Startavo Lietuvos turizmą pristatanti kampanija socialiniuose tinkluose

NAUJAUSIOS ŽINIOS

Minint pasaulinę turizmo dieną Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Unikalus projektas, apjungiantis penkis socialinius tinklus, truks visus metus, o jo pabaigoje, 2014 m. vasarą, Lietuvoje bus pastatyta didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra.

„Įgyvendindami šią kampaniją mes žengiame spartų žingsnį į priekį ir su tikslinėmis auditorijomis kalbame jiems priimtinu keliu – per socialinius tinklus. Kviesdami žmones prisijungti prie kampanijos ir kurti turinį apie Lietuvą bei dalintis šiuo turiniu su draugais, mes siekiame surinkti 1 000 000 įsitraukusių vartotojų socialiniuose tinkluose, o kampanijos pabaigoje pastatyti naują turistų traukos objektą Lietuvoje – didžiausią pasaulyje „LIKE“ skulptūrą. Tikimės, kad „Like‘able Lithuania“ idėja leis parodyti Lietuvą nauju dar viešoje erdvėje nenaudotu rakursu“, – teigia Valstybinio turizmo departamento prie ūkio ministerijos vadovė dr. Raimonda Balnienė.

„Like‘able Lithuania“ – tai platforma, skirta pristatyti unikalias galimybes Lietuvoje atrasti mėgstamus dalykus ir apjungianti komunikaciją 5 socialiniuose tinkluose – Facebook, Google+, Vkontakte, Twitter ir Youtube. Kasdieną čia bus galima susipažinti su įdomiomis vietomis, faktais, anonsais, netikėtais atradimais – tuo, ką gali mėgti Lietuvoje. Be to, kiekvienas, prisijungęs prie kampanijos, taps didžiausios pasaulyje skulptūros „LIKE“, iškilsiančios viename iš Lietuvos miestų, dalininku.

Pirmąjį kampanijos etapą – miesto, kuriame stovės didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra, atranką – simboliškai pradėjo Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas, Druskininkų miesto atstovė ir LR Seimo narė Kristina Miškinienė, Palangos miesto tarybos narys Nerijus Stasiulis bei Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas atiduodami balsus už savo miestus. „Keturi Lietuvos miestai – Vilnius, Druskininkai, Palanga ir Kaunas – pasirinkti neatsitiktinai. Būtent šie miestai sulaukia daugiausia vietos ir užsienio turistų per metus, todėl ir buvo pakviesti varžytis dėl „LIKE“ skulptūros“,- teigia R. Balnienė.

Specialioje aplikacijoje „Miestų varžytuvės“ kiekvienas gali palaikyti savo miestą – kelti nuotraukas ir jomis dalintis, palikti atsiliepimą apie miestą, kviesti draugus taip pat balsuoti už vieną iš miestų. Kiekvienas vartotojo atliktas veiksmas (nuotraukos įkėlimas, atsiliepimas ar kt.) skirs miestui vieną tašką, o gruodžio viduryje, pasibaigus varžytuvėms, daugiausia taškų surinkęs miestas bus paskelbtas „Miesto varžytuvių“ nugalėtoju ir labiausiai likeable Lietuvos miestu, kuriame 2014 m. vasarą iškils didžiausia „LIKE“ skulptūra.

Nuorodos į kampanijos paskyras socialiniuose tinkluose:

Facebook (lietuvių kalba) https://www.facebook.com/LikeLithuaniaLT

Facebook (anglų kalba) https://www.facebook.com/LikeLithuaniaEN

Twitter (anglų kalba) https://twitter.com/LikeableLT

Google+ (anglų kalba) https://plus.google.com/u/0/112311739662698859701/posts

Vkontakte (rusų kalba) http://vk.com/likeablelithuania

Youtube http://www.youtube.com/channel/UCecqypMCV0mchqAZhH2fNFg

8 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Kaune projektuotojų išmonei ribų nėra: šviesoforą užstatė ženklais

Ralyje „Aplink Lietuvą 2019“ prezidento taurę iškovojo ekipažas iš Kauno

Paaiškėjo, kada Kauno žvėriui tikimasi suteikti kūną

10 gražiausių žalgiriečių epizodų draugiškose rungtynėse

Į „Romuvą “ sugrįžta tarptautinis Vilniaus dokumentinių filmų festivalis

Atsako advokatė: ar už pertraukas darbo metu gali būti mokamas atlyginimas?

Sprendimą apskundusi Mongolo našlė iš H. Daktaro nieko nepešė

Tarptautinis šokių festivalis „Aura“ perrašys mišių tradicijas

„BMW“ savininkams Kaune atėjo juodos dienos

I. Šimonytė neteko ilgus metus sirgusios mamos