#SWITCH! renginyje atskleis, kaip padidino galimybę pritraukti „Tesla“ investicijas į Lietuvą net 4 kartus | Kas vyksta Kaune

#SWITCH! renginyje atskleis, kaip padidino galimybę pritraukti „Tesla“ investicijas į Lietuvą net 4 kartus

Asociatyvi/Įmonės nuotr.

Originali idėja ir atkaklumas – tokių dviejų ingridientų užteko, kad Lietuvos vardas būtų linksniuojamas didžiosiose pasaulio žiniasklaidos priemonėse ir pastebėtas vienos iš vertingiausių planetos įmonių. Virtualioje erdvėje per dvi paras pastatyta „Minecraft Tesla Gigafactory“ gamykla parodė, kad atkreipti potencialių investuotojų dėmesį į mūsų šalį galima net ir turint itin ribotą biudžetą

[galerija kiek=”4″]

Anot vieno iš šios iniciatyvos organizatorių Vytauto Butkaus, vyriausybė privalo pasukti galvą, kad tokių idėjų atsirastų ir daugiau, o jos pasitarnautų tiek pritraukti investicijas, tiek skatinant turizmą. Apie šį projektą bus kalbama nemokamame modernių technologijų ir verslumo renginyje #SWITCH! jau ateinantį antradienį.

Idėja pasiteisino su kaupu

„Prie šio projekto prisijungęs jaunimas aiškiai patyrė investuoto laiko grąžą ir jiems skirtą dėmesį. Tai įgalina juos megzti ryšius, organizuotis į grupes, siekti bendrų tikslų ir toliau garsinti Lietuvos vardą“, – tikino V. Butkus. Vaikino kolegos ir „Minecraft Tesla Gigafactory“ iniciatyvos varikliai Žilvinas Lešinskas bei Darius Kniūkšta šių metų technologijų bei verslumo renginyje #SWITCH! dalinsis savo patirtimi siekiant ambicingo tikslo.

Iniciatyva, kurią įgyvendinti padėjo teigiamai į ją sureagavusi „Minecraft“ žaidimo gerbėjų bendruomenė, buvo pademonstruotas pritarimas Lietuvos valdžios atstovų siekiui „Tesla“ gamyklą atvesti į šalį. Komunikacine idėja, kuria norėta patraukti „Tesla“ savininko ir technologijų vizionieriaus Elono Musko dėmesį, ir tapo minėtosios gamyklos statyba.

„Ši ir panašios iniciatyvos kuria pozityvias žinutes apie Lietuvą. Projekto tikslui pasiekti pasitelkėme „Minecraft“
žaidimą – nors ir tam tikruose ratuose populiarią, bet bendrame kontekste nišinę priemonę. Mūsų manymu tai pasiteisino su kaupu“, – teigė V. Butkus.

Populiarinti šalį gali bet kas

Anot vaikino, prieš statant virtualią „Tesla“ gamyklą buvo užsibrėžti trys konkretūs tikslai – milijonas projekto peržiūrų „Youtube“ ir „Facebook“ platformose, pasaulinės žiniasklaidos dėmesys bei oficiali paties E. Musko arba „Tesla Motors Inc.“ reakcija.

Nors kol kas projekto peržiūrų pirminiuose šaltiniuose skaičius yra apie 350 tūkst., tačiau V. Butkus neabejoja, kad anksčiau ar vėliau milijono riba bus peržengta. Tačiau likę du tikslai buvo įgyvendinti su kaupu.

Lietuvių iniciatyvą pastebėjo „The New York Times“, „Mashable“, „Yahoo“, „Daily Mail“ ir dar 200 įvairių portalų, įskaitant didžiausius rinkos dalyvius tam tikrose šalyse. Be to, sulaukta ir oficialios teigiamos „Tesla“ reakcijos bendrovės „Twitter“ paskyroje.

„Tam ką mes padarėme nėra jokio slapto recepto – tiesiog surenki aktyvių draugų grupę ir stengiesi padaryti viską kaip įmanoma geriau. Tą gali kiekvienas, tad to ir tikimės – kad bet kas skaitantis šį straipsnį imsis iniciatyvos ir populiarins Lietuvą“, – kalbėjo vienas iš „Tesla Gigafactory“ projekto sumanytojų.

Šansai privilioti „Tesla“ išaugo

Paklaustas, ar iš tiesų yra realu pritraukti „Tesla“ investicijas į Lietuvą, V. Butkus patikino, kad po neseniai nuskambėjusio įmonės pareiškimo apie šiemet ruošiamus paskelbti keturis naujus, vietoje vieno planuoto, „Gigafactory“ projektus, tai pasidarė keturis kartus realiau.

„Svarbu suprasti, kad realistiškai žiūrint nei viena Europos šalis nesugebėtų pati savarankiškai užtikrinti visų „Gigafactory“ keliamų reikalavimų, kurie susiję su darbo jėga, baterijų gamybai reikalingų medžiagų tiekimu. Taipogi tokio dydžio projektai po vieną nevaikšto – jie su savimi atsineša daug poreikių, kuriuos patenkina regione jau veikiančios ar naujai besikuriančios kompanijos. Kai pradedi į ši projektą žiūrėti globaliau, pasidaro aišku, kad Lietuvos šansai nėra tokie blogi, nes mes turime tokias pačias galimybes bendradarbiauti su partneriais Europoje įgyvendinant šį projektą“, – įsitikinęs „Tesla“ į Lietuvą pasiryžęs atvilioti V. Butkus.

Investicijų magnetu gali tapti jaunimas

Prie paties E. Musko dėmesį pritraukusius iniciatyvos įgyvendinimo prisidėjęs lietuvis teigia pasitikintis „Investuok Lietuvoje“ komandos profesionalumu ir gebėjimu pritraukti tokio dydžio projektus.

Tiesa, pats V. Butkus mano, kad valdžia turėtų skatinti šalies vardą garsinančių iniciatyvų atsiradimą.

„Manau, kad „Minecraft Gigafactory“ projektas įrodė, ką gali nuveikti atkaklūs jauni žmonės su itin mažu biudžetu. Vyriausybė turėtų sukti galvą kaip „prigimdyti“ daugiau tokių iniciatyvų ir daugiau užimti agregatoriaus poziciją, t.y. surinkti sėkmingiausių iniciatyvų rezultatus ir naudoti juos atitinkamose situacijose – investicijų pritraukime, turizmo skatinime ir panašiai“, – teigia vienas iš „Tesla Gigafactory“ projekto sumanytojų, kuris įsitikinęs, kad Lietuvos įvaizdžio formavimas turėtų būti atiduotas visiems lietuviams – tiek gyvenantiems Lietuvoje, tiek ir įsikūrusiems užsienyje.

Svarstymais, kaip į Lietuvą galima prisikviesti E. Muską ir kada ateis metas, kuomet lietuviai važinėsis tik elektromobiliais, Ž. Lešinskas ir D. Kniūkštas pasidalins rugsėjo 19-ąją Kauno „Žalgirio“ arenoje vyksiančiame nemokamame modernių technologijų ir verslumo renginyje #SWITCH!

Apie didžiausią Baltijos šalyse moderniųjų technologijų ir verslumo renginį #SWITCH!

Rugsėjo 19 d. įvyks trečiasis ir Baltijos šalyse didžiausias nemokamas moderniųjų technologijų bei verslumo renginys #SWITCH! Šiemet jis iš Vilniaus persikelia į Kauną – „Žalgirio“ arenoje susitiks visi neabejingi pažangai, talentingas jaunimas, vizionieriai bei visuomenės lyderiai. Renginys nemokamas, tačiau reikalinga registracija 

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA