Šimtams tūkstančių pigių skrydžių bendrovės klientų – blogos naujienos

Archyvo / R.Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Pigių skrydžių oro linijų bendrovė „Ryanair“ artimiausias šešias savaites kasdien atšauks po 40–50 skrydžių. Toks sprendimas priimtas, siekiant pagerinti skrydžių punktualumą, informuoja BBC.

Apie šį sprendimą Airijos aviabendrovė paskelbė penktadienį. Kaip rašyta pranešime, „pasidarė nepriimtina, kad per pirmą šių metų pusmetį skrydžių punktualumas sumažėjo iki 80 proc.“, be to, tai padengs pilotų ir įgulos narių atostogas iki metų pabaigos.

Dėl atšauktų skrydžių planus teks keisti maždaug 285 000 keleivių – jiems bus pasiūlytas kitas skrydžio laikas arba bus grąžinti pinigai už bilietus.

„Ryanair“ pranešė, kad iki spalio pabaigos atšauks mažiau nei 2 proc. savo skrydžių, o tai padės pasiekti tikslą – kad 90 proc. skrydžių įvyktų laiku.

Tiesa, keliaujantieji piktinasi, kad juos per vėlai įspėjo apie atšauktus skrydžius. Štai Gary‘is Cummingsas penktadienį ryte turėjo skristi iš Lidso į Bratislavą. Tik iš vakaro, ketvirtadienį vakare, jis žinute buvo informuotas apie atšaukiamą skrydį. Vienintelė jam pasiūlyta alternatyva – skrydis pirmadienį, kai jis jau planavo grįžti į Lidsą.

Leidinio „Independent“ kelionių skilties redaktoriaus Simono Calderio teigimu, pagal ES lėktuvų keleivių taisykles, jei aviabendrovė negali pasiūlyti tinkamo alternatyvaus skrydžio, lėktuvo bilietas turi būti nupirktas kad ir iš konkuruojančios bendrovės.

Be to, keleiviai gali reikalauti kompensacijos už atšauktą skrydį.

S. Calderio teigimu, bendrovė priėmė keistą sprendimą – siekti pagerinti operatyvumą mažinant skrydžių.

Analizė – „įkandama“ rizika

Kaip rašoma BBC verslo korespondento Joe Lynamo straipsnyje, pernai „Ryanair“ nuskraidino 120 mln. keleivių, o bendrovės pelnas buvo 1,32 mlrd. Eurų. Taigi aviabendrovė galėjo sau leisti papiktinti 400 000 klientų, staiga nusprendusi atšaukti šimtus skrydžių, apie juos pranešdama, likus nedaug laiko.

Jei ne pirmą kartą didelė kompanija keičia atostogų skirstymą darbuotojams, tik turbūt tai pirmas kartas, kad sukeliama nepatogumų tokiam dideliam skaičiui keleivių.

„Ryanair“ tikisi atgauti gerą vardą ir minimalizuoti piniginius nuostolius, kai ateis spalio pabaiga (tada šiaip ar taip bus mažiau skrydžių).

Dabar keleiviai raginami pasiskaityto apie savo teises reglamente ES261.

„Ryanair“ pabrėžė – jei keleiviai negaus e. laiško apie atšauktą skrydį, vadinasi, jų skrydis vyks numatytu laiku.

ES kompensacijų taisyklės dėl atšauktų skrydžių:

  • Keleiviams priklauso gauti pagalbą ir kompensaciją, jei skrydis buvo atšauktas dėl priežasčių, priklausančių nuo aviabendrovės.
  • Oro linijos privalo pasiūlyti grąžinti visus pinigus (o juos sumokėti per septynias dienas) arba pasiūlyti bilietus alternatyviu skrydžiu, jei skrydis buvo atšauktas, likus iki jo nedaug laiko.
    -Be to, keleiviai gali pareikalauti kompensacijos.
  • Už neilgo nuotolio skrydį galima reikalauti 250 eurų kompensacijos, už vidutinio nuotolio skrydį – 440 eurų, o už tolimo nuotolio skrydį – 600 eurų kompensacijos.
  • Kelionės tikslą vėliau nei trimis valandomis pasiekę keleiviai gali gauti nuo 200 iki 600 eurų kompensaciją, priklausomai nuo skrydžio ir atidėto laikotarpio ilgio.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

39 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Naujausios žinios

Šarūnas Jasikevičius: žaidėme prastai, dėl to pergalė tik saldesnė

Aukso amžius baigiasi: laukia kitokių degalų kainų

Portalo skaitytojai: šventėms reikia puoštis, kai pradeda rodyti „Vienas namuose“

Žinoma atlikėja įsiamžino legendiniame Kauno viešbutyje

Po įtemptos kovos Panevėžyje triumfavę kauniečiai tampa vienvaldžiais lyderiais

Kaunietė B. Shirin: leiskime nužudytiesiems ilsėtis ramybėje, jie neturi net kapaviečių

Priklausomybės ligų centrų realybė: darbuotojų trūkumas ir nepavydėtinos sąlygos

Legalizuojami automobiliai su vairu dešinėje: specialistai negaili perspėjimų

Rekordą pasiekusi stilistė: vizijos realizacija - mano gyvenimo variklis

Žiemą keliuose svarbiausia ne leistinas, o saugus greitis