Skaitytojos laiškas: dėl elektros tiekėjų aplaidumo, vos neįvyko nelaimė | Kas vyksta Kaune

Skaitytojos laiškas: dėl elektros tiekėjų aplaidumo, vos neįvyko nelaimė

Skaitytojų nuotr.

Po švenčių maratono grįžus į normalų ritmą, nusprendžiau, jog privalau paviešinti pasipiktinimą AB „Lesto“ ir UAB „Mano būstas LT“ teikiamomis paslaugomis, tiksliau jokiomis nesuteiktomis paslaugomis. Trumpai nupasakosiu incidento kontekstą ir apatiškų darbuotojų elgesį.

Jau antri metai nuomojamės kambarį Kauno Žaliakalnio mikrorajone, nuosavame name. Prieš porą savaičių pirmą kartą teko susidurti su rimtais elektros tiekimo gedimais. Namuose pirmiausia pradėjo mirkčioti elektros lemputės, vėliau – elektra dinginėti po 5-6 sekundes. Kadangi kitoje gatvės pusėje kone savaitę vyko elektros darbai, manėme, jog tai šalutiniai trikdžiai ir niekur nepuolėme kreiptis, tačiau po poros dienų, vidurnaktį užuodėme aštrų svilėsių kvapą, kuris nesklido nei iš vieno kaimyninio buto.

Iš pat ryto paskambinome „Lesto“ trumpuoju klientų aptarnavimo numeriu 1802 tam, kad užregistruoti elektros gedimą. Atsiliepusi mergina pasiteiravo, ar elektros trikdžiai tik mūsų bute, ar visame name. Pasakėme, kad tik pas mus ir, pasirodo, kad „Lesto“ nepriklauso atvykti ieškoti elektros gedimo, nes tai vidinė tiekimo problema (nors vis tik būtent „Lesto“ yra elektros energijos tiekėjai, o mes vartotojai, mokantys jiems pinigus).

Šiaip ne taip pavyko prisikviesti elektrikus. Kaimynė pabrėžė, jog buvo atvykę 2 žmonės iš „Lesto“, apžiūrėjo elektros skaitliukus ir pasakė tą patį: jiems nepriklauso tvarkyti gedimus, kurių jie net nepastebėjo, nematė ar net nežiūrėjo, nes kaip paaiškėjo vėliau, laidai, einantys už elektros skaitliuko, buvo sudegę ir tik stebuklo, atsitiktinumo dėka medinis, namas neužsidegė, nors siena jau buvo aprūkusi!

Pati kaimynė tą pačią dieną pamatė susvilusius laidus ir mes tučtuojau išsisukome saugiklius. Situacija buvo avarinė. Iškart skambinome klientų aptarnavimo numeriu, tačiau vėl ta pati maldelė, jog niekas nevažiuos, rodos, jau geriau ugniagesius kviesti tokioje situacijoje reikėjo, o ne elektrikus… „Lesto“ nenukreipė į jokius atsakingus asmenis, nes kaip buvo pabrėžta, jog visi turime turėti savo asmeninį elektriką, bet klausimas, ar visi kaimynystėje ekstra situacijoje turime nuosavą elektriką?

Kaimynė išsireikalavo nukreipti į atsakingus asmenis, gavome „Mano būstas“ kontaktus. Užregistravome gedimą, už valandos atvyko „elektrikas“.

Buvome pakraupę nuo nekompetetingo asmens elgesio, absurdiškų klausimų. Pasirodo, jog ir jiems nepriklauso nieko daryti, nes esame „ne jų aptarnavimo zonoje“, turime pasirašyti kažkokią sutartį pirmiausia, jog būtų galima atlikti elektros darbus ir pan. Elektrikas apskritai neatsakė kada, kas galėtų pradėti tvarkyti problemą, jis lyg ir užregistravo gedimą, bet, vėlgi, neaišku, kas, kada atvyks taisyti, ar mums ryte vėl skambinti į tą informaciją, ar patys su mumis susisieks.

Elektrikas pirmiausia šovėsi tvarkyti „formalumus“, išrašinėti sąskaitą už elektros „darbus“ (pagal kažkokį straipsnį, turiu išsaugojusi čekį), nors jis nieko nepadarė. Saugiklius mes pačios išsisukę buvome, ničnieko, jokių darbų nebuvo atlikta. Išrašęs sąskaitą, jis puolė pro duris.

Buvo vėlokas vakaras (apie 20 h), sutemę, o elektros jokiu būdu nebuvo galima jungti. Klausiau, kada bus imtasi darbų, tačiau man atrėžė: „žmonės dar ne tiek be elektros gyvena, būna ir rimtesnių gedimų, mes visko sutvarkyti negalime“ ir toliau girdėjau panašias sapaliones. Nieko nesutaręs ir nesuderinęs, elektrikas trenkė durimis ir išvažiavo (kaimynė dar bandė aiškintis situaciją, tačiau į nei vieną klausimą nebuvo atsakyta).

Logiška? Nelabai. Žvakių šviesoje praleidome visą vakarą ir ryte išsikvietėme nuosavą elektriką, kuris per visą popietę sugebėjo likviduoti gedimą.

Reziumė: kodėl mums paslaugas teikiančios bendrovės ir asmenys kratosi atsakomybės? Kiek galima girdėti „čia mums nepriklauso“, „kreipkitės kitur“, apskritai, kas per hierarchinė sistema pas mus išsikerojusi? Niekas už nieką nėra atsakingas, bet šioje situacijoje, o jeigu namas būtų sudegęs? Kas tada būtų kalti? Kur ieškotume teisybės?

Svarstau, jog tokia apatija beveik visuose sektoriuose, kai esi vaikomas, ir turi verstis per galvą, jog gautum laiku ir kokybiškas paslaugas, o ne atmestinus pastebėjimus „žmonės dar ne tiek be elektros gyvena“… Degraduoja mūsų visuomenė, ir nesinori nieko šmeižti ar pan., tačiau toks vaikymas esant rimtam pavojui netoleruotinas.

Tiesiog nėra aišku, kas už ką atsakingas „Lesto“ ar „Mano būste“, nes jie nė piršto nepajudino dėl savo elektros vartotojų ir tie pasakymai „mums priklauso tvarkyti iki jūsų skaitliuko elektrą“ ir t.t. nepateisina užsimerkusių elektrikų, nemačiusių sudegusių laidų.

Taigi, gyvenkime saugiai.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA