Nuo gruodžio 2 dienos Parodos g. atidaromas lengvųjų automobilių eismas (foto)

Kauno miesto savivaldybės nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Nuo gruodžio pradžios šiuo metu rekonstruojama Parodos gatve galės važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir lengvieji automobiliai. Darbus vykdantys kelininkai jau paklojo du asfaltbetonio sluoksnius, baigia dėti gatvės bortus, montuoja apšvietimo ir troleibusų linijų atramas.

Nuo gruodžio 2 d., 18 val., rekonstruojama Parodos gatve galės važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir lengvieji automobiliai. Darbus vykdantys kelininkai jau paklojo du asfaltbetonio sluoksnius, baigia dėti gatvės bortus, montuoja apšvietimo ir troleibusų linijų atramas.

„Su kelininkais sutarėme, kad jie įrengs laikinąjį gatvės apšvietimą, o žiemos metu gatvės valymas ir barstymas bus perduotas bendrovei „Kauno švara“, – teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, pirmadienio popietę apžiūrėjęs, kaip vyksta rekonstrukcijos darbai.

Viešojo transporto eismas Parodos gatvėje buvo atnaujintas rugsėjį. Dėl darbininkų saugumo šoniniai gatvės ruožai buvo atitverti apsauginėmis tvorelėmis, tad likęs važiuojamosios dalies ruožas buvo per siauras dideliems automobilių srautams. Nuo gruodžio pradžios kelininkai darbus tęs šaligatvio zonoje – klos plyteles, tvirtins kalno šlaitus.

Asfaltuojant gatvę buvo pakloti du asfaltbetonio sluoksniai, tačiau iš viso jų bus trys. Paskutinįjį sluoksnį kelininkai užlies rekonstrukcijos pabaigoje.

„Visoje įkalnėje buvo sutvirtintas gatvės pagrindas. Būtent jam apatinis asfalto sluoksnis perduoda visą transporto sudaromą apkrovą. Viršutinis asfalto sluoksnis tik apsaugo nuo atmosferos veiksnių. Šis modifikuoto bitumo dangos sluoksnis yra atsparus temperatūrų pokyčiams, todėl tarnaus ilgiau“, – pasakojo bendrovės „Laboratorinių bandymų centras“ techninis prižiūrėtojas Valius Knokneris.

Kauno dviratininkų bendruomenė ne kartą yra atkreipusi miesto vadovų dėmesį į tai, kad Parodos gatvėje galėtų būti įrengtas ir dviračių takas. Specialistų vertinimu, dabartinis kalno šlaitu einantis takas yra pernelyg status ir nesaugus. Pasak Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, Parodos gatvės rekonstrukcijos techniniame projekte nebuvo numatyta įrengti dviračių taką.

„Projektuotojai teigia, kad esant tokiam stačiam nuolydžiui, turi būti mažinamas dviratininkų greitis. Be to, jie atkreipia dėmesį į tai, kad ties vienu posūkiu susiaurėja šaligatvis. Paprašėme jų rasti techninių sprendimų, leidžiančių pakoreguoti techninį projektą ir skirti dešiniojo šaligatvio dalį dviratininkams“, – teigė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas A. Pakalniškis.

Dalis rekonstrukcijos darbų vyksta ir K. Petrausko gatvės atkarpoje. Šiuo metu čia montuojamos apšvietimo atramos, klojami šaligatviai. Kelininkai ties posūkiu į Vydūno al. pradėjo papildomos eismo juostos įrengimo darbus. Šioje vietoje gatvę išplatinus iki 17 m ir įrengus papildomą eismo juostą, vairuotojai be kliūčių galės iš K. Petrausko gatvės pasukti į dešinę.

Įkalnės viršuje iš šioje vietoje rastų istorinio grindinio akmenų kelininkai suformavo senąjį grindinį priminsiantį fragmentą.

21 KOMENTARAS
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

R. Alijevo bylos dėl prisijungimo prie buvusios žmonos paskyrų teismas ir vėl nepradėjo

Tarp įtakingiausių Lietuvos verslininkų ir ekonomistų - net trys kauniečiai

Žinomuose festivaliuose - tikra narkotikų puota

Vakar iškritęs lietus tik pradžia – atkeliauja 4 kartus stipresnės liūtys

Prie „Kauno Žalgirio“ klubo prisijungė vienas geriausių Lietuvos futbolininkų

Į smurto skandalą įklimpusi septynių vaikų mama: prašau mane išteisinti

Apie socialinę verslo atsakomybę ir galimybes Lietuvos moksleiviams

Pabėgioti išsiruošęs kaunietis sulaikė neblaivią vairuotoją

Savaitgalį atidaromas dar vienas atnaujintas Kauno parkas

Oficialu: nuo kitų metų turėsime viena nedarbo diena daugiau