Tobulino pirmosios pagalbos ir keleivių aptarnavimo įgūdžius | Kas vyksta Kaune

Tobulino pirmosios pagalbos ir keleivių aptarnavimo įgūdžius

„Kautros“ nuotr.

Kiekvieną dieną vežant keleivius, bendraujant su jais, įvyksta daugybė netikėtų situacijų. Norint į jas tinkamai sureaguoti būtina pasiruošti, mokytis. Keleivių pervežimo įmonė „Kautra“ toliau tęsia vienus didžiausių autobusų vairuotojų mokymų Lietuvoje. Šiemet vykusiuose mokymuose dalyvavo virš 150 įmonės vairuotojų. Mokymai buvo sudaryti iš dviejų dalių – pirmosios pagalbos ir klientų aptarnavimo temų.

[galerija kiek=”4″]

Praktiniai pirmosios pagalbos kursai

Pirmosios pagalbos mokymų metu daugiausiai dėmesio buvo skirta pradiniam gaivinimui: kaip teisingai laikyti galvą, kur spausti, kiek įpūsti.

„Mokėme vairuotojus ir stengėmės įkvėpti tikėjimo savo gebėjimais padėti kitiems. Kad sunegalavus žmogui jie nepasimestų. Džiaugiamės, kad keleiviai galės jaustis saugiau, žinodami, jog vairuotojai moka suteikti reikiamą pagalbą“, – pasakojo įmonės, vedusios pirmosios pagalbos mokymus, atstovas Povilas Kačinskas.

Visas įgytas teorines žinias mokymų dalyviai galėjo pritaikyti besipraktikuodami ant specialiai tam skirtų manekenų.

„Laiku atpažinus ir informavus medikus kur kas lengviau ne tik išsaugoti sveikatą, bet ir gyvybę. Patiko, kad vairuotojai aktyviai uždavinėjo klausimus, aiškinosi aktualius dalykus bei norėjo išmokti kaip suteikti pirmąją pagalbą“, – kalbėjo P. Kačinskas.

Gerino keleivių aptarnavimo įgūdžius

Didžiąją mokymų dalį sudarė klientų aptarnavimo, bendravimo su jais tema. „Kautros“ vairuotojai buvo mokomi spręsti kritines situacijas, priimti greitus ir teisingus sprendimus.

„Mokymuose ugdome pozityvų mąstymą ir požiūrį į klientą. Daugumoje situacijų svarbiausia tinkamai suteikti paslaugas, atsakyti į klientų klausimus ir parodyti jiems dėmesį. Tikiu, kad jei ir kils kokių sunkumų ateityje, po šių mokymų vairuotojai ras sprendimus“, – kalbėjo mokymų lektorius Darius Rupšlaukis.

Mokymų metu be teorinės dalies buvo sprendžiamos ir praktinės užduotys, nagrinėjami konkretūs atvejai pasitaikantys darbe.

„Mūsų vairuotojai jau ilgą laiką vertinami už kokybišką aptarnavimą, mandagų bendravimą su keleiviais. Tai tarsi mūsų vizitinė kortelė. Juk, kad ir kokie nauji ar modernūs autobusai bebūtų, svarbiausias lieka žmogus. Tai vairuotojas, kuris kasdien bendrauja su keleiviu, jam padeda. Tikiu, kad mokymai padės palaikyti aukštą keleivių aptarnavimo lygį“, – kalbėjo „Kautros“ marketingo grupės vadovas Mindaugas Sakalauskas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA