Prie kasos – mokestis, kurio neturėjo būti | Kas vyksta Kaune

Prie kasos – mokestis, kurio neturėjo būti

delfi.lt 2016/02/17 16:49
Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

10 centų užstatas net ir už tą tarą, kurios taromatai nepriima – su tokia neteisybe susidūrė kai kurie prekybos tinklų „Norfa“ ir „Rimi“ pirkėjai.

Vasario pradžioje pradėjusi veikti taromatų sistema jau surinko milijoną pakuočių. Tačiau gyventojams derėtų nepamiršti, kad taromatai priima ne visą, o tik tą tarą, kuri yra pažymėta specialiu ženklu (D raide).
Taip atrodo ženklas, parodantis, kad tara dalyvauja užstato sistemoje

„Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis DELFI patvirtino, kad jo prekybos tinkle buvo keli atvejai, kai pirkėjai buvo priversti sumokėti užstatą net ir už tuos butelius, kurių taromatai nepriima.

„Pirmas atvejis buvo praeitą savaitę. Problemą sprendžiame“, – sakė jis.

„Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė taip pat patvirtino, kad gavo kelis pirkėjų nusiskundimus, jog sistema neveikia iki galo tvarkingai.

Ji pastebėjo, kad užstato sistema apima ne tik „Rimi“, bet ir tiekėjų bei užstato administratoriaus sistemas, tad šiuo metu dirba kartu su visais sistemos dalyviais, kad kiekvienas neatitikimas sistemoje būtų ištaisytas, o sistema veiktų tvarkingai

„Labai atsiprašau pirkėjų, kurių apsipirkimą apkartino tokie atvejai – jeigu pastebėjote neatitikimų čekyje, labai kviečiu kreiptis į informacijos skyrius mūsų parduotuvėse, ir bus grąžinti permokėti pinigai“, – sakė G. Bielskytė.

„Maxima“ ir „Iki“ – be problemų

Tuo metu „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė DELFI sakė, kad prekybos tinkle tokių atvejų nepasitaikė.

Taip pat teigė ir „Maxima“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė: „Bent jau mūsų žiniomis, panašių problemų nėra.

„Visa tara, pažymėta užstato ženklu, taromatuose yra priimama. Už tarą, kuri nepažymėta užstato ženklu, užstatas ir nėra imamas“, – sakė ji.

„Maxima“ atstovė pasakojo, kad pagrindinės problemos susijusios su taromatais yra dvi: klientai bando priduoti ir užstatą atgauti už butelius, kurie pagal įstatymą depozito sistemoje nedalyvauja ir nėra specialiai paženklinti, arba bandoma priduoti butelius, kurie yra praradę savo prekinę išvaizdą, su pažeistu prekės brūkšniniu kodu ar iš jų nėra išpiltas anksčiau juose buvęs skystis (buteliai su skysčiais taromatų nepriimami).

„Tačiau mūsų darbuotojai visada mielai pagelbėja klientams, jei pastarieji susiduria su sunkumais grąžindami depozitinę tarą ir mielai paaiškina, kaip veikia taromatas ir kokius butelius jis priima ir kaip paruošti butelį priėmimui, kad jis turi būti nesulamdytas, nepažeistas jo brūkšninis kodas ir panašiai“, – sakė R. Saulytė.

Daugiau skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA