Pirkinių centras „Savas“ keičia savo įvaizdį

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Pirkinių centras „Savas“, kurį valdo investicijų į nekilnojamojo turto projektus bendrovė „Hanner“, rinkoje skaičiuoja jau keturioliktus metus. Pastaruoju metu jis taip pat sulaukia nemažai pokyčių. Neseniai duris atvėrė keletas naujų parduotuvių, sulaukusių didelio kauniečių susidomėjimo.

Naujas įvaizdis

Pasikeitė „Savas“ reklaminės iškabos – keičiasi pats SAVAS logotipas. „Norime būti patrauklesni, labiau suprantami, artimesni saviems lankytojams, modernesni. Manome, kad turime reaguoti į rinkos pokyčius, pamažu keistis“, – sako pirkinių centro „Savas“ vadovė Aušra Lapinskienė.

Netrukus rekonstrukcijų bei atnaujinimo turėtų sulaukti ir „Savame“ įsikūrusios kavinės, kai kurios tinklinės parduotuvės. Remiantis specialistų nuomone, naujas logotipas simbolizuoja vientisumą, paprastumą, harmoniją ir šiuolaikiškumą.

„Naujasis pirkinių centro „Savas“ logotipas įkūnys tai, ką stengiamės duoti visiems PC „Savas“ lankytojams: nuoširdumą, atvirumą, teigiamą požiūrį, teigiamus pokyčius“, – mintimis dalinasi A. Lapinskienė.

Keičiamas pirkinių centro logotipas

„Kiekviename gyvenimo etape ateina laikas pokyčiams, didesniems ar mažesniems. Taip ir su prekės ženklu – pakeitimai neleidžia jam pasenti ir tapti senamadišku. Nors dideli pokyčiai dažnai iššaukia priešišką reakciją, nedideli leidžia judėti į priekį ir būti moderniems, – teigia „Juni.lt“ vadovas Teodoras Poškus.

– Dažniausiai kompanijos vengia keisti logotipus, kadangi tai susiję su dideliais kaštais, užima daug laiko, reikalauja nemažai pastangų norint pripratinti publiką prie atsinaujinusio įvaizdžio. Tačiau viską teisingai iki smulkmenų suplanavus, suformulavus teisingą priežastį ir prasmę pokyčiams, tai veda tik pirmyn, kompanija tampa modernesne ir patrauklesne. Puiku, jeigu tai sutampa ir su pačios kompanijos vidiniais pokyčiais, produkto ar paslaugos tobulinimu.“

„Juni.lt“ vadovo teigimu, logotipas turi būti aiškus ir greitai suvokiamas. Kai informacijos tiek daug, o laiko tiek mažai, blogas logotipas bus tas, kuris privers klientą ilgai jį tyrinėti ir bandyti suprasti, kas ten yra. Be visa ko, logotipas privalo atspindėti įmonės veiklą, idėją bei viziją. Naudojamas šriftas, spalvos bei simbolika išreiškia kontaktą su savo klientais ir išskirtinumą.

Tikėkimės, kad pokyčiai bus teigiamai įvertinti pirkinių centro „Savas“ lankytojų, o pastangos keistis, tapti geresniais, jiems patiks.

12 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

S. Skvernelis į Lietuvą vilioja 12 didžiųjų Europos prekybos centrų

Masinis eismo įvykis Kaune: pagrindinėje miesto gatvėje formuojasi spūstis (papildyta)

Nemokamas renginys Kaune visai šeimai: keiskite žingsnius į prizus!

Popiežius Pranciškus Kaune: kur ir kada būti?

Apie „Urme“ gresiantį sprogimą pranešusi moteris sulaikyta

Kauniečiai stebisi: užsukus į parduotuvę, jiems buvo parodytos durys

Kauno policininkai išgelbėjo jaunos merginos gyvybę

K. Pūko byla pajudėjo į priekį – apklausiamos nukentėjusiosios

Atsakas bijantiems per popiežiaus vizitą likti be ryšio: viskuo pasirūpins „karvė“ iš Rygos

Sėkmingos kalbų mokyklos Kaune kuria naują prekės ženklą – „Grupo“