Keleiviai išbando naujuosius maršrutinius taksi | Kas vyksta Kaune

Keleiviai išbando naujuosius maršrutinius taksi

Archyvo/ R. Tenio nuotr.

Ilgai laukėme ir pagaliau sulaukėme naujųjų maršrutinių taksi mieste. Pirmadienį į gatves išriedėjo nauji maršrutiniai taksi, kurie pažymėti 57-uoju numeriu. Iki metų galo neliks senųjų geltonųjų „mikriukų“, o juos pakeis naujo standarto transportas. Jau praėjo kelios dienos, kai šis transportas pradėjo vežti keleivius, tad aptarsime, kuo naujieji maršrutiniai taksi yra kitokie, nei senieji „mikriukai“, taip pat apžvelgsime, ką apie šį transportą galvoja patys keleiviai.

Portale „Kas vyksta Kaune“ jau buvo rašyta, jog naujieji maršrutiniai taksi į miestą atneš naują vežėjų kultūrą. Tai erdvus, šviesus transportas, kurį vairuos „Kautros“ vairuotojai. Tikimasi, jog nauji vairuotojai pateisins lūkesčius ir užtikrins malonę keleivių kelionę.

„Jau vyko pirmieji vairuotojų mokymai, vairuotojai buvo supažindinti su autobusu, apmokyti kaip dirbti kasos aparatu, LED švieslente, kaip turėtų elgtis ir bendrauti su keleiviais. Seniau mes negalėjome kontroliuoti vairuotojų elgesio, nes važiavo ne mūsų vairuotojai. Dabar naujuose maršrutiniuose taksi mes galime stebėti situaciją ir reaguoti, jei kas yra ne taip“ – kalbėjo „Kautros“ marketingo ir rinkodaros vadybininkas Mindaugas Sakalauskas.

Užtikrina saugumą

Naujuosiuose maršrutiniais taksi buvo stengiamasi užtikrinti saugią kelionę. Tai atspindi keletas aspektų. Pirmasis – kiekviename naujajame maršrutiniame taksi yra įrengta stebėjimo kamera, kuri ne tik apsaugos keleivius nuo ilgapirščių, bet taip pat prireikus padės policijos pareigūnams.

Taip pat saugumą užtikrins ir tai, jog duris galės atidarinėti tik vairuotojas. Seniau būdavo, jog keleiviai nuspręsdavo nestovėti kamštyje ir galėdavo išlipti kur tik panorėjo, kad ir viduryje judrios gatvės. Tai, jog duris atidaro tik vairuotojas, sumažina tikimybę, kad keleivis sukels avarinę situaciją. Taip pat nebeliks ir to baisaus durų trankymo.

Prie saugumo prisideda ir tai, jog vairuotojai dirbs normalią darbo dieną, todėl nepervargs. Pailsėję vairuotojai taip pat sumažina avaringumą mieste.
„Užtikrinsime vairuotojų darbo ir poilsio rėžimus. Darbas bus pamaininis, dėl to, jei vieną vairuotoją keleiviai sutiks ryte, tai tikrai nesutiks jo vakare. Anksčiau pasitaikydavo įvairių situacijų“ – apie darbo kokybę kalbėjo G.Pakusas.

Patogumas bet kokiu sezonu

Naujuosiuose maršrutiniuose taksi sudėti stiklo paketai, kurie neleis langams užšalti. Taip pat šaltuoju metų sezonu, bus įjungtas šildymas, kuris neleis sužvarbti, kol keleiviai važiuoja į namus. Derėtų paminėti, jog vasarą žmonėms taip pat nereikės nuo karščio varvinti prakaito lašų, mat „mikriukuose“ įmontuotas kondicionierius.

Be to, maršrutiniuose taksi įrengta rampa, kuri palengvina kelionę negalią turintiems žmonėms bei tėvams su vaikų vežimėliais. Naujajame transporte yra įrengta speciali vieta, kuri pritaikyta neįgaliojo vežimėliui, nes žmogus gali prisisegti saugos diržu, kad kelionės metu neriedėtų. Taip pat, kad visiems keleiviams būtų patogiau važiuoti bei judėti autobuse – įrengti laikymosi stovai.

