Ne visi palaiko idėją „CityBee“ automobiliuose įdiegti alkoblokus

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS
Šiandien Susisiekimo ministerija inicijavo susitikimą su bendrovės „CityBee“ bei Lietuvos kelių policijos atstovais, kurio metu buvo aptartos priemonės, kurios galėtų padėti užkirsti kelią neblaiviems vairuotojams Lietuvos keliuose. Susitikimas skubos tvarka sušauktas po savaitgalį įvykusios tragiškos avarijos, kurios metu už „CityBee“ automobilio vairo sėdęs neblaivus vairuotojas mirtinai sužalojo kitu automobiliu važiavusią moterį.
„Prie nuosavo ar nuomoto automobilio vairo sėdantys neblaivūs vairuotojai – didelė Lietuvos problema. Mes smerkiame neblaivų vairavimą ir tokius asmenis iškart blokuojame savo sistemoje visam laikui. „CityBee“ yra pasiruošę kartu su kitomis suinterestuotomis šalimis ieškoti galimų sprendimų. Kaip galimus sprendimus šiandien su ministru aptarėme duomenų apsikeitimą, tolimesnį alkoblokų testavimą“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ sakė „CityBee“ vadovas Lukas Yla.
Jau anksčiau šią savaitę bendrovės atstovai buvo pareiškę, kad jau kurį laiką buvo ieškoma efektyvaus sprendimo, kad neblaivūs asmenys negalėtų sėsti prie „CityBee“ automobilių vairo. Taip pat buvo pareikšta, kad artimiausiu metu atsiras keli bandomieji automobiliai, kuriuose bus sumontuota alkoblokavimo sistema.
Tačiau tokios planuojamos naujovės patiko ne visiems „CityBee“ paslaugos vartotojams. Savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje Kauno vicemeras Simonas Kairys išreiškė požiūrį, kad toks apsunkintas mechanizmas, kuomet prieš sėdant už dalijomosi paslaugas siūlančio automobilio vairo reiktų atlikti, politiko teigimu, ne visai įprastą ir paprastą procedūrą – gerokai sumažins šios paslaugos patrauklumą. „Aš tikrai nebesinaudosiu „CityBee“ mašinomis, jei prieš važiuojant ir kelionės metu reiks vis pūst į alkobloką, keist antagalius ir tt. Plius brangs paslauga sudėjus alkoblokus. Sunaikinsime greitą, puikią, patogią paslaugą“, – socialiniame tinkle rašė S. Kairys ir kėlė retorinį klausimą, kuo skiriasi girtas žmogus už savo mašinos vairo nuo to, kuris nuomojasi mašiną ar pasiskolina svetimą?
Nemažai jo nuomonės komentatorių pritarė šiam požiūriui ir motyvavo tuo, kad sėdimas už vairo, esant neblaiviam, yra žmogaus sąmoningumo, o ne šios paslaugos teikėjų rūpestis. Vis gi, nemažai komentatorių buvo linkę palaikyti ir „CityBee“ planuojamas naujoves. „Kai žinos, kad negali vairuoti „CityBee“ girti, gal bus mažiau pagundų, – spėliojo viena internautė. – Nes dabar atrodo, kad neplanuoja vairuoti, nes palieka automobilį prie namų ar darbo, bet pamato „CityBee“ ir pasiduoda minčiai sėsti už vairo neblaiviame stovyje“.
55 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Popiežiaus vizito pabaiga – ne tik atsisveikinantis stendas, bet ir stebuklu nušvitęs dangus (papildyta)

Popiežiaus malonė: svečiuodamasis Lietuvoje įteikė nemažai dovanų

Kauno rajono meras šimtametės gimtadieny: nuostabu, kai galime sveikinti atkurtos Lietuvos bendraamžius

Antrosios popiežiaus dienos apžvalga: pristato įsimintiniausias citatas

Vairuotojas sumaitojo savo „BMW“ – kalta šlapia kelio danga?

Popiežius sustojo pagerbti Lietuvos Holokausto ir sovietų okupacijos aukas

Šį savaitgalį Kaune – ne tik papamobilis, bet ir ralio automobiliai

Popiežius Kaune ragino kunigus būti arčiau žmonių: „žmonės neateina. Eik juos atrasti!“ (papildyta)

Nesuvaidintos kauniečių emocijos: pabjuręs oras popiežiaus vizito nesugadino

Vilijampolėje rastas žmogus be gyvybės ženklų: įtariamieji sulaikyti (atnaujinta)