Magiškas kauniečio apsipirkimas elektroninėje parduotuvėje: nei prekės, nei pinigų

Asociatyvi / LB nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kaunietis, įsigyjęs prekę elektroninėje parduotuvėje, liko it musę kandęs. Pasak jo, nusipirktą daiktą prijungęs prie kompiuterio, susidūrė su nesklandumais – prekė nefunkcionavo. Tad interneto parduotuvės atstovai buvo paprašyti grąžinti pinigus. Tačiau to padaryti jie esą nesutiko, tik paprašė atsiųsti įsigytą daiktą patikrai. Kaunietis tikina savo prekės iki šiol laukiantis jau beveik mėnesį.

„Rugsėjo mėnesį elektroninėje parduotuvėje „Pigu.lt“ pirkau vieno terabaito talpos kietąjį išorinį kompiuterio diską. Prijungęs daiktą prie savo kompiuterio, supratau, jog kompiuteris jo neriima. Tad nuvežiau kietąjį išorinį diską atgal į „Pigu.lt“ atstovybę ir paprašiau, kad grąžintų pinigus. Interneto parduotuvės atstovai priėmė mano pirkinį, bet pinigų negrąžino, tik nusiuntė patikrinti, kur slypi įsigyto daikto problema. Nustatė, jog kietasis išorinis kompiuterio diskas nebuvo suformatuotas ir parašė man, jog mano pretenzija dėl prekės – nepagrįsta, nes tai – mažos reikšmės gedimas, kurį pavyko sutvarkyti, ir dėl to nuspręsta grąžinti prekę man atgal. Tačiau praėjo jau beveik mėnuo, o aš vis dar neatgavau savo prekės“, – nutikusią istoriją pasakoja portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.

Pasak kauniečio, šiuo metu jis rankose neturi nei įsigyto daikto, nei pinigų. Tiesa, minėtos interneto parduotuvės taisyklėse yra parašyta, jog prekę galima grąžinti į pirkimo vietą ir atgauti pinigus tik tuo atveju, jei nepatinka spalva ir panašaus pobūdžio dalykai, sako jis. „Kai išgirdau, jog kietojo išorinio kompiuterio disko problema nebuvo didelė, mane vis tiek apniko abejonės. Pradėjau mąstyti apie tai, jog galbūt verta investuoti daugiau ir įsigyti kokybiškesnį tokio tipo daiktą. Susirašinėjau su „Pigu.lt“ atstovais elektroniniu paštu. Gavau jų priekaištą, jog mano įsigyta prekė esą naudota – neva matomos ir naudojimo žymės. Ar kietojo išorinio disko prijungimas laidu prie kompiuterio yra laikomas naudojimu? Juk į vidų nieko nebuvau įkėlęs. Tiesiog patikrinau, ar jis veikia, ar ne“, – sako portalo skaitytojas.

Vyro teigimu, „Pigu.lt“ atstovai nesileido į kalbas ir grąžinti pinigų už prekę esą neketino, nes įsigytas daiktas jau neva prarado vadinamąją „prekinę“ išvaizdą, nors jis buvo grąžintas supakuotas dėžutėje kaip pridera.

„Man buvo pasiūlyta kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, jog jie paaiškintų, kaip turiu elgtis atsidūręs tokioje situacijoje kaip ši. Tikras absurdas, besitęsiantis jau kone mėnesį. Neseniai vėl skambinau bendruoju „Pigu.lt“ telefonu, pasakiau, jog noriu, kad man būtų grąžinti pinigai. Deja, gavau atsakymą, kad mano probleminis klausimas yra sprendžiamas, ir nieko daugiau“, – teigia kaunietis.

Susisiekėme su elektroninės parduotuvės „Pigu.lt“ atstovais ir pasidomėjome portalo skaitytojui nutikusiu įvykiu. Po kurio laiko gavome atsakymą: „Mes neišprendėme kliento problemos laiku, ir todėl nuoširdžiai atsiprašome. Ši nemaloni padėtis susidarė dėl mūsų darbuotojo žmogiškosios klaidos, kai nebuvo tinkamai perduota informacija. Pakoregavome procesus taip, kad ateityje sistema padėtų identifikuoti žmogiškąsias klaidas, ir tokie atvejai nesikartotų, o mūsų klientai galėtų džiaugtis pirkiniais“, – komentavo komunikacijos projektų vadovė Indrė Beganskaitė.

Viešumas ir mūsų portalo žurnalistų skambutis padėjo išspręsti nemalonią kauniečiui nutikusią situaciją. Pasak „Pigu.lt“ atstovės, klientui buvo pasiūlyta pasirinkti, ar jis norėtų grąžinti prekę ir atgauti pinigus, ar išsirinkti naują prekę. „Klientas pageidavo naujos prekės, tad ją išsirinko ir atsiuntė mums nuorodą, bei pasisiūlė primokėti skirtumą, kadangi išsirinkita prekė yra brangesnė. Tačiau mes pritaikėme klientui nuolaidą, prekę užsakėme, šiuo metu ji paruošta, ir jau pirmadienį bus pristatyta į Kauno prekių atsiėmimo centrą, tad klientas galės ją atsiimti ir naudotis“, – tikino I. Beganskaitė.

O jums ar teko susidurti su nesklandumais perkant internetu?

50 KOMENTARŲ
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Atomazga: neįgalią motiną uždusinęs kaunietis - pakaltinamas

„Kas vyksta Kaune“ skaitytojai padėjo surasti pavogtą pirtį: banditai toliau ieškomi

Nauji butai Kauno senamiestyje vilioja ieškančius balanso tarp karjeros ir turiningo laisvalaikio

Valstybės biudžete numatyta skirti pinigų naujajam Kauno stadionui

Sunkiasvorio automobilio partrenkta moteris paniro į komą

Nelaime paženklintas vidurnaktis: per gaisrą užgeso žmogaus gyvybė

10 Kauno regiono baseinų: kiek kainuoja, geriausi kainų pasiūlymai, paslaugų paketai

Skaitytojo nuomonė: kaunietį papiktino A. Tapino pacifistinės idėjos

Džiugios žinios: „Ryanair“ iš Kauno skraidins dar dviem naujomis kryptimis

Karą propaguojančias prekes ketinama drausti įstatymu