Pastarąsias savaites keleiviai vis praneša apie tai, jog pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ lėktuvai laiku neišskrenda iš Kauno oro uosto. Aviakompanijos atstovė paaiškino, su kokiomis problemomis susiduria jų lėktuvai ir kodėl neišskrenda laiku.
Per maždaug dvi savaites į portalą „Kas vyksta Kaune“ bent keturis kartus kreipėsi keleiviai, su klausimais, kodėl „Ryanair“ lėktuvas apie porą valandų vėluoja pakilti. Vienas reisas jau buvo pakeliui į Angliją, tačiau po pusvalandžio apsisuko ir grįžo. Po kurio laiko vėl pakilo ir išskrido. Žmonės skundėsi, kad jie priversti laukti, o lėktuvo įgula nepaaiškina, kas nutiko.
Įdomus sutapimas, kad kelis kartus „Ryanair“ lėktuvas turėjo skristi į Londoną, tačiau reisas buvo užlaikytas dėl techninių nesklandumų. Pigių skrydžių aviakompanijos komunikacijos atstovė Arūnė Juraitė portalui „Kas vyksta Kaune“ paaiškino, kad per 10 dienų iš Kauno kompanija vykdė 70 skrydžių, iš kurių kelis teko atidėti.
„Sausio 15 dieną skrydį teko atidėti dėl orlaivio tualeto gedimo, 20 dieną turėjome nedidelių techninių nesklandumų, o 24 dieną pilotai susidūrė su apledėjimo problema. Pašalinus minėtus gedimus, lėktuvai saugiai išskrido“, – komentavo „Ryanair“ atstovė.
Aviakompanijos atstovė „Ryanair“ vardu atsiprašo visų keleivių dėl sugaišto laiko. Taip pat primenama, kad lėktuvas gali vėluoti ne tik dėl to, kad reikėjo taisyti smulkius techninius gedimus, bet taip pat ir dėl to, kad neišskridus laiku, dažnai yra užimamas oro kelias, tad reikia palaukti, kol bus galima skristi ir tame pačiame kelyje nebus kitų lėktuvų.