Atidedama griežtesnė receptinių vaistų kontrolė: ką reikėtų žinoti?

NAUJAUSIOS ŽINIOS

72 KOMENTARAI

  1. Jolka 2017/11/19 21:17

    Nu veryga pasiutai,kontraceptikai su receptu!ar mazai naslaiciu,nozpa,nuo viduriavimo,alergijos ar saulej vasara perkaitot,susiprotekit gyd.neturi kada dirbt tik raso receptus.

  2. Mes 2017/11/19 16:37

    Beje, šiandien pirkau rusiško pavadinimo Ибупрофен 400 mg ir toks stiprumas nereceptinis, o kito gamintojo Ibuprofen Lannacher 400 mg – toks pat stiprumas jau receptinis. Skirtumas tik kainoje. Idomu, kokią sveikatos kenksmingumo kontrolę vykdo? Gal Aurelijus Veryga suinteresuotas kontroliuoti tik tam tikrų gamintojų prekių sėkmingą pardavimą? Kvepia privačių ir darbinių interesų konfliktu. Ir beje, kaip gali būti skiriama bauda už receptinio pardavimą, kai už nereceptinio tokio pat analogiško pardavimą nebaudžiama? Čia bauda ministrui turi būti už prastai pradėtą kontrolę, jei jau atšaukė baudas. Dirbs du kartus tuo pačiu kontrolės klausimu, darbo laikas ir lėšos švaistomos.

  3. omeprazolis 2017/11/19 15:02

    o kam omeprazoli daryt receptiniu? salutinis jo poveikis beveik tik skausmai visokiu organu, vemimas, trie dimas. Letali doze 4g kilogramui kuno mases(LD50) vadinasi 70 kg zmogui norint nusinuodyt 50 proc tikimybe reikia 280 gramu omeprazolio tai yra 14 tukstanciu tableciu. O paracetamolio uztektu 1 lapelio per karta isgerto ir gali but kad kepenis reiktu keist

  4. As 2017/11/19 15:00

    nuo skausmo vaistu be recepto nebegali net nusipirkt absurdas…

  5. vaidas 2017/11/19 14:22

    veryga jaucia kad zmones nori kad ji ismmestu is ministru.nekencia keikia ji zmones.bet jis sake nezagsi jam nusispjaut

  6. Jurijus 2017/11/19 13:43

    Tai klizmai recepto reikia ar jau ne ?😀

    • klizma 2017/11/19 14:43

      taigi straipsny parasyta, kad viskas kas eina ne per burna yra receptiniai

  7. Vera 2017/11/19 13:05

    пока к врачю попадешь за рецептом мо=но и опоздатьб болит сегодня- приходи завтра

  8. Zana 2017/11/19 12:57

    Larisa Nesterova-Čubukova

  9. Gitana 2017/11/19 12:55

    Nu šlykšti darosi ta Lietuva ir gėdinga

  10. Mes 2017/11/19 11:26

    Deja, straipsnis klaidina: Ibuprofenum 400 mg yra receptinis, o lyginti reikia su Ibuprom 400 , kuris kazkodel nereceptinis, stai cia komercija ir ne kontrole.

    • Mes 2017/11/19 16:28

      Beje, šiandien pirkau rusiško pavadinimo Ибупрофен 400 mg ir toks stiprumas nereceptinis, o kito gamintojo Ibuprofen Lannacher 400 mg – toks pat stiprumas jau receptinis. Skirtumas tik kainoje. Idomu, kokią sveikatos kenksmingumo kontrolę vykdo? Gal Aurelijus Veryga suinteresuotas kontroliuoti tik tam tikrų gamintojų prekių sėkmingą pardavimą? Kvepia privačių ir darbinių interesų konfliktu.

    • Mes 2017/11/19 16:38

      Ir beje, kaip gali būti skiriama bauda už receptinio pardavimą, kai už nereceptinio tokio pat analogiško pardavimą nebaudžiama? Čia bauda ministrui turi būti už prastai pradėtą kontrolę, jei jau atšaukė baudas. Dirbs du kartus tuo pačiu kontrolės klausimu, darbo laikas ir lėšos švaistomos.

