, orlaivių mechanikų poreikis jau yra jaučiamas ir šiandien, o aviacijos sritis yra viena labiausiai augančių.

„Susisiekimas lėktuvais tapo pasiekiamas visiems, atpigo skrydžių kainos, daugėja krypčių ir maršrutų. Žinoma, didėja ir eksploatuojamų bei priežiūros reikalaujančių lėktuvų skaičius ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, todėl, matydami rinkos poreikį ir turėdami panašios krypties specialistų rengimo ilgametę patirtį, pradedame naują studijų programą.

KTK tikslas yra parengti ir Lietuvos oro uostams padėti surinkti stiprų, keliomis kalbomis kalbantį ir inžinerijos žinias turintį personalą, kurio vidutinis atlygis būtų konkurencingas lyginant su Vakarų Europos valstybėmis“, – specialistų poreikį pristato N. Varnas.

Studijų metų būsimi orlaivių mechanikai įsisavins orlaivių konstrukcijos elementus, variklio ir kuro sistemų, hidraulinių ir pneumo tinklų, pavarų, orlaivių skrydžių ir nusileidimo sistemų bei jų techninės priežiūros ypatumus, kuriuos pritaikyti galės dirbdami ne tik Lietuvoje.

„Svarbu tai, kad nuo rudens pradedami ruoštis specialistai turės daug praktikos galimybių. Kitaip aukštos kvalifikacijos mechanikų tiesiog neįmanoma paruošti, todėl bendradarbiaujame ir glaudžius ryšius palaikome su studijas remiančiomis įmonėmis, kur būsimi specialistai ir galės atlikti praktiką, o vėliau ir įsidarbinti“, – teigia KTK direktorius N. Varnas.

Orlaivių mechanizmų techninių eksploatavimų specialistai Lietuvoje bus rengiami tik Kauno technikos kolegijoje, o  naujoji studijų programa akredituota iki 2020 m.

17 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Už V. Matijošaičio dvare atliktus darbus jų vykdytojas turės atlyginti tūkstantinę žalą valstybei: baudų bus daugiau

Ar „Žalgirio“ žaidėjai jaučiasi per geri ir kodėl Šaras kelia toną prieš žurnalistus?

Nepažįstamam asmeniui sumušus vyrą pareigūnai prašo pagalbos

Kaune išaugo sergamumas gripu ir ūminėmis infekcijomis

Kauno S. Dariaus ir S. Girėno aerodrome rastas stirnos kailis

Policijos reidas Kaune: nustatyta virš 1000 greičio viršijimo atvejų

Kita Kauno oro uosto pusė: siekia tapti Baltijos šalių lyderiu ir siūlyti unikalias kryptis

„Bolt“ pristato naujieną: į paslaugų platformą įdiegta papildoma funkcija

Užsimoję prisijungti Raudondvarį, iš stalčiaus ištraukė naujo tilto projektą

Kaune prie vairo įkliuvo neblaivus policijos mokyklos specialistas