Didžiausia D. Matijošaičio komandos problema 1000 km lenktynėse – parduoti „Jaguar“ | Kas vyksta Kaune

Didžiausia D. Matijošaičio komandos problema 1000 km lenktynėse – parduoti „Jaguar“

Organizatorių nuotr.

Dainiaus Matijošaičio, Andriaus Jasioniausko ir Simo Juodviršio komandai „Eneos 1000 km“ lenktynėse kol kas viskas kaip iš pypkės. Automobilis veikia sklandžiai, komandoje tvyro bene geriausia nuotaika šį sezoną ir artėjančios lenktynės vis labiau panašėja į šventę, o ne intrigų ir streso pertvinkusį renginį.

Kol kas didžiausias galvos skausmas kamuoja A. Jasioniauską. Jis vargsta ieškodamas pirkėjo savo „Jaguar XJ automobiliui“.

„2013 metų laidos, nuvažiavusi 40 000 km ieško naujo šeimininko. Jei jus domina, tai susiraskite mane „Facebook“ svetainėje“, – kalbėjo lenktynininkas.

Ketviradienį lenktynių trasoje vyko treniruotės ir per daug nepersistengdami „Hoptrans – Club Port by Jr Motorsport“ atstovai pademonstravo trečią geriausią laiką savo treniruočių sesijos metu.

„Šiandien ne rekordų mušti atvykome. Reikia išbandyti automobilį, priprasti prie jo. Todėl tai ir vadinama treniruotėmis“, – sakė S. Juodviršis.

Sportininkai treniravosi pusantros valandos ir kiekvienas automobiliu spėjo pasidžiaugti po pusvalandį. S. Juodviršis, pasaulio ir Europos kartingų čempionas, džiaugėsi radęs panašumų ir su jo mylimais kartingais.

„Pasirodo, automobilis greitas, lengvai valdosi. Visai kaip kartingas“, – juokėsi sportininkas.

Lenktynininkų surinkta informacija per treniruotes leis jį padaryti dar greitesniu ir geriau valdomu. Mechanikai iš Nyderlandų praktiškai naują automobilį sureguliuos pagal lietuvių pastabas ir pritaikys Palangos trasai.

D. Matijošaičiui „BMW M4 Silhuette“ jau ketvirta skirtinga sportinė mašina šį sezoną. Baltijos žiedinių lenktynių čempionate jis dalyvauja su „Renault Megane RS Sport“ bolidu, Le Mano serijos varžybose vairuoja LMP3 klasės prototipą, ištvermės lenktynėse teko šiemet sėsti ir į BMW M3 automobilį. Pasąmoninio tikslumo reikalaujančiame automobilių sporte tai nėra gerai.

„Kiekviena mašina elgiasi vis kitaip. Prie kiekvienos reikia prisitaikyti pačiam, kažkiek ją reikia pritaikyti ir sau. Komanda dabar dirba tam, kad sureguliuotų ją iki galo. Kol kas ji šiek tiek lėčiau reaguoja į vairo pasukimus, bet po truputį mes ją padarysime mielesne“, – sakė D. Matijošaitis.

Treniruočių metu netrūko avarijų ar apsisukimų. Lenktynininkus tai truputį stebino. Sudaužyti mašiną iki lenktynių likus pora dienų yra tas pats, kas prieš vestuves persišauti kojas.

„Geriau jau važiuok, kad ir penkiomis sekundėmis lėčiau per treniruotes, paspausti spėsi per lenktynes. Tikrai nereikalingos tos avarijos“, – sakė D. Matijošaitis.

Net ir nespausdami, nerizikuodami sportininkai buvo vieni savo treniruočių lyderiai. Laikinojoje Palangos trasoje jie parodė trečią geriausią laiką savo grupėje. Jų laikas buvo 1 minutė 13 sekundžių ir 832 tūkstantosios.

„Viskas yra gerai, laikomės šalia Porsche automobilių, o spausti pradėsime šeštadienį“, – sakė S. Juodviršis.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA