Prieskonių gamintoja „Saldva“ savo gaminių reklamai pasitelkė moters krūtis, jas siedama su natūralumu. Pasak parlamentarės Marijos Aušrinės Pavilionienės, reklamos sumanytojai – riboto intelekto žmonės.
„Vyrams, kuriems patinka natūralūs…“, – skelbia reklamos tekstas po moteriškų krūtų nuotrauka. Taip suponuojama, kad ir reklamuojami prieskoniai, ir krūtys – natūralūs.
„Saldva“ drąsiai žengia didelį žingsnį savo auditorijos link“, – pasidalinusi minėta reklama, savo feisbuko paskyroje ironiškai parašė Lietuvos marketingo asociacija (LIMA). Prieš įrašo pridėtos grotažymės „epicfail“ bei „seksizmas“.
„Mane tai žeidžia, tai yra moterų žeminimas ir to neturėtų būti. Man tai atrodo labai pigiai ir vulgariai, moterį nuvertina, renkasi tik tam tikrą jos kūno dalį. Man šiek tiek neskanu. Lygiai taip pat jie galėjo reklamuoti seksą be prezervatyvo“, – sako lygių galimybių gynėja, Seimo narė Marija Aušrinė Pavilionienė.
M. A. Pavilionienės manymu, tokiomis reklamomis nerodoma pagarba moteriai, ji traktuojama tik kaip biologinė būtybė, tik kaip lytis. „Reklamuojamo natūralumo sumanytojai, matyt, yra riboto intelekto žmonės, dabar, kai yra Lygių galimybių įstatymas, negalima moters diskriminuoti dėl lyties, jie tiesiog pažeidžia įstatymą. Moterų organizacijos galėtų kreiptis“, – svarstė parlamentarė.
Bendrovė: orientuojamės į vyrus
„Saldvos“ valdybos narys Simonas Portnoj DELFI sakė, kad minėta reklama skelbta vyrų žurnale ir orientuota į vyrišką auditoriją.
„Jeigu tai kažką įžeidė, ypač mūsų gražiąją lytį moteris, kurios yra mūsų dovana ir gyvenimo šviesa, atsiprašau, tačiau mūsų mintis buvo pasiekti tą auditoriją, kuri irgi gamina namuose. Tuos vyrus, kurie gamina namuose, galima įtraukti į raudonąją knygą, nes visi be galo užsiėmę, tačiau gaminančių yra. Mūsų mintis buvo per vyrišką žurnalą papulti į vyrišką auditoriją“, – aiškino jis.
S. Portnoj apgailestavo, kad atsirado neigiamų reklamos vertinimų, tačiau, sako jis, nuo to prekės kokybė nesuprastėjo. „Atsiprašome, jei moterims tai sukėlė negatyvių nuomonių, minčių ar kažkam sugadinome nuotaiką, tikrai tokios minties nebuvo“, – sakė bendrovės atstovas.
Pasak S. Portnoj, reklama buvo pokšto tipo, kad kitąkart atėję prie prieskonių lentynos vyrai pasąmonėje prisimintų, kur matę prieskonių gamintoją.
Daugiau skaitykite čia.