Kaunietė nustebo: bendrovė pasiūlė susimokėti neegzistuojančią skolą | Kas vyksta Kaune

Kaunietė nustebo: bendrovė pasiūlė susimokėti neegzistuojančią skolą

Asociatyvi / DELFI nuotr.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojos laiškas. Jame ji rašo patekusi į itin nemalonią situaciją – trumpąja sms žinute kaunietė buvo informuota apie skolą, kurią ji esą privalo sumokėti mobiliojo ryšio operatoriui. Siuntėjas – skolų išieškojimo bendrovė. „Kilo įtarimas, nes niekada anksčiau nebuvau priklausoma nuo mobiliojo ryšio operatoriaus abonento paslaugų“, – sako skaitytoja Kamilė.

„Prieš keletą dienų skolų išieškojimo bendrovė „Julianus Inkaso“ į mano mobilųjį telefoną atsiuntė trumpąją sms žinutę, kurios tekste aiškiai parašyta, jog turiu sumokėti skolą mobiliojo ryšio operatoriui „Bitė“. Kilo įtarimas, nes niekada anksčiau nebuvau priklausoma nuo mobiliojo ryšio operatoriaus abonento. Naudojuosi „Pildyk“ išankstinio papildymo kortelėmis. O šį telefono numerį turiu nuo praėjusių metų vasaros pradžios. Nutariau paskambinti nurodytu kontaktu iš išsiaiškinti, kas vyksta“,  – įvykio detales pasakoja kaunietė.

Trumpoji sms žinutė / Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojos nuotr.

Pasak jos, kitame laido gale atsiliepus moteriai, Kamilė pasakė, jog yra gavusi trumpąją žinutę su informacija apie skolą. „Ji nepaklausė nei mano vardo, nei dėl kokio pobūdžio skolos klausiu, tik pasiteiravo, ar nepažįstu kažkokio Roberto. O, kai atsakiau, kad nepažįstu, tarė, jog mane išbrauks iš sąrašo ir baigė pokalbį“, – pasakoja pašnekovė.

Portalo skaitytoja sako itin nustebusi – esą kaista, kai rimta save pristatanti įmonė nepasiteiravo asmens tapatybę identifikuojančių asmeninių duomenų. „Telefonu atsiliepusi moteris turėjo pasiteirauti bent mano vardo, kad žinotų apie kokią skolą kalbu. O gal jie tik Roberto skolas tvarko?“, – stebisi Kamilė.

Nenorėčiau, kad tokiais būdais apgaudinėtų žmones, nes, manau, atsiranda tokių, kurie patiki, – sako pilietiška kaunietė.

Bendrovės „Bitė Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Antanas Bubnelis portalui „Kas vyksta Kaune“ teigė, jog ilgą laiką nesulaukdama mokėjimų už suteiktas paslaugas, „Bitė“ informaciją apie tai perduoda skolų valdymo bendrovei. Pastaroji įsiskolinusiems klientams siunčia informacinius laiškus ar sms žinutes apie susidariusią skolą ir būdus ją sumokėti. Pasak jo, laiškai ar sms žinutės būna siunčiamos tais kontaktais, kuriuos klientas būna nurodęs paslaugos įsigijimo ar sutarties pasirašymo metu.

„Šiuo atveju sms žinutė jūsų portalo skaitytoją pasiekė per klaidą – jos numeris buvo nurodytas kaip kontaktinis už paslaugas įsiskolinusio kliento telefono numeris. Todėl jai ir buvo išsiųsta ši žinutė. Nepaisant to, jog tai bene pirmasis toks pasitaikęs atvejis, kartu su skolų valdymo bendrove jau ėmėmės priemonių tobulinant klientų aptarnavimo procesą, jog tokie atvejai nepasikartotų ateityje. Nuoširdžiai atsiprašome portalo skaitytojos dėl ją pasiekusios ir galimai suklaidinusios informacijos“, – apgailestavo pašnekovas.

„Kas vyksta Kaune“ žurnalistai susisiekė ir su skolų išieškojimo teikėjos „Julianus Inkaso“ atstovais. Kaunietei leidus bendrovei pateikti jos asmens duomenis, „Julianus Inkaso“ išanalizavo nutikusią situaciją.

„2018 kovo 14 d. „Bitė Lietuva“ kreipėsi į bendrovę „Julianus Inkaso“ dėl vieno iš savo klientų įsiskolinimo už suteiktas paslaugas. Su skolos perdavimu pateikiami ir kliento nurodyti kontaktiniai duomenys – telefono numeris. Šiuo atveju, kartu su skola perduotas telefono numeris priklausė trečiam asmeniui. Šią informaciją išsiaiškinome parėjus dviems dienoms nuo skolos ir kontaktinių duomenų perdavimo, todėl nedelsiant klaidingą telefono numerį panaikinome jį iš duomenų bazės“, – portalui atsiųstame oficialiame dokumente rašė bendrovės „Julianus Inkaso“ skolų išieškojimo vadovė Roberta Lesevičiūtė.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA