Kauno centre, sankirtoje tarp dviejų gatvių, vairuotojus pasitinka naujovė, prie kurios teks priptasti ne vienam eismo dalyviui. Ją pastebės kiekvienas, važiuojantis keliu ir pasiekęs Gedimino bei Miško gatvių sandūrą. Būtent čia nuo šiol įrengta iškilioji sankryža.
[galerija kiek=”4″]
Pasak Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo P. Kero, Kaune yra nemažai iškiliųjų perėjų, tačiau Gedimino ir Miško gatvių sankryžoje bus įrengta pirmoji iškilioji sankryža – trapecijos formos asfaltbetonio kalnelis, įrengtas per visą sankryžos zoną.
Tokių – iškiliosios greičio mažinimo priemonės įrengiamos gatvėse siekiant sumažinti transporto priemonių greitį tam tikrose kelio atkarpose bei sankryžose, sako Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.
„Daugelyje miesto centrinių gatvių siekiant saugiai organizuoti dviračių eismą, maksimalus automobilių greitis buvo apribotas iki 30 km./val. Gedimino gatvėje dviračių eismą kol kas nuspręsta organizuoti bendrame sraute, eismo greitį sumažinant iki 30 km/val. Miško gatvės dviračių eismą nuspręsta organizuoti šaligatvio zonoje, tačiau Gedimino ir Miško gatvių sankryžoje dviračių takai kirs važiuojamąją dalį visose keturiose sankryžos pusėse. Greičio sumažinimas nenaudojant fizinių greičio ribojimo priemonių, dažniausiai neduoda laukiamo rezultato, todėl nuspręsta minėtų gatvių sankryžoje įrengti iškiliąją sankryžą“, – sprendimą įrengti iškiliąją sankryžą minėtoje vietoje komentavo P. Keras.
Jo teigimu ši naujovė skirta tam, kad būtų padidintas pėsčiųjų ir dviratininkų saugumas. Iškiliosios sankryžos įrengimas Gedimino ir Miško gatvių sankirtoje miestui atsiėjo apie 3 tūkst. eurų. Ar mieste bus įrengta ir daugiau tokio tipo sankryžų, paaiškės artimiausiu metu, sako Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.