Incidentas Aleksote: sugedus funikulieriui, vagonėliai nėrė žemyn | Kas vyksta Kaune

Incidentas Aleksote: sugedus funikulieriui, vagonėliai nėrė žemyn

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Penktadienio popietę portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojos skundas. Ši teigė, jog kylant į kalną Aleksoto funikulieriumi, sutriko jo darbas ir mergina susižeidė.

„Nuo bėgių vagonėliai nenuvažiavo, tiesiog aš kildama pradėjau jausti, kad dideliu greičiu leidžiuosi žemyn. Bet kažkokie stabdžiai iš trečio karto visgi abudu vagonėlius sustabdė. Nes po pirmųjų stabdymo truktelėjimų abu vagonėliai pradėjo kristi tikrąja ta žodžio prasme“, – portalui rašė kaunietė.

Staigus avarinis stabdymas merginą nubloškė į vagonėlio apačią. Kita transporto priemone nuo kalno važiavusi šeima su mažais vaikais, jos teigimu, po incidento kažkaip išbėgo vagonėlio, tačiau nukentėjusioji negalėjo padaryti nė to.

Visos į viršų važiavusio funikulieriaus durys buvo užrakintos – anot skaitytojos, kol darbuotojas ją išleido, dar 10 min. teko prasėdėti vagonėlyje sutrenkta galva.

Mergina dėl būklės sakė ketinanti kreiptis į medikus, nes krito gana skaudžiai. „Pinigų už nepasisekusią ir vos gyvybės nekainavusią kelionę niekas neatgavo“, – pridėjo skaitytoja.

„Kauno autobusų“ – įmonės, kuriai priklauso Aleksote veikiantis funikulierius – atstovė Ramunė Tarandė „Kas vyksta Kaune“ informavo, jog incidentas įvyko dėl užsikirtusio stabdžio.

„Kodėl taip įvyko – dabar pasakyti negalime, situaciją tikrai aiškinsimės. Kontrolierė funikulieriumi vykusių žmonių klausė, ar yra nukentėjusių, nes tokiu atveju tikrai būtų iškviesta greitoji medicinos pagalba, tačiau, jos teigimu, sumušimais nesiskundė nei vienas. Bet kokiu atveju, atsiprašome keleivių už patirtus nepatogumus“, – kalbėjo R. Tarandė.

„Kauno autobusų“ portale rašoma, kad Aleksoto funikulierius – vienas iš seniausių veikiančių virvinių bėginių keltuvų Europoje ir vienintelė tokia transporto priemonė Baltijos šalyse.

Funikulierius pastatytas 1935 m. gruodžio 5 d. Statytojus konsultavo inžinierius prof. Jurgis Čiurlys, o vagonus su automatiniais stabdžiais Kaune pagamino bendrovė „Amlit“. Tiek funikulieriaus vagonėliai, tiek stotelės ir traukos įranga – autentiški, gaminti prieškariu.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA