Ketvirtadienį rinkodaros pasaulio atstovai susirinks į didžiausią marketingo konferenciją Kaune | Kas vyksta Kaune

Ketvirtadienį rinkodaros pasaulio atstovai susirinks į didžiausią marketingo konferenciją Kaune

Organizatorių nuotr.

Po rekordinio dalyvių skaičiaus sulaukusios „LiMA Day Kaunas‘16”, šiais metais konferencija keliasi į naują erdvią „Cinamon“ kino salę. LiMA Day Kaunas‘17 pagrindinė konferencijos tema bus „Marketinge kaip kine – geros istorijos (nebe)pakanka“.

[galerija kiek=”4″]

Visos dienos renginyje bus kalbama apie tinkamas, teisingas istorijas, kurios leidžia prekės ženklui gyventi ir yra jo stiprybė. Tačiau paprastos istorijos dažniausiai neužtenka, tam reikia kur kas daugiau. Istorija tarsi tiltas tarp prekės ženklo ir vartotojo, tačiau tik geriausios pavergia vartotojų širdis ir protus. Kaip tai padaryti?
Patarimais ir įžvalgomis renginyje dalinsis 15 pranešėjų, šiais metais sukūrusių garsiausiai nuskambėjusius marketingo projektus.

Tomas Ramanauskas – sėkmingai dirba reklamoje pastaruosius 15 metų, yra įkūręs tarptautiniu mastu įvertintą reklamos agentūrą „New!”, turinio agentūrą „SuperYou” ir brandingo studiją „Godspeed”.

Antonio Bechtle – savo karjerą marketinge pradėjo kurdamas tekstus „Leo Burnett Lima“ (Peru). Šiuo metu Antonio vadovauja „The Atomic Garden Vilnius“ kūrybos kursui, yra laisvai samdomas tekstų kūrėjas ir kūrybos vadovas, dirbantis su tarptautiniais klientais.

Linas Šiautkulis – komunikacijos ekspertas, LiMA valdybos pirmininkas, „BPN LIETUVA“ vadovas. Paskutinius 14 metų Linas dedikavo rinkodaros komunikacijai. Kaip pranešėjas, lektorius ar moderatorius aktyviai dalyvauja Baltijos šalių edukacinėje marketingo veikloje.

Daugiau apie konferenciją LiMA Day Kaunas’17 bei visus pranešėjus www.limaday.lt .

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA