Mėnuo po rinkimų: iš salono iššluoti geriausio Lietuvos automobilio modeliai | Kas vyksta Kaune

Mėnuo po rinkimų: iš salono iššluoti geriausio Lietuvos automobilio modeliai

V. Pilkausko nuotr.

Gruodį paskelbta, kad „Lietuvos metų automobilio 2018“ rinkimų laimėtoju tapo SUV tipo mašina „Mazda CX-5“. Japonų kūrinys užkariavo komisijos narių širdis, o per keturias savaites po džiugios žinios paskelbimo „Mazda“ atstovaujančiame „Inchcape Motors“ salone šio modelio populiarumas smarkiai išaugo.

[galerija kiek=”4″]

Dešimties žurnalistų komisija lapkričio 6-ąją pradėjo visų 34-ių dalyvių bandymus ir 27-ąją paskelbė septynis automobilius, kurie pateko į finalą bei po tris modelius, nominuotus kitiems apdovanojimams. Gruodžio 2-ąją finalinio vakaro metu kiekvienas komisijos narys tiems septyniems modeliams išskirstyti 25-is taškus, kad vienam automobiliui skirtų ne daugiau kaip 10.

„Mazda CX-5“, buvęs tarp kandidatų gauti specialų prizą „Už dizainą“, geriausiu įvardytas trijų komisijos narių – žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktoriaus Vitoldo Miliaus, „Delfi.lt“ autoriaus Jurgio Paplaičio ir LRT laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ vedėjo Valdo Juozo Vilūno. Daugelio kitų žurnalistų skalėse japoniškas krosoveris užėmė antrą-trečią vietas, tad viso surinktų 49 taškų pakako užtikrintai pergalei.

7 balus automobiliui skyręs V. Milius taip argumentavo savo pasirinkimą: „Visų pirma – medalis dizaineriams. Išorė atrodo idealiai. Kažkoks tobulas harmonijos gogelmogel, kuriame galima rasti ir saldžių, ir aštrių prieskonių. Įlipus į vidų – gimti namai, tvarkingi, suprantami ir patogūs. Atrodo, kad net nebesvarbu, kaip „CX-5“ važiuoja, bet ir važiuoti šis modelis moka puikiai.“

„Naujos kartos „CX-5“ – brandesnis, komfortiškesnis, bet ne mažiau azartiškas nei ankstesnis modelis. Tiksliai veikianti vairo sistema ir kokybiškas, „premium“ klasei prilygstantis salonas. Be to, akį traukianti išvaizda. Vienintelis didesnis priekaištas – su benzininiu varikliu ir perjungus į sportinį režimą, ilgai aukštus sūkius laikanti automatinė pavarų dėžė“, – antrino tiek pat balų skyręs J. Paplaitis.

Pergalingai japonų markei atstovaujančios „Inchcape Motors“ Kauno salono vadovo Dariaus Armono teigimu, susidomėjimas „Mazda CX-5“ po rinkimų tikrai yra išaugęs. „Šio „Mazda“ modelio žinomumas jam laimėjus „Lietuvos metų automobilio 2018“ titulą yra labai didelis – praėjusios savaitės pirmoje pusėje buvome pardavę visus automobilius, tąnakt atvyko nauja partija. „Mazda CX-5“ klientai salone tikrai ieško ir įsigyja“, – sakė D. Armonas.

Anot jo, situacija tokia, kad „Mazda“ pagaliau buvo įvertinta. „Paprastas dalykas – laimėjimą, manau, lėmė tai, kad „Mazda“ nėra paprasta automobilių kompanija. Ji gamina pusiau „premium“ klasės automobilius, kuriuose taikomi itin pažangūs sprendimai. Vienas naujausių – „SkyActiv“ technologija, optimizuojanti variklio kompresiją, transmisiją, važiuoklę ir kėbulą maksimaliai efektyviam kuro sunaudojimui ir dinamiškam važiavimui“, – svarstė „Inchcape Motors“ atstovas.

Galiausiai, inovacijos buvo pastebėtos Lietuvos žurnalistų. Kaip sakė D. Armonas, tai nebuvo netikėta – veikiau ilgalaikių „Mazda“ investicijų rezultatas.

Jis taip pat džiaugėsi, kad iš „Inchcape Motors“ salono yra išvažiavę iš viso septyni „Lietuvos metų automobilio“ laimėtojai: „Mazda CX-5“ (2018-ųjų automobilis), „Hyundai i40“ (2012-ųjų), „Ford C-Max“ (2011-ųjų), „Ford S-Max“ (2007-ųjų), „Mazda 6“ (2003-ųjų), „Ford Mondeo“ (2001-ųjų) ir „Ford Focus“ (1999-ųjų).

„Šis vienos atstovybės laimėjimų skaičius – didžiausias mūsų šalyje. Jokio kito salono atstovaujami automobiliai nėra pelnę tiek geriausio Lietuvos automobilio titulų“, – tvirtino D. Armonas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA