Europos skaitmeninių inovacijų lyderiai atvyksta į Kauną

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

„Supernova Kaunas“ – tai pirmasis Kaune vykstantis kūrybinių industrijų ir inovacijų festivalis, skirtas visiems, dirbantiems rinkodaros, komunikacijos ir reklamos srityse, bei verslo atstovams.

Gimęs Italijoje, Breša mieste, festivalis tapo sėkmės istorija, sulaukusia didelio gamybos, kūrybos, meno atstovų bei miesto gyventojų dėmesio, tad jis yra ne tik puiki galimybė panaudoti Italijoje sukauptą patirtį, atsivežti įdomiausius tarptautinius pranešėjus, bet ir proga sukurti unikalų renginį Kaune.

Grįžta po metų pertraukos

„Supernova Kaunas“ pirmaisiais metais įrodė, kad inovacijos svarbios ne tik technologijų kūrėjams, bet ir verslui, miestui, o svarbiausia – kiekvienam iš mūsų. Todėl ypač džiaugiamės, kad festivalis į Kauną atkeliauja jau antrą kartą.

Šiemet renginys vyks spalio 5 d., Pažaislio vienuolyno komplekse įsikūrusiuose svetingumo namuose Monte Pacis. Pagrindinėje scenoje pasirodys šeši tarptautiniai pranešėjai, kurie ves paskaitas skaitmeninės rinkodaros, prekės ženklo istorijos kūrimo, dizaino, video turinio, socialinių medijų temomis. Šalia pagrindinės scenos bus įrengta mažesnė erdvė, kurioje paskaitas skaitys vietiniai lektoriai, tad kiekvienas dalyvis galės pasirinkti, kuri tema jam įdomesnė ir kur labiausiai norisi sudalyvauti.

Renginio metu taip pat vyks dvi sesijos, kurių metu bus galima apsikeisti vertingais verslo kontaktais. Jose dalyvauti gali visi, įsigiję bilietus į renginį.

Organizatoriai verslo pažinčių sesijos dalyvių sąrašą skelbia iš anksto, nes norima, kad jos duotų realią naudą. Todėl kiekvienas žmogus gali pasitikrinti sąrašą dar prieš renginį ir, radęs potencialų verslo partnerį, sudalyvauti jame bei užmegzti reikiamą kontaktą.

Festivalis nėra motyvacinio pobūdžio

Festivalį „Supernova“ į Kauną atvežantys bendradarbystės erdvės „Talent Garden Kaunas“ įkūrėjai sako, kad bilietų skaičius yra ribotas ne tik dėl techninių priežasčių (riboto dydžio erdvių svetingumo namuose Monte Pacis), bet ir dėl renginio kokybės. Pagrindinis renginio tikslas – suburti kokybišką auditoriją ir sukurti tokią aplinką, kurioje dalyviai ateitų ne tik paklausyti aktualių pranešimų, bet ir apsikeistų kontaktais bei užmegztų realias verslo pažintis.

„Mes nenorime organizuoti masinės konferencijos, į kurią žmonės ateitų paklausyti motyvuojančių ir įkvepiančių pranešimų penktadienį, o pirmadienį vėl eitų į savo nemėgstamą darbą ir gyventų nuobodų gyvenimą. Mes tikime, kad kiekvienas žmogus pats turi rasti jį labiausiai motyvuojančias veiklas, o į „Supernova“ kviečiame ateiti paklausyti gero ir praktikoje lengvai pritaikomo turinio, kuris padėtų kilti atitinkamoje srityje, kurioje žmogus dirba ir nori joje tobulėti“ – sako „Talent Garden Kaunas“ įkūrėjas Artūras Bulota.

Daugiau informacijos apie festivalį skaitykite čia.

1 KOMENTARAS
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Tarpukaris: vaikų patriotizmą ugdė ir sąsiuvinių viršeliai

Tyrimas: lietuviai per atostogas taškosi vandeniu ir pinigais

Kultūros pasas: skirs pinigų kultūriniam moksleivių užimtumui

Istorinių pastatų renovacijos bumas: kodėl tai svarbu ir kokie dažniausiai kylantys iššūkiai

Suaktyvėjęs vagysčių sezonas: nesibodi vogti ir turėdami vos kelias minutes

Kaunietės dalijasi patarimais: kaip paruošti sveiką maistą iškyloms

Pasivažinėjimą dykumoje primenanti pramoga: pusantro kilometro adrenalino (video)

Tyrėjai atskleidė slaptažodžių kūrimo tendencijas: svarbias paskyras apsaugo prekių ženklų pavadinimais

Sausra įsisiautėja: ketina riboti apsilankymą Lietuvos miškuose

Keliaudami po Izraelį nustebsite, kiek daug žydų žino Kauno vardą