Nustatyti labiausiai besireklamuojantys prekybos tinklai | Kas vyksta Kaune

Nustatyti labiausiai besireklamuojantys prekybos tinklai

BNS 2017/12/03 14:10
Asociatyvi / R. Tenio nuotr.

Reklamos apimtys Lietuvoje šiemet augo 3,9 proc. Labiausiai į viršų šoko kino, vidaus televizijos, interneto ir lauko video reklama, o nuosmukis fiksuotas žurnaluose ir laikraščiuose. Nustatyti ir trys daugiausia reklamos pirkę prekybos tinklai, o bendrai į vartotojų galvas plūdo milžiniški kiekiai reklaminių pranešimų.

„Reklamos apimčių augimą šiais metais labiausiai lemia prekybos tinklų kategorija. Per dešimt mėnesių, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, prekybos tinklų reklamos išlaidos augo 40 proc., pirkėjo lojalumo kortelių – 82 proc. Į didžiausių reklamuotojų dešimtuką patenka trys prekybos tinklai – „Lidl“, „Maxima LT“ ir „Palink“, kurių reklamos biudžetai šiais metais augo atitinkamai 2,1 karto, 38 proc. ir 32 proc.“, – BNS teigė tyrimą atlikusios bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Anot jos, telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ vardo pristatymas šių metų pradžioje lėmė, kad žiniasklaidoje labiausiai išaugo telekomunikacijų kompanijų reklamos išlaidos. Pustrečio karto didėjo valstybinių institucijų bei Europos Komisijos pristatomų projektų bei programų, du kartus – optikos parduotuvių reklamos biudžetai.

„Kantar TNS“ duomenimis, labiausiai šiemet mažėjo vaistų nuo skausmo, analgetikų (20 proc.), prekybos internetu (18,2 proc.) ir gaivinančių gėrimų (18 proc.) reklamos išlaidos. Reklamos išlaidas 2017-aisiais labiausiai didino socialinius projektus pristatanti Aplinkos ministerija, „Glaxo SmithKline“ ir „Lietuvos draudimas“. Tarp labiausiai mažinančių biudžetus yra bendrovės „Coca-Cola“, „Johnson&Johnson“ ir „Paulig“.

Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 9,7 procento. Laikraščiuose jos plotas krito 7,7 proc., žurnaluose – 12,5 procento. Laikraščiuose išspausdinta 7,33 mln., žurnaluose – 4,8 mln. kv. centimetrų reklamos. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 13,2 procento.

Televizijos reklamos augimas šiais metais siekė 3,2 proc. – ištransliuota 1,543 mln. reklaminių klipų. Radijo stotys šiemet transliavo beveik 7 mln. sekundžių reklamos – 8,7 proc. daugiau nei pernai per dešimt mėnesių. Kino reklamos apimtys šiais metais augo 34 proc. – iš viso buvo parodyta 466 tūkst. reklaminių klipų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 2,2 proc. – vidutiniškai per dieną stenduose buvo 16,9 tūkst. kv. metrų reklamos. Ant degalinių kuro pylimosi pistoletų šiemet užklijuota 29,7 tūkst. reklaminių lipdukų – 0,1 proc. daugiau nei pernai. Vidaus televizijos reklamos kiekis per metus padidėjo 30 procentų.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA