Didžiausioje Lietuvos arenoje 2014-aisiais metais apsilankys 2 milijonasis lankytojas – tai tapo aišku vertinant praėjusių metų lankytojų srautą. Nuo „Žalgirio“ arenos atidarymo 2011 m. rugpjūtį iki 2013 m. pabaigos beveik 400 renginių aplankė daugiau nei 1,8 mln. žiūrovų.
„Per nepilnus 3 metus „Žalgirio“ areną pamėgo ir atlikėjai, ir žiūrovai. Praėjus pirmųjų metų susidomėjimui ir lankytojų pikui, žmonių srautai išliko dideli ir viršija lūkesčius, kuriuos turėjome dar statant areną. Tai – įrodymas, kad moderni arena yra tinkamai pritaikyta visų poreikiams“, – sakė „Žalgirio“ arenos direktorius Paulius Motiejūnas.
Per vienerius metus – daugiau nei 0,7 milijono lankytojų
Kaune, Nemuno saloje, įsikūrusios „Žalgirio“ arenos didžiojoje salėje praėjusiais metais buvo surengta 90 renginių ir dar beveik dvigubai daugiau įvyko mažesnėse arenos erdvėse.
„Didesnius srautus sugeneruoti padeda tai, kad galima ne tik didžiąją salę pritaikyti skirtingam žiūrovų skaičiui, bet panaudoti ir kitas erdves – GALA amfiteatrą, „Kalnapilio“ barą, „Žalgirio“ treniruočių salę, parodų erdves“, – detalizavo P.Motiejūnas.
Bendrai šiuose pramogų ir sporto rūmuose per metus žmonės galėjo laiką leisti beveik 400 skirtingų, įvairius poreikius atitinkančių, renginių.
Dvidešimties renginių bilietai – deficitas
„Jei statant areną buvo dvejojančių, kam Lietuvoje reikalinga tokio dydžio arena, tai po pirmųjų veiklos metų šioms kalboms nebeliko vietos. Tokioms dvejonėms kelias užkertamas net ir praėjus beveik trims metams nuo atidarymo. Į labiausiai laukiamus renginius įsigyti bilietus prieš porą dienų būna neįmanoma“, – teigė „Žalgirio“ arenos bilietų platinimo vadovas Donatas Pasvenskas.
2013 metais net 20 renginių organizatoriai išpardavė visus bilietus į renginius. „Renginys numeris vienas, žinoma, buvo SEL koncertas, į kurį bilietų nebeliko 4 savaitės iki jo. Tai paskatino E.Dragūną priimti sprendimą surengti šou, kokio Lietuvos atlikėjai dar nėra surengę. Šių metų gruodžio 6 dieną pirmą kartą Lietuvoje mūsų arenoje – išskirtinis SEL renginys, kurio metu viduryje salės pastatyta „360 laipsnių“ scena bus puikiai matoma iš visų arenos vietų. Tokia salės konfigūracija žiūrovų skaičių padidins beveik iki 22 000“, – apie populiariausią renginį pasakojo „Žalgirio“ arenos renginių organizavimo vadovas Renatas Načajus.
Tarp paklausiausių taip pat buvo krepšinis – Kauno „Žalgirio“ ir Maskvos CSKA dvikova Eurolygoje bei susitikimas su Malagos „Unicaja“. Anšlago sulaukė sero Eltono Johno koncertas, Foje ir Andriaus Mamontovo bei kitų Lietuvos ir užsienio atlikėjų pasirodymai.
Geriausia arena krepšiniui
Nuo pat „Žalgirio“ arenos atidarymo Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas pagal lankomumą tapo vienvaldžiu lyderiu stipriausiame Europos krepšinio turnyre – Eurolygoje. 2011-2012 metų ir 2012-2013 metų sezonuose „Žalgirio“ arena pripažinta lankomiausia Eurolygoje. Už nugaros liko tokie pajėgūs klubai, kaip Tel Avivo „Maccabi“, Atėnų „Panathinaikos“ ar Madrido „Real“.
Šį krepšinio sezoną, atlikus Eurolygos klubų vadovų apklausą, paaiškėjo, kad Kauno arena vertinama, kaip vienareikšmiškai geriausia vieta aukščiausio lygio krepšinio kovoms. Net 62,5 proc. klubų pripažino, kad tai – mėgstamiausia vieta rungtyniauti.
„Krepšinio atstovai teigiamai vertina ne tik arenos pritaikymą krepšinio rungtynėms. Didžiausią įspūdį palieka namų komandos – Kauno „Žalgirio“ – treniruočių sąlygos. Ne kartą iš Eurolygos ir klubų atstovų esame girdėję, kad taip gerai komandos reikmėms pritaikytos infrastruktūros Europoje jie nėra matę“, – atskleidė P.Motiejūnas.
Parodos – viena stipriausių arenos pusių
Praėjusiais metais būtent „Žalgirio“ arenoje buvo surengtos didžiausios ir populiariausios parodos, tokios kaip „Moters pasaulis 2013“,„Rinkis prekę lietuvišką“, „Sveikatos dienos“, „Tarptautinė šunų paroda“. Paroda „Moters pasaulis 2013“ sulaukė beveik 40 000 lankytojų.
„Tokie lankytojų skaičiai dar kartą įrodo erdvių daugiafunkcionalumą. Tokie srautai, kokie buvo parodoje „Moters pasaulis“, buvo išbandymas ir mums. Jį sėkmingai išlaikėme, – kalbėjo R.Načajus. – Malonu matyti, kaip nuo paties ryto arena užsipildo miniomis lankytojų ir tai trunka iki pat durų uždarymo.“
Daugiafunkcinė arena gali būti pritaikoma tiek kameriniams renginiams, konferencijoms, parodoms, tiek įvairių sporto šakų rungtynėms, cirkui, koncertams ir renginiams ant ledo. Tai užtikrina renginių gausą ir įvairovę, tuo pačiu ir didelius srautus. Tą žymi ir skaičiai – pirmąjį milijoną lankytojų „Žalgirio“ arena priėmė praėjus vos daugiau nei vieneriems metams nuo arenos atidarymo.