„Kas vyksta Kaune“ skaitytojas Andrius pastebėjo, kad mieste galima būtų pagerinti sankryžų pralaidumą, jei šviesoforus prižiūrinti įmonė „Kauno gatvių apšvietimas“ juos suderintų tinkamai.
Skaitytojas pastebi, kad daugelyje sankryžų neveikia raudonas ir geltonas šviesoforų signalas, įspėjantis vairuotojus, kad jau tuoj bus galima pajudėti nuo sankryžos.
„Vairuotojai pradeda judėti praėjus kelioms sekundėms po žalio signalo įsijungimo, o tokiose sankryžose kaip Taikos prospekte, kur leidžiamo eismo ciklas gan trumpas, automobilių virtinė tik pajudėjusi iš karto priversta stoti ir laukti sekančio leidžiamo signalo“, pastebėjo skaitytojas.
Šiuo metu atostogaujantis Kauno miesto savivaldybės transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras telefonu teigė, kad prieš eilę metų toks sprendimas buvo priimtas saugaus eismo komisijoje. Tuomet nuspręsta, kad dėl eismo saugumo reikia atsisakyti raudonos ir geltonos spalvos derinio.
„Kadangi buvo laikas, kai veikė ir su geltona faze, vairuotojai pajudėdavo gerokai anksčiau, dėl to kildavo eismo įvykiai“, sakė P.Keras.
Už transportą ir eismą atsakingas valdininkas teigė, kad jei kyla tokie klausimai, juos galima svarstyti eismo saugumo komisijoje.
Skaitytojas pastebi, kad kituose Lietuvos miestuose šviesoforai veikia taip, kaip priklauso, tačiau atvažiavus į Kauną, reikia persiorientuoti, nes vieni šviesoforai veikia vienaip, kiti – kitaip.
Kviečiame ir jus dalintis savo pastebėjimais, informacija, nuomonėmis el. paštu [email protected]