Naujam dviračių ir pėsčiųjų takui Kaune įrengti skirta 1,7 mln. eurų

NAUJAUSIOS ŽINIOS

100 KOMENTARŲ

  1. pilietis 2017/09/15 14:11

    tai kad nėra jokių galimybių normaliai važiuoti diračiu į darbą bet kuriame miesto rajone. Jei kažkur atkarpa yra ji baigiasi į niekur, kaip ir prasideda iš niekur. O pėstieji ir vairuotojai – dviratininkų net nelaiko eismo dalyviais – jiem dviratininkai – didžiulis kliuvinys. O kaip smagu važiuoti ne tik pasivažinėti, bet ir į darbą, tik gaila, kad mums dar toli iki to, kokias sąlygas turi dviratininkai užsienio šalyse, jiems ne tik takai, bet ir šviesaforai, stovėjimo aikštelės ir t.t. Pas mus to niekada nebus, o gaila. O saugotis tenka ne tik pėščiųjų, bet ir mašinų, tai koks čia važiavimas – tiesiog ieškojimas bėdos. Ir tie milijonai leidžiami vėjais, nes takai įrengiami visuose rajonuose po gabaliuką be jokio ryšio su miesto rajonais ar ištisiniais dviračių takais

  2. Taisonas 2017/09/13 18:09

    Galėtų žalia juosta tiesti, iki Kauno rajono badėgalos

  3. jooooooooooo! 2017/09/13 13:29

    Žmonės, atsibuskit jus su tais dviračių takais.Siulau geriausią idėją. Viską pakeisti vietomis: gatves atiduoti dviračiams, o šaligatvius ir dviračių takus automobiliams.Kaip sakoma: nuo durnumo nėra vaistu.O daugiausiai takų nori tie , kurie net dviračių neturi.Rado naują būdą praplauti jewrus.

  4. V.L 2017/09/13 12:09

    Uzejo dviraciu taku manija.O vistik gal pirmoj eilej reiktu sutvarkyti daugiabuciu siauba kelencius kiemus.

  5. qww 2017/09/13 11:36

    zmones, tie 1.7mln ne tik dviraciu takui, cia ir saligatviams. Is principo be reikalo paminejo ta dviraciu taka, nes cia saligatviu atnaujins. Ir tiesa ta, kad reikia galvoti kaip isvystyti Kaune dviraciu tinkla kai kokioje Kopenhagoje. Reikia daryti atitvarus ir kitus kardinalius sprendimus kur tik imanoma. Reikia stengtis kiek imanoma labiau atskirti saligatvius nuo dviraciu taku.

  6. Nijolė 2017/09/13 08:30

    Teisingai VILNIAUS meras per LRT pasakė- nudažyti juostas ant pėstiesiems skirto šaligatvio-nereiškia, kad tai dviračių takas, turi būti specialūs atitvarai ir užtikrintas ir pėsčiųjų ir dviratininkų saugumas, jei Vilniuje pasielgčiau kaip Kaune subjaurodamas miesto centrą, man vilniečiai perkastų gerklę…..

  7. Ernestas 2017/09/13 06:57

    Čia tipo tiek dažai kainuoja kur po metų nubluks? 😂

  8. Šarūnas 2017/09/13 06:16

    Lietuvoj ir taip registruotų mašinų tuoj bus daugiau nei piliečių, o jūs dar dėl kiekvienos iniciatyvos padėčiai taisyt verkiat… Taip, mažai dviratininkų, nes dažnas savom kojom 500m iki parduotuvės nesugeba nueit.

    Dviračių kultūrai ateiti reik laiko, o be dviračių takų ji apskritai neateis :-)

  9. Valerija 2017/09/13 00:11

    Idijotizmai Kaune. Nemuno gatve nepravaziavo per diena ne vienas dviratis, nors takai abipus gatves.

  10. Rytis 2017/09/12 23:33

    Būtų labai faina dviračių takas taikos prospekte :)

  11. Dziuljeta 2017/09/12 23:20

    Pirksiu dvirati 🚯🚷

  12. Tomas 2017/09/12 21:43

    Ponai tie takai keliems metams, kol dažai išbluks. Šiaip gi speciali danga reikalinga. Neslydi ir per lietų vandenį ką sugertų. A dažai tai tik pablogina situaciją. Ar taip dviratininkai? Va Vilniuje ir Europoje spec dangą užlieja. Ba ta brangi. Otkatas mažas.

  13. Loreta 2017/09/12 21:38

    šiandien gal skamba kaip fantastika, bet tikrai perspektyvu sujungti Ąžuolyną su Naujamiesčiu/Senamiesčiu, tam tiktų dviračių pakėlimas Vytauto parke laiptų zonoje, juolab, jog rekonstruojamas stadionas. Vytauto parkas juk taip pat nemerdės amžinai :)

    • 1 2017/09/12 23:39

      Tai kad yra takas iš Ąžuolyno iki pat Šilainių per senamiestį, per Parodos kalną.

  14. Ineza 2017/09/12 21:36

    Šilainiuose labai trūksta dviračių tako!

  15. Rosita 2017/09/12 21:28

    Idijotai!!! Galeciau pletotis, bet vistiek nieks nieko nesupras.

    • Tomas 2017/09/12 21:40

      Kas nesupras? Idiotai ar jus, kai pletositės?

    • Rosita 2017/09/12 21:48

      Nesupras politikai.

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Įspūdingas šuolis: sviestas per metus pabrango beveik dvigubai

Traukinys tarp Vilniaus ir Kauno išbandytas rekordiniu greičiu

Į Kauną sugrįžo populiarusis „Mojo Lounge“

Kauno viešajame transporte – galimybė mokytis užsienio kalbų

Nužudyto mažamečio byla: G. Kontenis ir toliau kaltina M. Kaziukaitytę

Kviečia į romantiškas paukščių palydas prie Kauno marių

M. K. Čiurlionio koncertų centro konkurso komisija pradėjo darbą

Kviečia pažygiuoti aplink Lampėdžio ežerą ir surinkti šiukšles

Kaune pirmą kartą vyks Mokytojų festivalis

Girtutėlis dviratininkas išsiruošė į kelionę