Apsilankymas parduotuvėje apkarto: „dovanų“ prie pirkinio gavo šlykštų priedą | Kas vyksta Kaune

Apsilankymas parduotuvėje apkarto: „dovanų“ prie pirkinio gavo šlykštų priedą

Skaitytojos nuotr.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė kaunietės informacija apie vakar, antradienį, vienoje prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėje įsigytą pirkinį su nemaloniai nuteikiančiais „priedais“. Prisiminus išvystą vaizdą, iki šiol pykina, atvirauja ji.

„Prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėje, esančioje Garliavoje, Vytauto gatvėje, pirkau rūkytą ešerį. „Perkate žuvį, gaunate kirminą dovanų“ – pirkėjai, būkite atidūs! „Iki“ visada už šviežią maistą – skanaus visiems ir linkėjimai „Iki“ personalui. Užsuksiu su žuvimi“, – sakė portalo skaitytoja.

Pasak jos, vakar mėginant susisiekti su minėto prekybos centrų tinklo atstovais, esą skambinant nurodytais telefono numeriais, niekas neatsiliepė.

„Baisu, juk apsinuodyti galima. Pačiai nuo to vaizdo skauda galvą, pykina. Taip juk negalima! Aš pirkau tikėdamasi gauti kokybišką, gerą maistą“, – kartėlį dėl pirkinio liejo moteris.

Jos turimais duomenimis, pateiktais „Kas vyksta Kaune“ žurnalistams, trečiadienio rytą esą iš visų Lietuvoje esančių „Iki“ prekybos centruose įsikūrusių žuvies skyrių išimama žuvis. „Pasirodo, ne aš viena radau kirmėlių“, – praneša kaunietė.

Susisiekus su prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove Berta Čaikauskaite, paaiškėjo, kad Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) iš karto atliko patikrinimą, kurio metu buvo patikrinta asortimente esanti rūkyta žuvis.

„Sužinoję apie vienoje iš mūsų tinklo parduotuvių įsigytą nekokybišką prekę iš karto kreipiamės į jos tiekėją. Galime patikinti, jokių pažeidimų nerasta – visa rūkyta žuvis buvo kokybiška. Nepaisant šios informacijos, vidinis patikrinimas įmonėje vyksta toliau. Norime būti tikri, kad tokia situacija daugiau nepasikartos mūsų prekybos tinklo parduotuvėse, todėl peržiūrime esamus kokybės užtikrinimo mechanizmus bei tiekėjų kontrolę. Norime atsiprašyti pirkėjo dėl šios nemalonios situacijos“, – sakė B. Čaikauskaitė.

Pasak jos, nekokybišką produktą su pirkimo čekiu galima atnešti į parduotuvę, kurioje jis buvo įsigytas, arba susisiekti nemokama infolinija (8 800 11 454). „Pirkėjui ne tik grąžinsime pinigus už pirkinį, bet ir kompensuosime patirtą moralinę žalą“, – kalbėjo „Iki“ komunikacijos vadovė.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA