Grįžtamojo ryšio startuolių idėja skinasi kelią

Organizatorių nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Dažnas iš mūsų retkarčiais pagalvoja ar aptaria su draugais, ką reikėtų sutvarkyti prekybos centre, pagerinti restorane, kuo prastas aptarnavimas parduotuvėje ar atvirkščiai – kaip išskirtinai maloniai nustebino viešbučio personalas.

Iki šiol grįžtamajam ryšiui (angl. feedback) buvo skirti tokie komunikacijos kanalai, kaip el. paštas, skambutis, atsiliepimų skiltys socialiniuose tinkluose, ar forumai. Tačiau įrankio, kaip paprastai ir greitai informuoti atsakingą asmenį, turintį realią galią priimti pokytį lemiančius sprendimus, iki šiol nebuvo.

Idėja kilo kasdieninėje situacijoje

Du entuziastai, Benjaminas Razmus ir Dominykas Karpovič, praėjusiais metais startavo su analogų neturinčia programėle „Sype” (www.sypeapp.com). „Prieš kelerius metus Dominykas užsuko į Vilniaus centre esantį prekybos centrą papietauti. Nuėjęs nusiplauti rankų, jis pastebėjo, kad du vyrai irgi ieško, kur galėtų pakabinti paltą ir portfelį. Todėl Dominykas panoro pranešti apie kabliukų prie kriauklių vyrų tualetuose poreikį. Tačiau galimi variantai tai padaryti – „Facebook” siena, el.laiškas ar skambutis – jam neatrodė patogūs, be to, tam reikėjo skirti nemažai papildomo laiko”,- kolegos patirtį pasakoja B. Razmus.

Tokiu būdu reikalingo sprendimo trūkumas paskatino juos kurti pačius. „Sype” sumanytojai D. Karpovič ir B. Razmus sukūrė internetinę platformą, kurioje, pasirinkus sritį ir vietą, galima palikti savo komentarą. Komentaras neplatinamas viešai, jis tiesiogiai pasiekia reikiamos įstaigos atsakingą asmenį. Tai leidžia įstaigai su pateikta informacija efektyviai dirbti užuot skyrus laiką susirašinėjimui ar įvaizdžiui taisyti.

Organizacijos prisijungia bendram tikslui

Pasikalbėjus su įvairiomis organizacijomis tapo aišku, kad idėja puiki ir bus palaikoma. Nors gerokai skiriasi įmonių veiklos pobūdis, nepaisant to, programėlės tikslingumas leido rasti vienijančius sprendimus ir pritaikymo galimybes.

„Buvo įmonių, kurios neskubėjo iškart patikėti mūsų idėjos reikalingumu. Tačiau buvo ir tokių, kurie mus pasitiko labai entuziastingai”,- nuotaikomis dalinasi D. Karpovič. „Vienas iš tokių partnerių – pirkinių centras „Savas”. Buvome labai šiltai sutikti ir išklausyti. O pirmas žodis, kurį išgirdome iš PC „Savas“ vadovų po idėjos pristatymo, buvo „Darom!”. Nesame tobuli. Tačiau labai norime būti geresniais”,- šypsosi pirkinių centro „Savas” vadovė Aušra Lapinskienė.

Pasak jos, ši jaunų entuziastų idėja pasirodė labai patrauklia. „Norime dalyvauti šiame startuolių projekte ir daugiau sužinoti, ką apie mūsų centrą mano mūsų lankytojai. Kurioje srityje turime pasitempti, ką ištaisyti ir pagerinti, o kam perduoti gerą žodį už puikiai atliktą darbą”,- sako ji. “O pirmuosius, palikusius savo nuomonę apie mūsų centrą, pavaišinsime kava”,- pažadėjo Aušra.

Įdomu, kad ratas tik plečiasi. Jau dabar „Sype” yra pradėję naudotis ar susidomėję nemažai restoranų, barų, vaistinių, parduotuvių, kavos vietų, degalinių tinklų, gyvenamųjų kvartalų, biurų pastatų, sveikatinimo institucijų, ligoninių, didelių valstybinių įstaigų, poliklinikų ir t. t. Daugelis iš tiesų siekia išgirsti klientą ir panaudoti iš jo gautą informaciją tobulėjimui.

Kultūra, ne tik įrankis

Startuolio kūrėjai teigia nuo pat pradžių supratę, kad „Sype” negali būti tik įrankis konkrečiai organizacijai gauti tiesioginį grįžtamąjį ryšį. Tikrumą, kurio siekiama, pasak D. Karpovič, kuria ne funkcija, bet formuojama kultūra. Todėl platforma turi įgalinti kiekvieną žmogų dalyvauti keičiant bendrą kasdienę aplinką. Tai lėmė kūrėjų sprendimą suteikti galimybę organizacijoms išbandyti „Sype” nemokamai. Taip viena mobili programėlė buria į konstruktyvų grįžtamąjį ryšį orientuotą bendruomenę, kuriai rūpi kiekvieną dieną patiriama aplinka.

Parsisiųsti programėlę ir iškart padėti organizacijoms tobulėti galima nuėjus čia arba iš „App Store” ir „Google play”.

1 KOMENTARAS
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

Į apkaltos posėdį atvykęs Kęstutis Pūkas kartoja esąs neteisingai apkaltintas

Gelbėtojų pagalbos prireikė į rūsį įkritusiai Kauno rajono gyventojai

Parduodamų objektų sąraše Kaune – dar vienas dvaras

Naujojo prezidento beieškant: V. Matijošaitis nepraranda populiarumo

Šarūnas Jasikevičius: žaidėme prastai, dėl to pergalė tik saldesnė

Aukso amžius baigiasi: laukia kitokių degalų kainų

Portalo skaitytojai: šventėms reikia puoštis, kai pradeda rodyti „Vienas namuose“

Žinoma atlikėja įsiamžino legendiniame Kauno viešbutyje

Po įtemptos kovos Panevėžyje triumfavę kauniečiai tampa vienvaldžiais lyderiais

Kaunietė B. Shirin: leiskime nužudytiesiems ilsėtis ramybėje, jie neturi net kapaviečių