Nuo liepos mėnesio magistraliniame kelyje „Via Baltica“ pradėjo veikti pirmasis Lietuvoje testinis sektorinis greičio matuoklis. Beveik 5 km atkarpoje tarp Kauno ir Marijampolės matuojamas vidutinis transporto priemonių greitis. Pažeidėjų – tūkstančiai, o ateityje planuojama plėsti šią sistemą. Tiesa, kur bus statomi nauji sektoriniai matuokliai nėra aišku, nes kai kuriose atkarpose jie nebūtų efektyvūs.
Pirmas bandymas
Tarp Kauno ir Marijampolės bandomojoje 4 km 873 metrų atkarpoje fiksuojamas pradinis ir galutinis automobilio kelionės taškas, atkarpą leistinu greičiu galima įveikti ne greičiau nei per 200 sekundžių.
Planuojama tokių atkarpų su matuokliais skaičių išplėsti „iki šimto“, o tai kainuotų apie milijoną eurų. Tačiau dėl naujų matuoklių kilo ir teisinių ginčų.
„Kilo teisinių niuansų. Todėl kad, įsiveda vidutinio greičio sąvoka, kad būtų galima bausti už vidutinio greičio viršijimą“, – DELFI teigė Lietuvos kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Nemunas Abukauskas.