Skambutis pakeliui į oro uostą – apie skrydžio atšaukimą esate tinkamai informuotas

Kas vyksta Kaune skaitytojo nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kaunietis Artūras Orlauskas abstulbęs – atšaukiančios skrydžius aviakompanijos nepatogumų patiriantiems keleiviams nenori parūpinti net nemokamo maitinimo. Verslininkai, pasak Kauno miesto tarybos nario, prievolės klientams išvengia sumaniai – apie neįvyksiančią išvyką informuodami likus kelerioms valandoms iki skrydžio.

Daug metų medžiojantis A. Orlauskas kelionę su bendraminčiais į Čekiją suplanavo prieš keletą mėnesių. Skrydis į Prahą turėjo vykti iš Vilniaus. Į Lietuvos sostinę būrelis turėjo parskristi ir po medžioklės. Tačiau vakar apie pusiaudienį tėvynės žemę pasiekti turėjęs politikas į Vilnių parsirado tik vakare. Ir ne tiesioginio, o jungiamojo skrydžio per Varšuvą dėka.

Kadangi lėktuvas iš Prahos turėjo kilti apie vidurdienį, į oro uostą lietuviai išsirengė gan anksti. Papusryčiavę susikrovė lagaminus, išsiregistravo iš viešbučio ir išvyko link oro uosto visuomeniniu transportu. Jiems bevažiuojant telefonu paskambino aviakompanijos atstovė ir pranešė, kad skrydis atšauktas. Keliautojai negrįžo atgal į viešbutį, o tęsė savo kelionę į oro uostą. Pasiekę jį vyriškiai sužinojo – skristi namo teks gerokai vėliau nei numatyta ir – per Varšuvą. Ne pirmą kartą keliaujantys ir savo teises žinantys lietuviai paprašė skirti jiems priklausančius maisto kuponus. Deja, laukiantieji kelionės namo išgirdo, jog maitinimas jiems nepriklauso, nes jie iš anksto buvo informuoti apie atšauktą skrydį… Istoriją papasakojęs A. Orlauskas tvirtino buvęs itin nemaloniai nustebintas tokio avialinijų požiūrio į klientus bei nevykusio, jo nuomone, pasiteisinimo.

„Keliaujantieji lėktuvu puikiai supranta, kad jiems, bevažiuojantiems į oro uostą, paaiškinimas telefonu apie atšauktą skrydį nėra išankstinis informavimas. Ką tuomet reiškia – „iš anksto?“. Prieš parą, valandą, penkias minutes?“, – svarstė A. Orlauskas.

„Air Lituanica“ Komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė: „Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ lapkričio 18 d. nevykdė turėjusio vykti tiesioginio reiso į Prahą. Dvidešimt keturiems keleiviams pasiūlyta kelionėstikslą pasiekti kitais jungiamaisiais skrydžiais. Taip nutarta dėl techninių priežaščių. Skrydžių sauga yra absoliutus „Air Lituanica“ prioritetas, tad pastebėjus ar bent įtarus galimus techninius nesklandumus, skrydžiai yra nevykdomi. Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ atsiprašo savo keleivių už patirtus nepatogumus – jiems visiems, atitinkamai pagal situaciją, pasiūlytos alternatyvos pasiekti kelionės tikslą kitais palankiausiais maršrutais ir visi keleiviai savo kelionės tikslą pasiekė. Esant nenumatytoms situacijoms, kompensacijos nepriklauso, tačiau keleiviais yra rūpinamasi ir kaip jau rašiau, visiems pasiūlyta savo kelionės tikslą pasiekti kitais maršrutais. Visi kiti skrydžiai yra vykdomi pagal tvarkaraštį“.

3 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Savo bute Pramonės prospekte rastas vyras be sąmonės

Gaujų susišaudymais ir prabanga garsėjusi Kauno vieta sulaukė liūdnos pabaigos

Ramybės parke penktadienį atidarytas Istorijų festivalis: į laiko kelionę kvies visą savaitę

Skaudi klaida Kauno klinikose: vietoje vaistų ligonei sulašinta dezinfekcinio skysčio

Pravieniškėse - investicija į apsaugos gerinimą: skiriama milijoninė suma

Penktadienio vakarą Garliavoje - masinė avarija: užblokuotas kelias

Sujudimas Kauno centre: Nemuno saloje rastas moters kūnas

Šokiruojantys vaizdai Kauno senamiestyje vertė miestiečius trumpam sustoti

Naikinamos žalios rodyklės - ne vienintelė naujovė: sankryžose į dešinę suksime kitaip

URM vardu melagingai pranešta apie prašymą į Lietuvą perkelti branduolinius ginklus