Darbo vietų kūrimas

Daugelis gyventojų galvoja, jog viešojo transporto reforma paliks senuosius vairuotojus be darbo. Naujieji vežėjai tikina, jog jau dabar įdarbina vairuotojus, kurie pasiruošę tinkamai atlikti darbus.

„Priimame į darbą visus profesionalius ir savo darbą mylinčius vairuotojus. Turime iš buvusių vežėjų surinkę geriausių vairuotojų rekomendacijas ir toliau bendraujame su jais. Be darbo vairuotojų nepaliksime, svarbu, kad jie patys būtų iniciatyvūs, norėtų ir galėtų dirbti naujomis, geresnėmis sąlygomis.

Be to, „Kautros“ atstovai tikina, jog įgyvendinus maršrutinių taksi reformą miesto kišenes papildys papildomi pinigai, nes vairuotojai gaus oficialų atlyginimą.

„Viena iš konkurso sąlygų buvo mokesčių mokėjimas. Mūsų vairuotojai atlyginimą gaus už atliktus darbus, o mes sumokėsime visus reikiamus mokesčius. Nebijome pasakyti, jog ištrauksime dalį verslo iš šešėlio“ – tikino marketingo direktorius.

Stos, kur keleiviai paprašys

Nemažai teko girdėti, jog keleiviai įsitikinę, kad naujieji maršrutiniai taksi stos tik viešojo transporto stotelėse, tačiau dabartinio vežėjo „Kautra“ atstovai tikina, kad šis transportas, kaip ir senieji „mikriukai“ stos ten, kur paprašys keleiviai. Skirtumas toks, kad nebūtinai reikės šaukti, galima bus paspausti „Stop“ mygtuką.

„Gal ne visiems keleiviams patogu šaukti per visą transportą, todėl „Stop“ mygtukas duos žinią vairuotojui, kad reikia sustoti.“ – kalbėjo „Kautros“ marketingo ir rinkodaros vadybininkas M. Sakalauskas.

Keleiviams patogu, bet jie pasiilgsta greičio

Apklausėme keleivius, kurie išbandė naujuosius maršrutinius taksi. Dauguma žmonių tikina, kad šis transportas jiems priimtinas ir tikisi, jog į darbus važinės saugiai. Visgi išlieka problema, jog rytais žmonių srautai yra labai dideli, tad tai trukdo patogiai nuvažiuoti į darbą.

„Smagiai važiuoja naujasis mikroautobusas, tik ryte nelabai telpa žmonės, bet malonu, kad veža mandagus vairuotojas. Kai važiavau po darbų, tai buvau visai kaip karalius“ – pasisakė Algirdas.

„Nežinau, man didelio skirtumo nėra, kas veža, su tuo važiuoju. Gal ir nieko bus toks transportas, dar reikia priprasti” – kalbėjo keleivė Marija.

„Man tai labai patiko. Viduje šviesu, erdvu. Atrodo net žmonės malonesni įlipa ir kartu ryte važiuoja į darbą. Tikėkimės, kad ateityje vairuotojai išliks tokie pat, kaip yra dabar” – naujuoju transportu džiaugėsi Emilija.

Visgi yra žmonių, kuriems naujasis transportas yra per lėtas. Senieji „mikriukai“ patiko labiau, nes važiuojant būdavo daugiau adrenalino.

„Aš tai pasiilgau greičio ir manevringumo. Kažkaip važiuodamas į paskaitas, kaip vėžlys pasijaučiau. Nebeliko tokio malonumo, kaip buvo seniau” – prisipažino naujausiais maršrutiniais taksi važiavęs Giedrius.

„Kas vyksta Kaune“ primena, jog galite išsakyti savo nuomonę apie naujuosius maršrutinius taksi, transporto reformą tam sukurtoje specialioje formoje.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA