Kaunietis: kur iš miesto centro dingo „CityBee“ dviračiai ir kodėl jie techniškai netvarkingi? | Kas vyksta Kaune

Kaunietis: kur iš miesto centro dingo „CityBee“ dviračiai ir kodėl jie techniškai netvarkingi?

Portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų nuotr.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė pasipiktinusio skaitytojo laiškas. Kaunietis neslepia nusivylimo „CityBee“ teikiama dviračių dalinimosi paslauga Kauno mieste. Jis teigia pastebėjęs keletą trūkumų, į kuriuos vertėtų atkreipti dėmesį, kad kauniečiai ir miesto svečiai nejustų diskomforto.

[galerija kiek=”4″]

„Iš Kauno centro dingo dviračiai, o tuo tarpu miegamieji miesto rajonai jais tiesiog užgrūsti. Taip pat „CityBee“ mobilioji programėlė dažnai stringa – rodo, jog dviračių tam tikrose vietose yra, o nuvykus paaiškėja, kad iš tiesų nėra. O, jei pavyksta rasti tokį, su kuriuo galima važiuoti, mobilioji programėlė ima strigti – laikas tiksi, bet išvažiuoti neįmanoma Negana to, jei kai kur stovi, tarkime, šeši dviračiai – iš jų vos vienas važiuojantis,  kliba vairai, o ir techninė būklė bendrąja prasme prasta“, – tikina portalo skaitytojas.

Portalo „Kas vyksta Kaune“ žurnalistai kauniečio nusiskundimus papasakojo „CityBee“ vadovui Lukui Ylai. „„CityBee“ dviračiai yra nuolat prižiūrimi ir tvarkomi. Mūsų komanda stengiasi, kad dviračius būtų galima rasti kiekvienoje dviračių stotelėje Kauno mieste. Taip pat raginame ir bendruomenės narius būti aktyviems ir pamačius netvarkingą dviratį iš karto informuoti „CityBee““  – komentavo jis.

Tai, pasak L. Ylos, galima padaryti „ CityBee“ paskyroje, socialiniame tinkle „Facebook“. Šiuo metu Kaune yra 140 oranžinių „CityBee“ dviračių. Tačiau dėl išaugusio poreikio, atstovo teigimu, kartais gali būti sudėtinga rasti laisvą dviratį šalia labiausiai lankomų miesto vietų. „Žinoma, gali pasitaikyti atveju, kuomet tam tikru laiku daugiau dviračių yra miegamuosiuose rajonuose nei miesto centre. Tačiau tai daugiau išimtis nei taisyklė. Nuolat stebime dviračių judėjimą ir matome, kad į miegamuosius rajonus jis nėra aktyvus. Dažniausiai dviračiais yra važiuojama po centrinę miesto dalį, kurioje ir yra didžiausias dviračių stotelių skaičius“, – tikino L. Yla.

„CityBee“ atstovas neneigia pastebintis, kad daugiausia klausimų iš dviračių naudotojų susilaukiama dėl spynos atrakinimo. Dažniausiai dviračių atrakinimo sutrikimai esą yra susiję su vartotojų turimais išmaniaisiais mobiliaisiais įrenginiais. „Šį sezoną buvo atnaujinta dviračių išmaniųjų spynų programinė įranga, tad kai kurių išmaniųjų telefonų savininkams spynos atrakinimas gali užtrukti. „CityBee“ jau sprendžia šią situaciją“ (aut. past. stotelėse esantys dviračiai yra prirakinti išmaniomis spynomis. Jos atrakinamos mobiliosios „CityBee“ programėlės pagalba per „Bluetooth“ ryšį), – sakė „CityBee“ vadovas.

L. Ylos tvirtinimu, „CityBee“ mobilioji programėlė nuolat atnaujinama ir tobulinama. O jau rudenį planuojami didesni paslaugų ir mobiliosios programėlės atnaujinimai. „Savo vartotojams pasiūlysime dar daugiau naujovių ir tuo pačiu užtikrinsime dar didesnį saugumą. Mobilioji programėlė veiks greičiau, bus įdiegtos naujos funkcijos, kurios leis paslauga naudotis dar patogiau. Atnaujinsime registracijos procesą, todėl automobilių ir dviračių dalijimosi paslauga galės naudotis ir užsieniečiai, kurie iki šiol turėjo problemų dėl vairuotojo pažymėjimo identifikavimo“, – žadėjo „CityBee“ vadovas.

Klausiame skaitytojų: o kaip jūs vertinate automobilių ir dviračių dalinimosi Kauno mieste paslaugų kokybę?

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA