„Mega“ ir Kelių direkcija užkasa karo kirvį: buvo atsakyta į visus klausimus

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Lietuvos automobilių kelių direkcija ir Kauno prekybos centro „Mega“ valdytoja susitarė dėl Islandijos plento Kaune rekonstrukcijos. Pastaroji nebetęs ir bylinėjimosi.

„Megą“ valdanti bendrovė „Baltic Shopping Centers“, priklausanti Rakauskų šeimai, pranešė suderinusi pozicijas su Kelių direkcija, kad numatoma kelio rekonstrukcija neapsunkintų judėjimo mieste bei prekybos centro veiklos.

„Mūsų ir Kelių direkcijos darbo grupėms aptarus magistralės A1 (VilniusKaunasKlaipėda – BNS) rekonstrukcijos procesus bei darbų eigą, pasiektas susitarimas, leidžiantis atlikti rekonstrukciją taip, kad visų šalių interesai būtų patenkinti“, – pranešime spaudai sakė „Baltic Shopping Centers“ atstovas Vytautas Danyla.

Laikinasis Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas BNS teigė, kad po kelio rekonstrukcijos bus galima patekti į Sargėnus, ir tai tenkina „Megos“ valdytoją.

„Jie („Baltic Shopping Centers“ – BNS) mūsų klausė, ar ateityje ketiname palikti patekimą į Sargėnus, mes jiems atsakėm, kad, be abejonės, paliksime, nes norime užtikrinti srautus. (…)

Jie uždavė lengvus klausimus, į kuriuos mes atsakėme, nes tai niekaip neprasilenkia su mūsų planais. Iš pradžių jie matė tik projektinius pasiūlymus, kuriuos pristatome visuomenei, bet nematė strateginių planų, kurie yra skirti vidiniam naudojimui“, – BNS sakė V. Andrejevas.

„Megos“ valdytoja rugpjūtį kreipėsi į teismą, siekdama panaikinti Kauno savivaldybės administracijos sprendimą pritarti kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstrukcijos projektiniams pasiūlymams. Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmai praėjusią savaitę atsisakė priimti įmonės skundą.

„Baltic Shopping Centers“ atstovai BNS ketvirtadienį teigė, kad teismo sprendimas nebuvo apskųstas. Jie taip pat patvirtino neturintys jokių pretenzijų nei Kauno valdžiai, nei Kelių direkcijai dėl numatomos kelio rekonstrukcijos.

Magistralinio kelio ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią. Be to, bus pastatytas naujas 2 eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas 4 eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis 2 eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas.

Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai.

13 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Naujausios žinios

Šaltis trečiadienio naktį stingdys be gailesčio

Dešimtmetis vlogeris iš Kauno prisipažįsta, kad mokytis tikybos buvo neįdomu (video)

Kaunietė R. Bogušienė atkirto ministerijai: čia keroja korupcija ir yra klaidinami žmonės

Užsienio investuotojai tempo nemažina: šalia Kauno atidarytas logistikos centras už 20 mln. eurų

Aliarmas Šančiuose: prie „Pūko“ radijo stoties sukiojosi policijos ir greitosios ekipažai

Vilijampolėje įvyko sprogimas, pritraukęs gausias tarnybų pajėgas

Naujas siūlymas Seime – prošvaistė į pigesnius maisto produktus?

Viltis nuteistiesiems iki gyvos galvos – tartasi dėl naujo įstatymo

Rado priežastį, kodėl Kaune dingsta elektra – kalti vagys

Pareigūnai aiškinasi, kas neatsispyrė svetimoje piniginėje buvusiai apvaliai sumelei