  11. Romualdas 2017/11/19 11:11

    Rasoma ka reikia žinoti?juk ir taip aisku ten sedi utopistai,skendintys savo fantazijose kurios eiliniam pilieciui dzin.Svajokite,kurkite bet eksperimentus pirmiausia renkite tarp savo seimu ir partijos nariu rate o ne tauta kaip Osvencime daktaras Mengele renge su kaliniais.a turi buti a o ne V….

  12. Jūratė 2017/11/19 10:53

    Kartais ir antibiotinkai reikalingi be recepto, nes gyd. kai kurias atv, jo neišrašo, o žmogus būtų pasveikęs. Pvz. kai kurias vėžio formas galima išgydyti paprasčiausiais antibiotikais, bet pagal tą ligą jie nepriklauso – tosk nurodymas iš aukščiau.

    • Paulius 2017/11/19 11:13

      Antibiotiku vartojimas neteisingai ne tik bereiksmis, bet ir padeda sukurti antibiotikams atsaprias bakterijas, kad kelia pavoju zmonijai. Man labai idomu kaip su antibiotikais vezi gydo, gal numestum tyrima?

      • gugle 2017/11/19 14:48

        i gugles paieska irasai ir gausybe straipsniu apie 50 milijonu
        antibiotics cancer treatment
        Anticancer antibiotics

    • Birutė 2017/11/19 13:00

      Jeigu gydytojas neišrašo, vadinas nereikia. Dėl to antibiotikai ir su receptu, kad žmonės savigyda neužsiminėtų nežinodami kaip veikia antibiotikai.
      Verta pasidomėti apie situaciją Rumunijoje, kur žmonės gali gauti antibiotikų be recepto, o po to tenka jiems spręsti problemas dėl atsiradusio bakterijų atsparumo antibiotikams.

  13. Rasa 2017/11/19 10:34

    Vaistu kontroles taryba, prasom pasakyti, kas perka, pvz, be reikalo vaista Tiroxin? Arba nuo skausmo diclac ampules? Ateina suriesto nuo skausmo zmogaus artimasis ir nori nupirkti nepasikeliancio is lovos artimojo skausmui nuimti , ka visada ir darydavo ir padedavo, kokio stipresnio nuskausminamojo, leidziamo, ir negali, nes kazkoks berazumis sumaste, kad kazkas ji pirks siaip sau, be reikalo, arba nimesilis – tai staciai bambonke, skanumynas, kuri perka kas tik sugalvojes pramogai. ABSURDAS. Suprantu, kad antibiotikai, trankviliantai, kontraceptikai- taip, tik su receptu, bet visa kita- anekdotas.

  14. Almukas 2017/11/19 10:31

    Lenkijoj be receptų gausim 😉🤣

  15. Dovilė 2017/11/19 09:58

    Taip ilga laiką buvo žiūrima į receptinių vaistų pardavimą be recepto pro pirštus, nes nesinorėjo pacientų siuntinėti atgal pas gydytoja ir nebuvo grasinama prarasti licenzija. Tai yra ir vaistininkų, bet didžioji dalis kaltės ir gydytojų, kurie tingėdavo rašyti receptus, dėl to nekaltinkite vien tik vaistininkų, o kur Jūsų gydytojai? Kad paskirdami vaistus neduoda receptų? Ar išrašo ant paprasti lapuko, kas nėra receptas. Dar pora retorinių klausimų:
    Ar normalu, kad gydytojas nežino, kas yra receptinis vaistas ir nerašo jam recepto?
    Ar kad išvis neskiria maisto papildo nuo vaistų?
    Ar kad paskiria vaistą ant lapuko, kas neatitinka recepto?
    Ir galiausia paprašius recepto, sako eik į vaistine gausi, jei ne eik į kita?

    Ar tai yra normalu, nereik pulti tik vaistininkų, reiketu pasižiūrėti ir į gydytojus, kurie taip pat ne visai atsakingai žiuri į savo darbą.

    • Jurga 2017/11/19 10:44

      Saunuole.pritariu. Dar gydytojai nezino net tarptautiniu pavadinimu.pvz. Analgino.ant recepto parasyta Tab.Analgini.😊.Kiti gydytojai pasako pacientui -as negadinsiu blanku del to.kad vaistininkai nezino kam reikia recepto.o kam ne(nimesil). Labai daug yra pavyzdziu.kai issraso vaista nuo kirmeliu.o pacientui pasako.kad tai pleciantys.susisiekus su gydytoju.jo buna pasakymas.na truputi ne ta veikliaja medziaga parasiau…tai jums normalu???

    • Danutė 2017/11/19 11:39

      pilnai sutinku, man pastoviai reikia vaistu, juos vartoju gal 20 metu, nepamenu kada gydytoja rase recepta, arba nueini, koseji isvardina ACC, ar Brontex , nu antibijotikams parasydavo..

    • Giedre 2017/11/19 12:36

      Matyt prasti gydytojai pasitaike, tokius keist ir negryzt, jei yra galimybe .Mano seimos gydytoja ir pediatre man ir vaikam visada israsydavo normalu recepta.
      O kiek buvo vaistinese parduodamu vaistu, ant kuriu pakuociu aiskiai parasyta- receptinis vaistas? Tokiu ir pati esu nusipirkus nekarta, nes pati vaistininke pasiulydavo.Tas pats omeprazolis, stipresni nei 400 ibuprofenai, visi steroidiniai priezuzdegiminiai/ nuskausminamieji, helmetikai,daugybe vaistu nuo persalimo- visi zmones juos iprato pirkt be recepto, nes juos parduodavo .O paskui viskas taip ir uzsisuka- kam eit pas gydytoja, juk zinau, kuo anksciau gydziausi, tai nueisiu vel to pacio nusipirksiu.

    • Dovilė 2017/11/19 12:49

      Giedre Andriusyte labai smagu, kad gydytoja atsakingai žiuri į savo darbą, butų dauguma tokiu gydytoju, nebutu tokiu problemu ir sąmyšio, čia yra visos sistemos klaida, vaistininkų, kad griežtai nereikalavo receptų, gydytoju, kad nerašė ir pacientu, kad nesaugojo gautų receptų. Tik nesmagu, kai yra kaltinama viena puse, reikia kantrybes visiems, praeis pora mėnesių, visi turės receptus ir nebeliks problemos.

    • Kristė 2017/11/19 13:21

      110% pritariu Dovilei Čiuladaitei. Ta gydytoja, kuri per žinias piktinosi, kad dabar jai reikia ieškoti ar vaistas yra vaistas ar papildas buvo absoliučiai absurdiška ir nesolidu…

    • Jurga 2017/11/19 16:43

      Ka sneket net apie tai.kad gydytojai net ne patys issraso receptus.o sesutes.rezidentai.kad pacientu akyse net nemato ir nezino kokia ju dabar sveikata.kaip veikia priskirti vaistai.ateina i vaistine ir vaistininkas turi viska isklausyti.patarti.paskambinti gydytojui.jei blogai israsytas receptas…Kodel nuo to nepradedama ziureti.vaistininkai didesni rysi turi su pacientais.

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Kauno pareigūnai sulaikė vyrą, įtariamą Šančiuose įvykdytu nužudymu

Kauno įgulos karininkų ramovėje nuaidėjo „Priesaika“

Seimas – prieš žmogui palankesnes išankstinės pensijos sąlygas

Grįžti į Lietuvą gali ir nepavykti: „Ryanair“ ruošia streiką

Perskaičiuos valstybei padarytą žalą - neužtenka ES paramai gauti

Avarija Tunelio gatvėje - moteris patyrė galvos traumą

Išrinktas Kauno dramos teatro vadovas

S. Skvernelis atšovė į prezidentės kritiką: šalyje yra vienas žmogus, kuris neklysta

Patvirtintas 2018 metų biudžetas

Chanuka prasideda tik šiandien, tačiau Kaune pradėjo švęsti anksčiau