Masinis bankų kraustymasis: kitas – SEB

Asociatyvi / DELFI nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Toliau mažėja bankų klientų aptarnavimo padalinių Maironio gatvėje – prie išsikeliančio „Swedbank“ prisijungia SEB bankas. Jau už kelių mėnesių SEB pakvies į naujame pastate įkurtą centrą – banko atstovai planuoja, kad jis taps išmaniausiu Kaune.

SEB bankas portalui „Kas vyksta Kaune“ atskleidė, kad finansinių paslaugų centras šiuo metu esantis Laisvės al. 82 / Maironio g. 17, kitų metų kovą įsikurs naujose patalpose Kaune. Naujasis banko skyriaus adresas bus Nemuno g. 3. Pastato, kylančio priešais Kauno apskrities priešgaisrinę gelbėjimo valdybą, statybos tebevyksta, tačiau joms pasibaigus bankas įsikurs moderniame 6 aukštų pastate, beveik 1,6 tūkst. kvadratinių metrų plote per keturis aukštus. Bankas, anot SEB atstovų, persikels į besivystančią komercinės paskirties miesto dalį, o tai bus patogu banko klientams.

Planuojama, kad tai bus išmaniausias SEB banko skyrius Kaune. Naujosios patalpos bus funkcionalesnės ir modernesnės, labiau pritaikytos klientų poreikiams. Skyriuje bus įdiegtos šiuolaikinės technologijos, kurios padės klientams taupyti laiką ir patogiau tvarkyti finansinius reikalus.

Skels į dvi grupes, konsultuos ir per nuotolį

Šiame skyriuje bankas išbandys naują klientų aptarnavimo koncepciją – klientų aptarnavimo zonos bus suskirstytos į dvi dalis. Vienoje zonoje (pirmame aukšte) bus aptarnaujami klientai, kurių pageidaujamoms paslaugoms atlikti nereikia daug laiko. Kitoje erdvėje (antrame aukšte) bus aptarnaujami klientai, kurie pageidaus konsultacijų, užtrunkančių ilgiau.

Į naująją vietą skyrius persikels kaip finansinių konsultacijų skyrius, kuris lauks klientų, norinčių su banku pasitarti dėl taupymo, investavimo, draudimo, būsto paskolų, nuosavo verslo steigimo ar kitų klausimų. Gauti šią finansinę konsultaciją klientas galės ir neišeidamas iš namų, darbo vietoje ar keliaudamas užsienio šalyje – skyriuje įdiegtos technologijos leis rengti nuotolines vaizdo konsultacijas internetu realiu laiku – savo namų ar nešiojamo kompiuterio ekrane klientas matys banko konsultantą, aptariamus duomenis ir kitą vaizdinę medžiagą. Tai – visai šviežia, šiemet SEB klientams sukurta paslauga.

Įvairioms paslaugoms – išmaniosios technologijos

Skyriuje veiks išmani eilių reguliavimo sistema, kuri apie priartėjusią eilę klientą, jam pageidaujant, įspės SMS žinute. Pasak SEB atstovų, tai patogu tiems, kurie atvyksta iš anksto nesusitarę dėl vizito laiko ir būna priversti laukti savo eilės.

Skyriaus konsultantai taip pat turės planšetinius kompiuterius, kuriais mokys klientus, kaip naudotis išmaniais ir inovatyviais banko sprendimais, padės savarankiškai susitvarkyti įprastas kasdienes operacijas – pervesti lėšas, užsisakyti kortelę interneto banku ir t. t.

Be to, naujose patalpose bus įrengtos patogios laukimo zonos pirmame ir antrame pastato aukštuose bei privatumą užtikrinančios erdvės, kuriose darbuotojai konsultuos privačius ir verslo klientus.

Visą parą savitarna – grynųjų pinigų operacijoms

Grynųjų pinigų operacijas klientai galės patogiai ir greitai atlikti visą parą veiksiančioje savitarnos zonoje naudodamiesi dviem bankomatais, išmokančiais ir priimančiais grynuosius pinigus (eurus). Pervesti lėšas bus galima pasinaudojus interneto banko terminalu. Kadangi savitarnos zona veiks ištisą parą, taip pat ir švenčių dienomis, klientui, pageidaujančiam atlikti grynųjų pinigų operaciją, nereikės taikytis prie banko skyriaus darbo laiko.

Tuo tarpu jau nuo sausio 1 d. dabartinio banko skyriaus, esančio Laisvės alėjos ir Maironio gatvės sankirtoje, darbuotojai nebeatliks grynųjų pinigų operacijų ir teiks tik finansines konsultacijas. Klientus, kurie pageidaus grynųjų pinigų operacijas atlikti tarpininkaujant skyriaus darbuotojui, bankas nuo 2018-ųjų kvies atvykti į SEB banko Dainavos klientų aptarnavimo skyrių Taikos pr. 88A, kuriame tokios operacijos bus atliekamos.

Auga finansinių konsultacijų poreikis

Šiuo metu pusė SEB banko skyrių Lietuvoje jau veikia kaip finansinių konsultacijų skyriai, kuriuose grynųjų pinigų operacijas klientai atlieka savarankiškai savitarnos zonoje. Skyrių tinklo pertvarką bankas pradėjo prieš trejus metus ir nuosekliai ją tęsia. Priežastys, kodėl padalinius bankas pertvarko į finansinių konsultacijų skyrius, kuriuose grynųjų pinigų operacijos atliekamos tik savitarnos zonoje, yra kelios.

Visų pirma, anot SEB atstovų, keičiasi banko klientų įpročiai ir poreikiai – reikalus jie tvarko internetu: tada, kai patogu, ir ten, kur patogu. Antra, vykti į banko skyrių pervesti lėšas, pasirašyti vartojimo kredito sutarties, pasiimti mokėjimo kortelės ar pažymos klientai ir nebenori, ir nebereikia – visa tai galima padaryti nuotoliniu būdu. Dėl to daug dėmesio bankas dabar skiria skaitmeninių sprendimų plėtrai – perkelia paslaugas į interneto banką, tobulina mobiliąją programėlę, diegia naujas nuotolines paslaugas. Trečia, šios nuotolinės bei savitarnos priemonės taupo klientų laiką ir pinigus. Pavyzdžiui, įnešti pinigus į savo sąskaitą naudojantis bankomatu privačiam klientui nieko nekainuoja.

Tuo pačiu bankas mato, kad išsamių finansinių konsultacijų poreikis auga ypač sparčiai – klientams priimant finansinius sprendimus, vis svarbesnė jiems tampa galimybė pasitarti su banko specialistu.

15 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Kauno įgulos kariai kviečia kartu švęsti kariuomenės dienos 99-ąsias metines

Kinai Kauno rajone domisi žemės ūkiu, galimybėmis studijuoti ir investuoti

Eurolygos akistatoje – susidūrimas su komandai pažįstamu žaidėju

Žvalgosi didžiausių metų geradarių

Kviečia atsiliepti eismo įvykį mačiusius gyventojus

Sunerimę skaitytojai: kas vyksta Kauno oro uoste?

Kaune į naują „McDonalds“ investuotas milijonas eurų: planuoja statyti daugiau

Vairuotojams kurį laiką teks aplenkti V. Putvinskio gatvę

Lietuvoje lankysis popiežius (papildyta)

Eidama Kauno senamiesčiu mažamečio mama raudo iš gėdos