Sėkmingos kalbų mokyklos Kaune kuria naują prekės ženklą – „Grupo“ | Kas vyksta Kaune

Sėkmingos kalbų mokyklos Kaune kuria naują prekės ženklą – „Grupo“

Organizatorių nuotr.

Po bendru pavadinimu „Grupo“ apsijungusios dvi Kaune sėkmingai veikiančios kalbų mokymo įstaigos naujais mokslo metais kalbų mokymo pasiūlą išplėtė iki 10-ties užsienio kalbų. Po bendru prekiniu ženklu susijungusių „Speak up“ specialistai ir toliau kviečia mokytis anglų, vokiečių, ispanų, italų, prancūzų, rusų ir japonų kalbų, o mokyklos „Šiaurės kryptimi“ – švedų, danų, norvegų ir suomių. Abiejų kalbų mokyklų paslaugos bus teikiamos tiek Kaune, tiek Vilniuje, o mokyklų klientams kuriama papildoma vertė.

[galerija kiek=”4″]

„Grupo“ idėjos pradžia

„Sužinojome vieni apie kitus vos prieš metus. Praėjusių metų vasarą užsimezgė mūsų bendradarbiavimas, pamažu išaugęs iki stiprios abipusės partnerystės. Šį rudenį mokyklos pradeda dirbti po vienu stogu, susijungdamos į vieną bendrą prekinį ženklą – „Grupo“, – akcentuoja Jurgita Staliulionienė, mokyklos „Šiaurės kryptimi“ įkūrėja ir vadovė.

Paklausta apie dviejų mokyklų jungimąsi kurti bendras paslaugas kalbų mokyklos „Speak Up“ direktorė Brigita Dimavičienė taip pat neslepė entuziazmo.

„Grupo“ reklaminis ženklas

„Svarbu nesustoti ir judėti į priekį. Jungimasis su skandinavų kalbų mokykla „Šiaurės kryptimi“ yra visiškai natūralus ir logiškas sprendimas. Kai sutinki žmones su ta pačia idėja, suvieniji jėgas ir nieko nelaukdamas pasinaudoji galimybe kurti naujas paslaugas klientams, tačiau dabar jau su dviguba verte“, – pasakojo pašnekovė.

Kitokia kalbų mokymo patirtis

Prekės ženklo idėjos iniciatorės ir abiejų kalbų mokyklų vadovės šypsosi: „Niekada nebuvome standartinės kalbų mokyklos, visada siekėme ir kūrėme kitokią kalbų patirtį klientams nei siūlė mūsų konkurentai. Antra vertus, turime tvirtą vertybių sistemą, kurios laikėmės nuo pat įsikūrimų pradžių – tiek bendraudami su klientais gyvai ar virtualioje erdvėje, tiek kurdami emociškai patrauklią mokymosi atmosferą. Be to, stengėmės atsirinkti darbuotojus, kuriems artimos mūsų mokyklos vertybės, mylinčius savo profesiją.“

Abi įkūrėjos sutaria, kad yra laimingos, kad turi entuziastingus kolektyvus, kurie itin stipriai prisideda prie kokybiškų paslaugų užtikrinimo ir neleidžia sustoti, o tik galvoti apie augimą.

„Visuomet stengėmės būti kiek kitokie. Per visą savo veiklos laikotarpį esame sukūrę kelias inovacijas mokymų rinkoje. Pirmiausia, mokinius kvietėme išnaudoti savo pietų pertraukėlę verslo kalbos įgūdžiams lavinti bei kartu pavalgyti pietus. Vėliau pasiūlėme „Pokalbių kavinės” idėją, kuri leido ne tik sukurti bendruomenės jausmą, bet ir atrasti naujas bei originalias vietas tobulinti kalbėjimo įgūdžius“, – tęsia B. Dimavičienė.

Siūlo netradicinius sprendimus

„Speak Up“ įkūrėja teigia, kad abiejų mokyklų komandos mėgsta rizikuoti ir pasiūlyti klientams įdomius bei netradicinius sprendimus. Šį rudenį taip pat įmonės pradėjo siūlyti įvairius jau susidomėjimo sulaukusius seminarus. Pastarieji yra atviri naujovėms ir pokyčiams.

Pasak J. Staliulionienės, šiandien verslas, kaip ir kalbų mokymasis, neatsiejamas nuo komunikacijos ir grupinio darbo. „Komunikuojant tarpusavyje gimsta geros idėjos ir jų būna ne viena. Bendraudami tarpusavyje įgundame vartoti užsienio kalbas. Tiek mūsų verslas, tiek ir mūsų teikiamos paslaugos remiasi tuo pačiu procesu – komunikacija ir darbu komandoje. O tai ir tapo pagrindu susijungti“, – sako ji.

„Grupo“ besišypsantys veidai

Nors susijungus kalbų mokyklos siūlys daugiau nei 10 užsienio kalbų, „Grupo” neketina tapti „didmeniniu“ prekiniu ženklu. „Visada buvome ta miela, jauki vieta, kur pažįstame savo mokinius, nuoširdžiai domimės, kaip jiems sekasi ir džiaugiamės vieni kitų pasiekimais. Tai nesikeis. Išlieka abi mokyklos bei jų unikalumas. O mes tiesiog stipriname savo pozicijas ir dalinamės kaštais, kad galėtume kurti bendrą vertę ir būti dar arčiau savo mokinių“, – tikina Brigita.

„Liksime lankstūs ir lengvai pasiekiami. Darbo formų ir komunikacijos įvairovė – mūsų išskirtinumas ir mūsų bendras tikslas. Bendri resursai ir darbas komandoje tikslą daro pasiekiamą“ – pritaria Jurgita.

„Grupo” vizija ir nauda

„Paskutiniu metu pastebime, kad daugėja mokinių, kurie noriai mokosi kelias kalbas vienu metu. O mūsų mokinių tobulėjimas mums visada buvo prioritetas. Didžiuojamės kiekviena maža pergale, kurią mokiniai pasiekia. Kaip mokytojai, kiekvienas – mes esame skirtingi, bet visi esame stiprūs savo srities specialistai, kuriuos vienija bendra vizija. Todėl mums taip svarbu suteikti savo mokiniams dar daugiau kokybiškų galimybių po vienu stogu“, – apie naujas atsiveriančias galimybes ir lūkesčius prasitarė Brigita.

„Grupo“ klientas turės galimybę mokytis abiejų mokyklų siūlomas kalbas tiek Vilniuje, tiek Kaune bei sulaukti papildomos vertės. Pirmiausia, tai mažesnė kaina antrai paslaugai sau ir savo artimiesiems, vertimų paslaugos su nuolaidomis, svečio vieta specialiuose renginiuose ir seminaruose ir, žinoma, abiejų kalbų mokyklų sertifikuoti pažymėjimai bei rekomendacijos.

Daugiau informacijos apie „Grupo“ kalbų mokyklą „Speak Up“ rasite čia, ir kalbų mokyklą „Šiaures Kryptymi“ čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA