Nauja funkcija jau išbandoma: greitai „Messenger“ programėlė smarkiai keisis | Kas vyksta Kaune

Nauja funkcija jau išbandoma: greitai „Messenger“ programėlė smarkiai keisis

delfi.lt 2018/06/26 08:35
Asociatyvi / DELFI nuotr,

Erzina feisbuko naujienų sraute ar „Instagram“ netikėtai pradedamos rodyti video reklamos? Pasiruoškite, kad greitai tai bus įprasta ir naudojantis pokalbių programėle „Messenger“.

Šią funkciją feisbukas kol kas išbando tik su labai nedidele vartotojų grupe, bet, tikėtina, netrukus ją išplės ir platesniam ratui, nors ir sulaukia vartotojų pasipiktinimo.

„Žiūrint iš reklamos užsakovų pusės, manau, bus įvairių vertinimų. Tačiau mano nuomone, tai vienas iš kvailiausių „Facebook“ padarytų sprendimų, kurio niekada nerekomenduočiau savo klientui“, – portalui „Adweek“ komentavo „Periscope“ socialinės medijos kūrybos vadovė Bridget Jewell.

Ji pridūrė, kad reklamos užsakovai ir kūrėjai visame pasaulyje dabar stengiasi kurti tokią reklamą, kuri būtų kuo mažiau panaši į reklamą, o būtų labiau vertinama kaip vartotojui vertingas turinys, o toks priverstinis jos rodymas „Messenger“ vartotojus, jos nuomone, tik erzins.

„Messenger“ verslo vadovas Stefanosas Loukakos teigė, kad svarbiausias prioritetas jiems yra vartotojo patirtis. Tačiau pratęsdamas mintį jis pakomentavo pirmųjų eksperimentų bandymus: esą tai, ar reklamos buvo rodomos, ar ne, beveik niekaip nepaveikė programėlės naudojimo ar siunčiamų žinučių kiekio. Tad jei žmonės, nors galbūt ir susierzinę, toliau naudosis „Messenger“, panašu, reklamos ten matysime vis daugiau.

Agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas sako, kad nereikia skubėti vertinti naujos funkcijos, kol realiai dar neišbandyta, kaip viskas veiks.

„Tai, kad kai feisbukas priima kokią nors naujieną ir kas nors iš karto pradeda sakyti, kad tai pats kvailiausias jų sprendimas – nieko naujo. Kiekvieną sprendimą priimdami jie gauna tokių komentarų. Aš manau, kad feisbukas laikosi iki pat dabar pagrindinės idėjos, kad jie daro socialinį tinklą, kuris būtų patogus ir patrauklus vartotojui, ir sudėtingas ir klampus verslui, kuris nori užsakinėti reklamą. Manau, kad feisbukas yra pasvėręs visus pliusus ir minusus, ir vis tiek duos geriausią rezultatą“, – svarstė jis.

„Kai feisbukas apskritai pradėjo rodyti reklamas „Messenger“, kai pranešė, kad taip bus, man atrodo, 95 proc. žmonių galvojo, kad tos reklamos atsiras pokalbio viduryje ar viduje, jiems kalbantis su draugais, bet taip juk neatsitiko ir plano tokio nebuvo. Tiesiog, kai „Messenger“ žmogus renkasi, su kuo jis nori sukontaktuoti, jį pasiekia tam tikra dalis reklamų. Aš nemanau, kad dėl to, kad „Messenger“ atsirado reklamos, jo vartojimas bent kiek sumažėjo“, – pastebėjo A. Žakas.

Prieš porą savaičių tarptautinėje žiniasklaidoje buvo paskelbta informacija, kad „Facebook“ vartojimas mažėja, o pranešimų siuntimų programėlės „Whats App“ – auga. Ar tokiu žingsniu „Facebook“ nepaskatins dar daugiau žmonių rinktis kitą alternatyvą nei „Messenger“?

„Labai lengva spekuliuoti skaičiais: viena apklausa rodo viena, kita – kitą. Faktas, kad iš principo naudojimasis socialiniais tinklais ir „Messenger“ auga, jis nėra pasiekęs lūžio taško, jis tampa netgi dažnesnis ir patogesnis nei kiti komunikavimo būdai. Manau, tai yra erdvė, kurią socialinių tinklų valdytojai privalo išnaudoti, todėl, kad žiūrint iš reklamos užsakovų pozicijos, jiems svarbu pasiekti žmones tada, kai jiems aktualu gauti kažkokį turinį.

Bet čia vėl labai daug erdvės spekuliacijoms. Vienas dalykas, jei bus reklamuojama galimybė pasikeisti padangas, o kitas – jei vasaros metu bus reklamuojami ledai. Vienoje vietoje gal tau bus visiškai neaktualu, o kitoje visai pateks į tavo kontekstą. Bet čia jau gula ne ant platformos pečių. Platforma turi pasiūlyti galimybes, o likusi dalis priklauso tam, kas užsakinėja reklamas: ar jie pagalvoja apie turinį, kontekstą, situaciją, tikslinę auditoriją, čia yra esmė“, – pabrėžė A. Žakas.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA