Tobulino pirmosios pagalbos ir keleivių aptarnavimo įgūdžius

„Kautros“ nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kiekvieną dieną vežant keleivius, bendraujant su jais, įvyksta daugybė netikėtų situacijų. Norint į jas tinkamai sureaguoti būtina pasiruošti, mokytis. Keleivių pervežimo įmonė „Kautra“ toliau tęsia vienus didžiausių autobusų vairuotojų mokymų Lietuvoje. Šiemet vykusiuose mokymuose dalyvavo virš 150 įmonės vairuotojų. Mokymai buvo sudaryti iš dviejų dalių – pirmosios pagalbos ir klientų aptarnavimo temų.

Praktiniai pirmosios pagalbos kursai

Pirmosios pagalbos mokymų metu daugiausiai dėmesio buvo skirta pradiniam gaivinimui: kaip teisingai laikyti galvą, kur spausti, kiek įpūsti.

„Mokėme vairuotojus ir stengėmės įkvėpti tikėjimo savo gebėjimais padėti kitiems. Kad sunegalavus žmogui jie nepasimestų. Džiaugiamės, kad keleiviai galės jaustis saugiau, žinodami, jog vairuotojai moka suteikti reikiamą pagalbą“, – pasakojo įmonės, vedusios pirmosios pagalbos mokymus, atstovas Povilas Kačinskas.

Visas įgytas teorines žinias mokymų dalyviai galėjo pritaikyti besipraktikuodami ant specialiai tam skirtų manekenų.

„Laiku atpažinus ir informavus medikus kur kas lengviau ne tik išsaugoti sveikatą, bet ir gyvybę. Patiko, kad vairuotojai aktyviai uždavinėjo klausimus, aiškinosi aktualius dalykus bei norėjo išmokti kaip suteikti pirmąją pagalbą“, – kalbėjo P. Kačinskas.

Gerino keleivių aptarnavimo įgūdžius

Didžiąją mokymų dalį sudarė klientų aptarnavimo, bendravimo su jais tema. „Kautros“ vairuotojai buvo mokomi spręsti kritines situacijas, priimti greitus ir teisingus sprendimus.

„Mokymuose ugdome pozityvų mąstymą ir požiūrį į klientą. Daugumoje situacijų svarbiausia tinkamai suteikti paslaugas, atsakyti į klientų klausimus ir parodyti jiems dėmesį. Tikiu, kad jei ir kils kokių sunkumų ateityje, po šių mokymų vairuotojai ras sprendimus“, – kalbėjo mokymų lektorius Darius Rupšlaukis.

Mokymų metu be teorinės dalies buvo sprendžiamos ir praktinės užduotys, nagrinėjami konkretūs atvejai pasitaikantys darbe.

„Mūsų vairuotojai jau ilgą laiką vertinami už kokybišką aptarnavimą, mandagų bendravimą su keleiviais. Tai tarsi mūsų vizitinė kortelė. Juk, kad ir kokie nauji ar modernūs autobusai bebūtų, svarbiausias lieka žmogus. Tai vairuotojas, kuris kasdien bendrauja su keleiviu, jam padeda. Tikiu, kad mokymai padės palaikyti aukštą keleivių aptarnavimo lygį“, – kalbėjo „Kautros“ marketingo grupės vadovas Mindaugas Sakalauskas.

5 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Kauniečiai niršta: visą karštą šeštadienį teko praleisti be vandens

Vestuves Kaune atšokusi dainininkė Vasha parduoda suknelę: teks gerokai patuštinti piniginę

Degalinėje užsiliepsnojus kemperiui, smarkiai nukentėjo du žmonės (papildyta)

Lenktynėse Palangoje - gausi Matijošaičių šeima: žinomam tėčiui teko keisti gyvenimo būdą

Upėje pačiame Kauno centre - kraują stingdantis radinys

Skaitytojai užfiksavo masines muštynes: žiauriai sudaužytas žmogus

Naujausi partijų reitingai: dominuoja dvi politinės jėgos

Kauniečius iš lovos ankstyvą rytą verčianti „Šešios Trim“ bendruomenė: planuose - treniruotė kariniame laive

Lietuvių kelionė į Kauną: devynias valandas vėlavęs skrydis, sutrikdyta sveikata ir jokio paaiškinimo

Susiruošusiems apsipirkti į Lenkiją - puikios naujienos: tokių mažų kainų jau seniai nebuvo