Trečiadienį Kaune pristatytas Kauno miesto turistinis ženklas ir šūkis.
Kaip pristatymo metu sakė meras Andrius Kupčinskas, „Kaunas gali didžiuotis, nes išrinktas šūkis ir dizainas. Nuo šiol miestas galės pasiūlyti turizmo agentūroms idėjas, bendrą stilistiką“.
NUOTRAUKŲ GALERIJA SU PREKĖS ŽENKLO PANAUDOJIMO PAVYZDŽIAIS
Naujasis Kauno miesto šūkis bus „Kaunas dalinasi“. Šį prekės ženklą kūrė „Not Perfect“ agentūra. Agentūra pernai laimėjo „Kanų liūtų“ festivalyje. Trečią kartą iš eilės jie buvo išrinkti „Metų agentūra“ festivalyje „Adrenalinas“.
„Aš tikiu, kad šis ženklas mums pagelbės. Kaip ir kituose miestuose, Europos sąjungoje, ženklas kuriamas penkiems metams, todėl labai simboliška, kad šis ženklas simbolizuos Kauną iki 2018-ųjų. Matysime, kaip šį ženklą priims turistai, kaip jį atpažins. Aš tikiuosi, kad tai miestui suteiks daugiau spalvų, daugiau nuotaikos“, sakė A.Kupčinskas.
Gytis Giniotis, „Not Perfect“ agentūros direktorius džiaugėsi, kad jam kaip kauniečiui, tenka pristatinėti šį ženklą. Kūrėjų atstovas sakė, kad kuriant prekės ženklą, „viena iš krypčių buvo refleksijos kryptis, laikui bėgant mes pasirinkome antrąją kryptį bandydami išsigryninti, kas yra svarbiausia mieste. Viena pagrindinių temų – laikinosios sostinės paveldimumo tema. Taip pat kaip modernaus ir atgimstančio miesto ir akademinės visuomenės, pilietiško gyvumo dvasia“.
Kauno prekės ženklas susideda iš atskirų dalių. Kiekviena dalis iš skirtingų penkių spalvų, o kiekvieną dalį atspindi atskiras simbolis.
Kūrėjai taip pat padovanojo miestui šriftą, kuriuo visi galės naudotis ir tęsti šią logotipo temą, taip pat tikimasi, kad pagrindinių miesto renginių maketuose atsiras vietos ir naujam ženklui.
VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto marketingo katedros vedėja Nina Klebanskaja sakė, kad iš konkurse dalyvavusių 4 kompanijų, šis ženklas iš pat pradžių buvo tarp favoritų.
„Mūsų diskusijose, mes praktiškai buvom iš pat pradžių tikri, kad šis prekės ženklas ir buvo išrinktas. Aš kaip kaunietė, noriu pasidžiaugti, kad mes turime naują prekės ženklą ir metus pradėjome prasmingai.
Tai daugiau nei prekės ženklas, nes remiantis juo mes toliau galėsime vystyti Kauno įvaizdį. Mes galėsime Kauną pristatyti kitaip. Kaunas iš tiesų turi kuo dalintis, Kaunas yra jaunas ir gyvas.
Šiandien prekės ženklas gimė. Dabar jį reikia vystyti. Dažnai konkursas baigiasi, tuo pačiu ir baigia gyvuoti pats ženklas“, sakė N.Klebanskaja.
Prekės ženklo sukūrimui išleista 29 tūkst. litų. Ateinančių metų biudžete yra paprašyta 45 tūkst. litų jo vystymui, jei patvirtins miesto taryba.
„Kaunas dalinasi” prekės ženklo panaudojimo taisykles ir prezentaciją galite peržiūrėti čia.