Skaitytojas: Tele2 su paslauga „Pildyk“ apgaudinėja vartotojus

"Kas vyksta Kaune" mobilioji versija
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Atėjus vasarai ir išaugus mobiliojo interneto vartojimo poreikiams, vis daugiau žmonių naudojasi mobiliuoju internetu telefone. Tačiau ne visiems naršymas pavyksta sėkmingai, o dalis vartotojų teigia įlendantys į operatorių voratinklius.

„Kas vyksta Kaune“ skaitytojas Donatas, besinaudojantis bendrovės „Tele2” paslauga „Pildyk”, užsisakė mobilaus interneto planą už 18 Lt, kuris suteikia 3 Gb duomenų naršymui. Skaitytojas pastebi, kad kortelės sąskaita buvo papildyta 40 Lt, todėl jis už šią sumą planavo interneto paslaugą užsisakyti kelis kartus, nes šiuo metu atostogauja.

Jis nustebo, kad po kelių dienų interneto vartojimo jis gavo įspėjamąją žinutę, kad jo sąskaitos limitas išnaudotas ir jis toliau galės naudotis paslaugomis tik papildęs sąskaitą. Skaitytojas stebisi, kad operatorius nepasiūlo automatinio plano pratęsimo paslaugos. Taip pat vartotojas norėtų gauti įspėjimą, kad jo duomenų srautas beveik išnaudotas.

Portalo „Kas vyksta Kaune” žurnalistas, pasidomėjęs šia istorija, iš „Tele2” klientų aptarnavimo skyriaus specialistų gavo patvirtinimą, kad išnaudojus užsakyto plano duomenis, vartotojas negauna įspėjamosios žinutės. Žinutė siunčiama tik likus kelioms dienoms iki plano galiojimo pabaigos. Išnaudojus užsakytos paslaugos apimtis, vartotojui pradedami taikyti standartiniai interneto įkainiai, siekiantys 860 Lt už 1 GB duomenų (1 Mb-0,84 Lt). Apie tai vartotojas nėra papildomai informuojamas. Įdomu ir tai, kad nuo liepos 1-osios, mobiliuoju internetu besinaudojant ES šalyse keliaujant, taikomas 0,83 Lt/ MB įkainis, kas yra 0,01 Lt pigiau, nei naudojantis „Tele2 Pildyk” paslauga Lietuvoje.

Klientų aptarnavimo centro specialistė paaiškino, kad vartotojai patys turi rūpintis, kiek nemokamų megabaitų liko, o tai padaryti gali prisijungęs prie savitarnos arba trumpuoju telefono numeriu siųsdamas žinutės užklausą.

Portalas „Kas vyksta Kaune” šią publikaciją persiuntė Ryšių reguliavimo tarnybai, kurios specialistai turėtų įvertinti, ar mobiliojo ryšio operatorius vartotojus tinkamai informuoja apie paslaugos kainą.

Kviečiame ir jus dalintis savo pastebėjimais, informacija, nuomonėmis el. paštu kaunas@kasvyksta.lt

40 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Gyvenimo audros kauniečius nubloškė į sąvartyną: atsistoti ant kojų sunku

Sąjūdžio minėjime prie Kauno A. Juozaitis žengs svarbų žingsnį

Kauniečių Sigito ir Natalijos Martinavičių santuoka oficialiai nutraukta

Išsikviesti greitosios pagalbos tiesiogiai bus nebeįmanoma

Šalia Kauno marių - gamtos kampelis, kuriame lankėsi ne kiekvienas

Prisiminė didžiausius žalgiriečių paklydimus: išgertuvės iki ryto, kanapės, muštynės ir „Farai“

Keičiasi „CityBee“ kainos: nebelieka nemokamų kilometrų

„Žalgirio“ areną pirmą kartą drebino Radžis su koncertiniu turu

Kauniečiai tyrinėjo Kauną mindami dviračius: apdovanoti žaidimo „Pažink Kauną“ nugalėtojai

Į naktinį barą Vilijampolėje skubėjo gausios policijos ir medikų pajėgos