Miesto centre lankytojų laukia viešojo transporto klientų aptarnavimo centras | Kas vyksta Kaune

Miesto centre lankytojų laukia viešojo transporto klientų aptarnavimo centras

Organizatorių nuotr.

Šią savaitę Kauno miesto centre (Ožeškienės g. 7) darbą pradėjo naujas Kauno viešojo transporto klientų aptarnavimo centras. Čia dirbs UAB „Kauno autobusai“ darbuotojai, kurie iki šiol klientus, norinčius įsigyti ar papildyti elektroninio bilieto korteles, aptarnavo Kauno turizmo informacijos centre. Šiame centre keleivių aptarnavimo centro nebeliks.

Naujajame viešojo transporto klientų aptarnavimo centre autobusų ir troleibusų keleiviai galės įsigyti naujas arba pasipildyti jau turimas elektroninio bilieto korteles.

„Planuojame, kad ateityje šiame centre keleiviai galės susimokėti ir baudas už važiavimą be bilietų, taip pat čia įkurdinsime ir darbuotoją, kuri teikia informaciją keleiviams nemokama telefono linija,“ – sako bendrovės „Kauno autobusai“ finansų tarnybos vadovė Edita Gudišauskienė. Anot jos, atskiras klientų aptarnavimo centras centrinėje miesto dalyje bus patogiai pasiekiamas viešuoju transportu, teiks tikslingą informaciją, todėl tikimasi, kad keleiviai teigiamai įvertins pasikeitimus, nors kurį laiką teks patirti tam tikrus pereinamojo laikotarpio nepatogumus.

„Atsiprašome iš anksto tų klientų, kurie pagal seną įprotį nukeliaus į Kauno turizmo informacijos centrą, – sako vadovė, – tačiau tai tik laikini nepatogumai, artimiausioje ateityje naujajame centre bus galima gauti gerokai daugiau paslaugų ir informacijos, todėl, manau, mūsų paslaugos vartotojai tai įvertins tik teigiamai.“

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA