Skaitytoja: už netinkamą pieno kokteilį iškvietė policiją | Kas vyksta Kaune

Skaitytoja: už netinkamą pieno kokteilį iškvietė policiją

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Kauniečiai dalinasi nemaloniu potyriu vienoje Kauno picerijų. Klientai tikina, jog dėl vieno pieno kokteilio kilo didžiausias skandalas ir buvo iškviesta ne tik apsauga, bet ir policijos pareigūnai. Tuo tarpu picerijos atstovai tikina, jog klientai patys elgėsi nemandagiai ir iškeikė personalą.

„Jei sugalvosite eiti į Karininkų ramovėje, esančią kavinę „Milano“, žinokite, kad jei būsite nepatenkinti nekokybiškais patiekalais, kuriuos gamina kavinė, Jūs patys būsite dėl to kalti, ir dar jei pareikšite savo nuomonę apie tai personalui, bus Jums iškviesta policija. Kaip nutiko mums, ramią sekmadienio popietę.

Nusprendėme papasakoti apie vakar patirtą kaip kliento moralinę žalą, todėl kad kitaip nebematome, kaip galima atkreipti dėmesį į tokį baro elgesį su klientais (nepavadinčiau tos vietos nei restoranu, nei kavine, dėl to, kad jų lygis labai labai žemas).

Vakar po teatro, mes, draugų kompanija, nusprendėm ramiai kažkur pavakaroti. Pasirinkom piceriją „Milano“ (Karininkų ramovėj). Užsisakėm salotų ir 3 pieniškus kokteilius. Atėję tik norėjome gerai pabaigti ir taip puikų vakarą. Va tada ir prasidėjo cirkai.

Vienas iš trijų atneštų kokteilių net nebuvo panašus į kokteilį, nei savo išvaizda nei skoniu. Surizikavau paragauti tiek savo, tiek kitus du, ir tada supratau, kad pas mane supilta kažkokia neaiški putos konsistencija, kuri net nesitraukia per šiaudelį ir neturi jokio skonio. Tokios pačios nuomonės buvo ir trys draugai. Kad kokteilyje nebuvo net pieno žymių.

Dėl kokteilio aiškintis pradėjo ir padavėjai, ir barmenai

Priėjus padavėjai gražiai paaiškinau situaciją, kad trečias kokteilis, nėra toks kokie anie du, ir aiškiai tai buvo matyti visiems mums. Paprašiau, kad atneštų kitą, bet vietoj to, kaip tikrai visuomet būna tokiu atveju, yra atnešamas kitas, kuris tenkina klientą. Ji sugrįžus pasakė, kad kokteilis nebus keičiamas, nes barmenas nesupranta, kuo jis yra kitoks nei anie du. Na tuomet aš nusprendžiau jo negerti, bet ir nemokėti, už neaiškų ką. Barmenė pradėjo ginčytis, kad privalėsiu susimokėt, ir prie viso to pakvietė barmeną, kuris mums valgant, ir šnekant, atsistojęs šalia, pertraukė mus, ir pradėjo klausinėti, kodėl netinka jo plaktas kokteilis ir kokios čia kilo pretenzijos iš mūsų pusės.

Jau tai pasirodė keista, niekur nieko panašaus nei girdėjom nei matėm, kad pats atėjęs barmenas ginčytųsi su klientais, dėl jo prastai paruošto gėrimo. Kuris, neperdedant, buvo tikrai ne pieno kokteilis, nes kiti du buvo normalūs. Kadangi jis niekaip negalėjo suprasti, kuo blogas yra kokteilis, mes jam primigtinai pasiūlėme, paragauti ir įsitikinti, kad tai tik kažkokia tampri masė. Jis tą padaryti atsisakė ir toliau stovėjo mums ant sprando trukdydamas valgyti bei sakydamas, kad su kokteiliu viskas gerai.

Tada neišlaikė draugo kantrybė ir pakeltu tonu pradėjo šnekėti, kad pažeidžia mūsų, kaip klientų, teises, ne tik ateidamas aiškintis prie mūsų stalo, bet dar įrodinėdamas savo tiesas. Save gerbiančios kavinės, manau, paprasčiausiai būtų jį pakeitę. Be jokių iškeltų cirkų ir bandymų įrodyti savo teisybę, kurios nebuvo.

Prie barmeno prisijungė apsauga ir savininkas

Bet, kai prie barmeno prisistatė kažkoks vyras, kuris mandrai atsirėmė į mūsų stalą ir savo povyza parodė, jog atėjo užstoti barmeno, čia jau buvo virš visko. Paklausėm, gal dar ant kelių nori atsisėsti ir paprašėm prisistatyt, kas jis ir ko čia atėjęs stovi. Manėm, gal apsauginis, bet žmogus neprisistatė ir nesugebėjo paaiškint, ar jis čia įdarbintas, ar atėjo šiaip. Kaip manom, tai yra jų nelegaliai dirbantis apsauginis darbuotojas, kuris, kaip matėm, sėdi prie viso kolektyvo ir bendrauja su pačiu picerijos savininku, bet kai pasakėm, kad pasidomėsime juo ir jo elgesiu, tiek jis tiek barmenas pagaliau nuėjo nuo mūsų stalo.

Visi sėdėjom ir negalėjom patikėti, kokia sumaištis įvyko dėl paprasčiausiai paprašyto pakeisti gėrimo į kitą. Buvo pažeistas tiek etiketas, tiek patirta emocinė, bei moralinė žala. Nemanau ir nesu nieko panašaus girdėjus, kad kažkur būtų tokie cirkai, taigi dėl patirtos nemalonios situacijos draugai paprašė pakviesti savininką ir papasakoti, kas įvyko su jo darbuotojais.

Jam atėjus, mes buvome apšaukti, jog patys kalti esame, ir mūsų bloga nuotaika čia, kad kabinėjamės, ir niekas pas juos nekeitinėja produktų. Ir ko gi galima tikėtis iš personalo, jei savininkas, yra visiškai neišprusęs žmogus aptarnavimo versle. Kuris taip pat kabino akis, ir aiškino jog patys esame kalti. Visko gi būna, ir kartais klientai taip, per daug jautriai reaguoja, ir kabinėjasi prie bet ko, tačiau net tada, visi vadovaujasi taisykle, kad klientas yra visuomet teisus. Tačiau mūsų situacija buvo neišpūsta. O jie patys ją sugebėjo padaryti ją tokią aštrią dėl paprasto, pieno kokteilio…

Prie durų pasitiko policija

Tiesiog nebeturėjome noro gadintis sau nervus, kalbėdami kaip su siena, su savininku. Grįžę prie staliuko, nors ir visiškai pasimetė dėl ką tik įvykusios situacijos, kur kitur taip nutikus, galbūt kiti klientai net nebūtų mokėję, už elgesį tokį su jais, mes susimokėjome už kokteilius ir salotas, nes kiti patiekalai ir gėrimai buvo patenkinami, ir ruošėmės išeiti, kuomet pamatėme įeinančius policininkus. Kurie buvo mums iškviesti.

Tas vaizdas, kad dviem porelėms, kurios gėrė ne alkoholį, o pieno kokteilius, už visiškai prastą kokteilį ir pačių klaidą, buvo iškviesti policininkai. O sąskaita siekė tik 11eur. Juokinga ir graudu.

Taigi žinokit, jei norite vakaro pilno tokių nuotykių, ir neaiškių gaminių, eikite Milaną, Karininkų ramovėje”, – pasipiktino kaunietė Karolina.

„Milano“ picerijos direktorės E. Milašiūtės – Petraitienės komentaras:

Taip situacija yra žinoma. Viena mergina iš tos kompanijos pasakė, kad jai kokteilis yra neskanus ir nepatinka, todėl buvo parneštas atgal į barą. Jei būtų buvę kažkas negerai iš mūsų pusės – surūgęs pienas ar jis išsisluoksniavęs, nes kartais taip būna, kai maišai pieną su sirupu, bet šiuo atveju nebuvo nieko panašaus. Klientui kokteilis tiesiog buvo neskanus.

Pats barmenas, kuris gamino tą pieno kokteilį, nuėjo paaiškinti, kad jis daromas būtent taip. Jei klientui neskanu, tai kitą kartą jo tiesiog gali neužsakinėti. Barmenas savo darbą atliko sąžiningai, todėl nesupranta, kodėl kažkas turi už kokteilį nemokėti. Tuo tarpu barmenas iš klientų kompanijos buvo iškoliotas ir tai darė nesislėpdami ir girdint kitiems klientams, tad prie jų priėjo apsauga, kuri pasiūlė visą šį reikalą aiškintis tyliau. Apsauga nebūtų priėjusi, bet vyrai pradėjo ant barmeno rėkti.

Šių klientų tikslas, ko gero, buvo nesusimokėti. Juk kiekvienas gali ateiti, užsisakyti picą ir po to sakyti, kad jam neskani, todėl nemokės. Čia yra skonio reikalas ir tai nereiškia, kad neturite už tai sumokėti. Visi kokteiliai buvo plakami vienu metu ir vienoje kokteilinėje, todėl vienam buvo skanu, o kitam ne. Manau, kad esmė buvo ne pačiame kokteilyje, o jų noras pasirodyti, kokie jie dideli.

Vėliau klientai patys priėjo prie savininko. Šis iš sąskaitos išminusavo kokteilį, tad jie už jį net nemokėjo, tačiau pagrasino savininkui sakydami: „Tai pasimatysim rytoj“, todėl dar kartą įrodo, kad ne kokteilyje esmė. Šie klientai tikrai nebuvo kultūringi. Gal daugeliu atveju turime sakyti, kad klientas yra teisus, bet ne visada taip yra. Šie klientai nebuvo nusiteikę geranoriškai.

Jiems policija nebuvo iškviesta. Gal pareigūnai atėjo pasiimti maisto išsinešimui. Mes klientams kviečiame policiją, kai atsisako mokėti ar agresyvūs ir yra problema, bet tikrai ne tokiu atveju. Be to, be policijos mes dar turime ir apsaugos pastiprinimus, tai čia tikrai ne tas atvejis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA