„Ryanair“ 30-mečio proga – naujos skrydžių kryptys ir kalbos apie pasibaigiančią sutartį

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Aviakompanija „Ryanair“ švenčia 30-ies metų jubiliejų, tad vadovai lanko visus oro uostus, kuriuose yra šios kompanijos bazės. Trečiadienio rytą „Ryanair“ delegacija aplankė ir Kauną. Susitikimo metu pristatytas 2015-ųjų metų skrydžių tvarkaraštis iš Kauno oro uosto. Pristatoma ir nauja skrydžių kryptis.

Šiuo metu „Ryanair“ kompanija Kaune turi du lėktuvus. Keleiviai iš Kauno oro uosto šiais metais galės rinktis iš 17 kelionių krypčių. Dabar visiems klientams yra priskirtos vietos lėktuve ir siūlomi du rankinio bagažo vienetai, mažesnės kainos, šeimų ir verslo keleivių paslaugos, naujas lietuviškas tinklalapis.

„Mūsų sėkmė mažos kainos. Jos visada tokios ir išliks. Be to, investuojame į Lietuvą, tad Kaunas gali tapti pagrindiniu techniniu centru regione“, – tikino „Ryanair“ komercijos direktorius David O‘Brien.

Naująjį sezoną aviakompanija pradeda ir su staigmena. 2015-aisiais du kartus per savaitę lėktuvas skris nauja kryptimi – į Šanoną. Taip pat bendrovė pasiūlys daugiau skrydžių į Oslą bei Alikantę. „Ryanair“ planuoja skraidinti apie 680 tūkst. keleivių, kurie padės išlaikyti daugiau nei 680 darbo vietų Kauno oro uoste.

Šiuo metu keleiviai iš Kauno pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ lėktuvais gali pasiekti 17 Europos oro uostų. Skrydžiai vykdomi į Airijos Dublino ir Šanono oro uostus. Į Angliją iš laikinosios sotinės galima pasiekti net penkis oro uostus, tai: Birmingemas, Bristolis bei Londone esantys trys oro uostai. Taip pat yra po du maršrutus į Graikiją, Ispaniją, Italija bei po vieną skrydžių maršrutą į Kiprą, Maltą, Norvegiją, Škotiją bei Vokietiją.

Aviakompanijos vadovai tikina, jog ir toliau plėsis, tad Kaunas galės varžytis su kitais Europos šalių oro uostais. „Per dešimt metų ketiname Lietuvoje padvigubinti maršrutų skaičių, nes tai patogi vieta pasiekti įvairias pasaulio šalis“, – kalbėjo D. O‘Brien.

Šiuo metu yra viena galima kliūtis, dėl ko „Ryanair“ galėtų sumažinti investicijas Lietuvoje. Kitais metais baigiasi šios aviakompanijos ir Lietuvos oro uostų sutartis, tad jei bus padidinti mokesčiai, tikėtina, jog vadovai labiau investuos į Latvijos oro uostus, o ne į Kauną ir padarys Lietuvą mažiau konkurencinga kitų šalių atžvilgiu.

9 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Viešbutyje siautėjusius karantinuotus tautiečius iš Norvegijos išsivežė policija: kalti nesijaučia

Perpardavinėtojas įkliuvo Kauno policijai: turi problemų dėl rastų 5 tūkst. kaukių

Medicininėms priemonėms atgabenti į Lietuvą pasitelkta karinių pervežimų oru platforma

Nauji reikalavimai gyventojams: įvestas privalomas veido kaukių dėvėjimas

Mokslininkai: sušvelninus karantiną gegužę turėsime 20 tūkst. COVID-19 pacientų

Savaitgalio eismo ribojimai: bus įrengta 300 policijos postų, budės per 3 tūkst. pareigūnų

Tiesioginė transliacija: naujausia informacija apie judėjimo sugriežtinimą Lietuvoje, karantino pratęsimą

Darbuotojus išlaikančioms įmonėms – 56,5 mln. eurų subsidijų

Koronaviruso infekcija Lietuvoje diagnozuota 154 medikams

Ilgąjį Velykų savaitgalį keičiasi „Lietuvos pašto“ darbo laikas