Kaunietis pasipiktino: nusipirko viešojo transporto bilietą, o po dviejų stotelių buvo išprašytas

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kauniečiams po vasaros sugrįžus į Kauną, miesto gatvės tapo dar judresnės ir vis dažniau kelionė iš taško A į tašką B gali prailgti. Alternatyva – viešasis transportas, neretu atveju padedantis sutaupyti ir laiko, ir pinigų. Tačiau deja, ir juo ne visos kelionės būna sėkmingos.

Su nemalonumais viešajame transporte susidūrė ir portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai. Vienas jų pasakoja, kaip prailgo jo kelionė „Kauno autobusais“ trečiadienio vakarą.

Kaunietis pasakoja, jog vakare, maždaug 19:30 val., važiavo 37 maršruto autobusu. Įlipo Kuršių g. stotelėje ir, kadangi jam nėra taikomos jokios lengvatos, įsigijo eurą kainuojantį vienkartinį bilietą iš vairuotojo. Pavažiavus dvi stoteles ir pasiekus Jotvingių gatvės stotelę, visi keleiviai buvo išlaipinti – vairuotojas jiems pareiškė, kad važiuoja į garažą.

Skaitytojo teigimu, niekur nebuvo nurodyta, jog autobusas nevažiuos į Partizanų g., tokiu elgesiu pasipiktino ne vienas keleivis. Pinigai, žinoma, nebuvo grąžinti, ir keleiviai buvo priversti laukti sekančio autobuso.

„Kauno autobusų“ atstovė Ramunė Tarandė įmonės vardu apgailestauja, jog minėto autobuso keleiviams teko patirti nepatogumų, tačiau pastebi, jog informacija, rodoma išorės švieslentėse, pagal maršruto grafiką yra suprogramuojama iš anksto – vairuotojas tam neturi jokios įtakos ir tikėtina, jog keleiviai nepastebėjo, kad autobusas vyko tik iki Jotvingių gatvės.

„Mūsų bendrovė deda visas pastangas keleiviams sukurti kuo patogesnes kelionės miesto viešuoju transportu sąlygas, todėl atsižvelgdami į keleivio pastabą, kad nepastebėjo užrašo išorės švieslentėje, apie maršruto galinę stotelę informuosime ir autobuso viduje esančioje švieslentėje, nurodydami, kad autobusas „važiuoja iki Jotvingių g. stotelės“. Kadangi tokių maršrutų yra ir daugiau, yra svarstoma galimybė juos žymėti skirtinga raide,“ – portalui „Kas vyksta Kaune“ teigė R. Tarandė.

Autobusų, keičiančių kryptį ar grįžtančių į garažą išvykimo laikai skirtinga spalva yra žymimi internete skelbiamuose tvarkaraščiuose (www.stops.lt; www.kaunoautobusai.lt).

Taip pat įmonės atstovė pastebi, kad tokių nesusipratimų ir nemalonių patirčių sumažėtų, jeigu dar daugiau kauniečių įsigytų elektronines Kauno korteles. „Šie bilietai yra gerokai pigesni nei perkant transporte ir suteikia papildomą galimybę nemokamai persėsti į kitą transportą per 30 minučių,“ – pastebi Ramunė Tarandė.

„Kauno autobusai“ dėkoja keleiviui už pastabą ir tikisi, jog žmonės, susidūrę su nepatogumais, praneš apie juos įmonei, nes tik tokiu būdu kelionės viešuoju transportu bus patogesnės.

Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kaune vykstančius įvykius, rašykite spec. formos „Pranešti naujieną“ pagalba arba per Facebook puslapio privačias žinutes.

69 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Tai portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų inicijuota tema. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia dalintis ir reikšti savo nuomonę.

Naujausios žinios

Kaune nuo erkinio encefalito mirė vyras

Susidūrimas netoli Ilgakiemio: vilkikas rėžėsi į lengvąjį automobilį (video)

Kauno pakelėse prekiaujantys lietuviškomis braškėmis greičiausiai meluoja

Aleksotą temdo juodi dūmai: užsiliepsnojo du pastatai (video) (dar papildyta)

Nuteistas senolę prie „Molo“ mirtinai sužalojęs jaunuolis

Policija prašo pagalbos - iš globos namų Kaune dingo vyriškis

Zoologijos sodo atnaujinimas klimpsta vis giliau - griežtą žodį tarė pirkimų tarnyba

I. Strazdauskaitės byla bus nagrinėjama Kaune: tirs du panašius nusikaltimus

Kaune planuojama kurti gyvūnų kapines: ar reikia tokių paslaugų?

Lietuvos verslo alėja: Kauną pasirinko dėl patogaus susisiekimo ir sulaukė sėkmės